Γονείς μαθητών του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών απευθύνουν επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας, βουλευτές, τη δημοτική αρχή αλλά και επιστήμονες θέτοντας μία σειρά σημαντικός ζητημάτων που αφορούν το εν λόγω σχολείο.
Οι γονείς ζητούν να βρεθεί λύση στα προβλήματα του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών ενώ δεν αποκλείουν και την προσφυγή στη δικαιοσύνη σε περίπτωση που δεν εισακουστεί η απαίτησή τους.
Η επιστολή
Κυρία Πρόεδρε της Δημοκρατίας
Κύριε Πρωθυπουργέ
Κυρίες Υπουργέ και Υφυπουργέ Παιδείας
Κύριε Γενικέ Γραμματέα ΥΠΑΙΘ
Κύριε Υπουργέ Υγείας
Κύριοι Υπουργέ και Υφυπουργέ Πολιτικής Προστασίας
Κύριε Γενικέ Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας
Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων
Κύριε Αρχηγέ της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης
Κύριε Γενικέ Γραμματέα του ΚΚΕ
Κύριε Λοβέρδο Ανδρέα
Κύριε Φίλη Νικόλαε
Κυρία Κανέλλη Λιάνα
Κύριοι και Κυρία Εξαδάκτυλε Αθανάσιε, Τσιόδρα Σωτήριε, Σαρηγιάννη Δημοσθένη, Λινού Αθηνά
Κύριοι και Κυρίες στην Ομοσπονδία Γονέων Αττικής
Κύριε Δήμαρχε του Δήμου Αχαρνών
Κυρία Αντιδήμαρχε για θέματα Παιδείας του Δήμου Αχαρνών
Κυρίες και Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Αχαρνών
Είμαστε γονείς μαθητών/τριών του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών. Απευθυνόμαστε σε όλους εσάς στην ύστατη προσπάθειά μας να εισακουστούμε και να βρεθούν λύσεις στα εξαιρετικά σοβαρά και επείγοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο των παιδιών μας.
Θέμα 1ο ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Μέχρι και σήμερα, 18/11/2021, στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Προσπαθούμε εναγωνίως από τις 18/10/2021 να επικοινωνήσουμε με τους αρμόδιους φορείς (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, ΥΠΑΙΘ), χωρίς ωστόσο να λαμβάνουμε καμία επίσημη ενημέρωση σχετικά με την κάλυψη των ελλείψεων. Νοέμβρη μήνα και ακόμα παλεύουμε ώστε τα παιδιά μας να έχουν την Παιδεία που δικαιούνται. Το μόνο που ακούμε είναι "Υπομονή. Έχετε δίκιο. ΘΑ έρθουν καθηγητές"
Θέμα 2ο ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ 5 ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Α ΤΑΞΗΣ ΣΕ 4
Την 1η/11/2021, εν μέσω πανδημίας covid-19 και μετά από ενάμιση μήνα από την έναρξη των μαθημάτων, τα 5 τμήματα της Α τάξης συγχωνεύτηκαν σε 4, αυξάνοντας τον αριθμό των μαθητών ανά αίθουσα από 21 σε 27!!!
Το γεγονός αυτό δημιουργεί σημαντικότατα προβλήματα για τους εξής λόγους:
1ον ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ
Δε χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς την αναγκαιότητα για όσο το δυνατόν ολιγομελή τμήματα, ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να είναι αποτελεσματική, ειδικά αν ληφθούν υπ'όψιν οι ιδιαίτερες μαθησιακές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν στον Δήμο Αχαρνών. Εκτός αυτού, παραβιάζονται κατά τη γνώμη μας κατάφορα οι Νόμοι 3848/2010 ΦΕΚ 71/τ, Α/19-5-2010 και 3699/2008 άρθρο 6, που αφορούν το χρονικό πλαίσιο κατά το οποίο δύναται να γίνουν τροποποιήσεις στα τμήματα κάθε σχολικής μονάδας και τον συνολικό αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, όταν σε αυτό φοιτούν μαθητές με διαγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες. Τέλος, δε θα έπρεπε να παραβλεφθεί ο ψυχολογικός παράγοντας σε εφήβους, όταν μετά από ενάμιση μήνα μαθημάτων, διαταράσσονται οι κοινωνικές επαφές τους με την ανακατανομή τους στα τμήματα.
2ον ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ
Με τις αρχές του μηνός Νοεμβρίου, τα κρούσματα covid-19 κινούνται σε υψηλότατα επίπεδα (πάνω από 6.000 και μέχρι και 8.000 ημερησίως). Με ποια λογική, κοινωνική και υγιειονομική μέριμνα αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών ανά αίθουσα; Να σημειωθεί ότι καθημερινά παίρνονται νέα μέτρα στην προσπάθεια περιορισμού της πανδημίας, ειδικά για τους ανεμβολίαστους, ενώ στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών, από τους 105 μαθητές/τριες της Α τάξης είναι ΜΟΝΟ 17 εμβολιασμένοι. Τα παιδιά μας, εμείς και ο ευρύτερος κύκλος μας κινδυνεύουμε καθημερινά να μολυνθούμε από covid-19, γιατί οι μαθητές της Α τάξης είναι 105 και όχι 108!!! Ακούει κανείς την κραυγή αγωνίας μας;
3ον ΛΟΓΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ
Το Π.Δ. 71/1988, παρ. 1 άρθρο 7 του Κανονισμού Πυροπροστασίας ορίζει, αναφορικά με τα εκπαιδευτήρια, ότι: "Ο θεωρητικός πληθυσμός των κτιρίων εκπαίδευσης υπολογίζεται ως εξής: α) Για τις αίθουσες διδασκαλίας είναι ίσος με τον αριθμό των καθισμάτων, χωρίς όμως να υπολείπεται την αναλογία 1 ατόμου/2τ.μ. καθαρού εμβαδού δαπέδου της αίθουσας." Οι αίθουσες στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών είναι 45 τ.μ. Σε ένα τμήμα με 27 μαθητές και 1 διδάσκοντα (28 άτομα) τα τ.μ. θα έπρεπε να είναι 56. Συνεπώς, σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς (ή σεισμού) τα παιδιά μας θα κινδυνέψουν! Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για τον κίνδυνο που διατρέχουν τα παιδιά μας;
Έχουμε απευθυνθεί παντού και το μόνο που βιώνουμε είναι η πλήρης απαξίωση των δικαιωμάτων των παιδιών μας. Υπάρχει πληθώρα εγγράφων διαμαρτυρίας, τα οποία έχουμε αποστείλει σε κάθε αρμόδιο φορέα, χωρίς ΚΑΝΕΙΣ να μας δώσει απάντηση, αιτιολόγηση ή λύση στα δίκαια αιτήματά μας. Νιώθουμε ότι τα παιδιά μας δεν αντιμετωπίζονται ως μαθητές δημόσιου σχολείου, αλλά ως αριθμοί. Αναλώσιμοι αριθμοί.
Τα παιδιά μας έχουν συνταγματικό δικαίωμα στην Παιδεία (τη δημόσια, δωρεάν και ισότιμη), την Υγεία και την Κοινωνική Πρόνοια.
Σας παρακαλούμε να ασχοληθείτε με τα προβλήματα του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών και να προβείτε σε όλες τις ενέργειες που θα διασφαλίσουν τα δικαιώματα των παιδιών μας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και προσμένουμε την ευαισθητοποίησή σας.
Δε θέλουμε να πιστέψουμε ότι θα αναγκαστούμε να κινηθούμε νομικά κατά παντός υπευθύνου, για να λάβουν τα παιδιά μας την Παιδεία που δικαιούνται!
Στη διάθεσή σας για περισσότερες λεπτομέρειες και για την επίδειξη των εγγράφων/κινήσεων στα οποία/ες έχουμε προβεί.
Με εκτίμηση
Μπαξεβάνου Μαρία 6974859902
Ρομποτή Παρασκευή 6979710036
Χαλκίδου Ελένη
Αρβανίτης Γεώργιος
Πεφάνης Ιωάννης
Τσαγκάρης Γεώργιος
Δεμέστιχας Ιωάννης
Σισμανίδη Ευθυμία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη