Αξιολόγηση: Απεργία - αποχή ζητούν ΕΛΜΕ με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων
Απεργία - αποχή και νέα αγωνιστική ώθηση στον κλάδο των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση ζητούν δύο ΕΛΜΕ με αποφάσεις Γενικών Συνελέυσεων, εν όψει της Γ.Σ των προέδρων των ΕΛΜΕ το Σάββατο

Αποφάσεις για προκήρυξη νέας απεργίας - αποχής από την αξιολόγηση έλαβαν οι Γενικές Συνελεύσεις της ΕΛΜΕ Χανίων και της ΕΛΜΕ Κέρκυρας, εν όψει της Γ.Σ των προέδρων των ΕΛΜΕ όλης της χώρας το Σάββατο 27 Νοεμβρίου.

Τα δύο σωματεία των καθηγητών ζητούν από την Ολομέλεια των προέδρων να λάβει αντίστοιχη απόφαση, ώστε μπει φραγμός στην αξιολόγηση και να μπει ξανά ο κλάδος των εκπαιδευτικών σε αγωνιστική «τροχιά».

«Στις συνθήκες που διαμορφώνονται η απεργίααποχή πρέπει να συνεχιστεί παρά την κυβερνητική καταστολή. Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να δυναμώσει την πάλη του για να ανατρέψει όχι μόνο την αξιολόγηση αλλά το σύνολο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής», σημειώνει η ΕΛΜΕ Χανίων στην απόφασή της.

«Ο αυταρχικός κατήφορος, οι αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές και η καταστολή που επιστράτευσε η κυβέρνηση δείχνουν ότι δεν έχουν άλλο τρόπο για να προωθήσουν μια πολιτική που έχει μαζικά απορριφθεί από τον κλάδο. Το δίκιο του αγώνα των εργαζομένων δεν κρίνεται στις αίθουσες των δικαστηρίων, ούτε στις γνωμοδοτήσεις των νομικών. Ούτως ή άλλως οι δικαστικές αποφάσεις που κρίνουν τις απεργίες "παράνομες" είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση», τονίζει από την πλευρά της η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Οι αποφάσεις των ΕΛΜΕ:

Η απόφαση της έκτακτης Γ.Σ της ΕΛΜΕ Χανίων

Να ανατρέψουμε την αντιεκπαιδευτική επίθεση!

Φραγμός στην αξιολόγηση! Η απεργία – αποχή να συνεχιστεί!

Η πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη αποτέλεσε πρώτης τάξεως ευκαιρία για την κυβέρνηση της ΝΔ, να επιταχύνει με ραγδαίο τρόπο την αντιλαϊκή πολιτική της. Η εγκληματική διαχείρισή της, που έχει ως συνέπεια χιλιάδες θανάτους, η επιμονή και επιβολή αντιλαϊκών μέτρων και νόμων που συνοδεύονται με επιπλέον αυταρχισμό και καταστολή, με πρόσχημα την πανδημία, η μετάθεση των ευθυνών στους πολίτες για την αναποτελεσματική αντιμετώπισή της, η ανεργία, η μόνιμη λιτότητα, το σαρωτικό κύμα της ακρίβειας (στα είδη λαϊκής κατανάλωσης το ρεύμα το πετρέλαιο κλπ), που εξανεμίζει τους πενιχρούς μισθούς και τις συντάξεις, φέρνοντας ένα νέο κύμα βίαιης φτωχοποίησης, αποτελούν μέγγενη για τον λαό και διογκώνουν τη λαϊκή δυσαρέσκεια. Ο αντεργατικός ν. Χατζηδάκη, φέρνει το νέο εργασιακό μεσαίωνα, καταργεί το 8ωρο και τις συλλογικές συμβάσεις, ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση, μετατρέποντας τα θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα στη διαδήλωση και την απεργία σε ιδιώνυμο αδίκημα, όπου οι «ενοχλητικές» απεργίες θα απαγορεύονται και οι απεργοί θα επιστρατεύονται.

Αυτή η πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – κεφαλαίου μπορεί και πρέπει να ανατραπεί με μαζικούς λαϊκούς αγώνες!

Η αξιολόγηση δέχτηκε ισχυρό πλήγμα!

Το Δημόσιο Σχολείο δέχεται ισχυρό πλήγμα από την ομοβροντία των μέτρων που προωθεί η κυβέρνηση. Ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση, αυτονομία και κατηγοριοποίηση των σχολείων, μαζί με τον καθημερινό αυταρχισμό συνθέτουν το κάδρο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Η αξιολόγηση, που αποτελεί διακαή πόθο της άρχουσας τάξης, πάγια απαίτηση της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, βρέθηκε στην αιχμή του δόρατος του εκπαιδευτικού κινήματος. Η αξιολόγηση είναι στην πραγματικότητα είναι ένας άταφος νεκρός στη συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών. Ο κλάδος έδωσε με ενότητα και αποφασιστικότητα την μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, γιατί έγινε αντιληπτό ότι είναι το όχημα για την ταξική κατηγοριοποίηση και την επιβολή λουκέτων στα σχολεία, για το χτύπημα των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, αλλά και ένας αυταρχικός μηχανισμός για την επιβολή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. 

Κατάλαβε ότι αξιολόγηση σημαίνει 

    Χειραγώγηση και μετατροπή των εκπαιδευτικών σε υποταγμένους υπαλλήλους, απλούς διεκπεραιωτές της εκάστοτε εκπαιδευτικής πολιτικής
    Χτύπημα του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου και παραπέρα ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίησή του
    Ακραίο ανταγωνισμό και κλείσιμο σχολικών μονάδων, νέοι ταξικοί φραγμοί στη νέα γενιά
    Αύξηση του φόρτου εργασίας και της γραφειοκρατίας, διάλυση των συλλογικών οργάνων πχ Σ/Δ,
    Διευθυντές/ντριες – manager σε ρόλο απόλυτου άρχοντα
    Απολύσεις και ακόμα μεγαλύτερη φτώχεια για τους εκπαιδευτικούς 

Καθόλου τυχαία, τις μέρες που η Κεραμέως έσερνε τον αγώνα των εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, παράλληλα προωθούσε νέο κύμα μαζικών συγχωνεύσεων τμημάτων, εν μέσω πανδημίας, ανέθετε υποχρεωτικές υπερωρίες στους εκπαιδευτικούς, μετακινούσε εκπαιδευτικούς, εξήγγειλε τα νέα προγράμματα σπουδών!

Η κυβερνητική πολιτική δεν είναι αήττητη!

Η μαζική συμμετοχή του κλάδου στην απεργία – αποχή αλλά και η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 εκπαιδευτικών στην 24ωρη απεργία επιβεβαίωσε ότι οι αγώνες φέρνουν αποτελέσματα, μπορούν να νικήσουν! Αυτή η μαζικότητα έδωσε στον κλάδο τη δύναμη να αντιμετωπίσει τις απειλές και την καταστολή του υπουργείου Παιδείας.

Παρά την ένταση της κυβερνητικής καταστολής, τη δικαστική προσφυγή της Κεραμέως, την ποινικοποίηση της απεργίας – αποχής, παρά τις – κατά παραγγελία – τρομοκρατικές γνωμοδοτήσεις, οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία εκφράζουν την αγωνιστική τους διάθεση και αναζητούν τον δρόμο συνέχισης του αγώνα! Βάζουν εμπόδια στην εφαρμογή της αξιολόγησης και υποχρεώνουν την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να δίνει απανωτές παρατάσεις στις προθεσμίες. 

Η πρωτοβουλία, των 36 ΕΛΜΕ, για νέες Γενικές Συνελεύσεις και Ολομέλεια Προέδρων (27/11), η πρωτοβουλία ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ να συντονίσουν την αγωνιστική τους δράση και να κάνουν πράξη την κήρυξη απεργίας – αποχής στα σχολεία των περιοχών ευθύνης τους, υιοθετώντας μια γραμμή άμεσης αποφασιστικής σύγκρουσης και όχι υποταγής ή σιωπής, σκοπό είχαν όχι να εγκλωβιστούν στο τοπικό επίπεδο, αλλά να δώσουν φτερά, αυτοπεποίθηση, να διαμορφώσουν πλατύ αγωνιστικό ρεύμα απεργίας – αποχής από τις ίδιες τις ΕΛΜΕ, αλλάζοντας την άμεση και τοπική πραγματικότητα και, παράλληλα, λειτουργώντας παραδειγματικά, ώστε να παρασύρουν, να παρακινήσουν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ σε αγωνιστική κατεύθυνση, κόντρα στα πραξικοπήματα και το κλείσιμο του αγώνα.

Στις συνθήκες που διαμορφώνονται η απεργία – αποχή πρέπει να συνεχιστεί παρά την κυβερνητική καταστολή. Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να δυναμώσει την πάλη του για να ανατρέψει όχι μόνο την αξιολόγηση αλλά το σύνολο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Καλούμε όλες/ους τις/ους συναδέλφους να συσπειρωθούμε στα σωματεία μας και να συνεχίσουμε τον αγώνα αυτόν με όλα τα μέσα. Το εργατικό – συνδικαλιστικό κίνημα έχει χρέος να περιφρουρήσει το δικαίωμα στην ελεύθερη συνδικαλιστική δράση, με σημαία το «ένας για όλους – όλοι για έναν». Αντλούμε δύναμη και ελπίδα από τους νικηφόρους αγώνες των εργαζομένων στην COSCO, στην e-Food.

Να βαδίσουμε με σχέδιο και πρόγραμμα για να μπορούμε να νικήσουμε! Οι αγώνες των εκπαιδευτικών δεν είναι «νόμιμοι» ή «παράνομοι». Είναι ΔΙΚΑΙΟΙ!

ΑΙΤΗΜΑΤΑ

    Κάτω όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι! Αγωνιζόμαστε για πραγματικά Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά. Κανένα παιδί έξω από τη δημόσια εκπαίδευση.
    Η αξιολόγηση δεν θα περάσει! Όχι στην ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, μαθητών που φέρνει η εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση των σχολείων! Αγωνιζόμαστε για δημοκρατικά δικαιώματα και παιδαγωγική ελευθερία στα σχολεία!
    Να περιφρουρήσουμε τα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, την διαδήλωση και την απεργία! Ανατροπή του νόμου Χατζηδάκη.
    Διεκδικούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από την εργασία μας! Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις!
    Να παρθούν τώρα μέτρα για την πανδημία σε όλα τα σχολεία! Όχι στις συγχωνεύσεις τμημάτων!15 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο στο τμήμα! 
    Ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (γιατροί, ΜΕΘ, νοσοκομεία κλπ). 
    Καμία περιστολή δημοκρατικών δικαιωμάτων με πρόσχημα τον κορονοϊό. Όλοι μαζί θα υπερασπίσουμε κάθε συνάδελφο που θα βρεθεί μπροστά στο φάσμα της απόλυσης ή της στέρησης μισθού.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

1.    Κήρυξη νέας Απεργίας –Αποχής! Η Ολομέλεια των Προέδρων να συγκροτήσει Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή μαζί με την ΟΛΜΕ για την οργάνωση και υλοποίηση της απεργίας – αποχής!
2.    Προτείνουμε την κήρυξη απεργίας στις 29/11 με πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο σε Αθήνα και όλες τις πόλεις!
3.    Προχωράμε σε νέο απεργιακό βήμα το πρώτο 15ημερο του Δεκέμβρη! Επιδιώκουμε να συγκροτήσουμε πανδημοσιοϋπαλληλικό – πανεργατικό απεργιακό μέτωπο! Καλούμε σε νέες Γ.Σ. αρχές Γενάρη για τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα!
4.    Συντασσόμαστε με τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ που έχουν ήδη προκηρύξει την απεργία – αποχή! Η κάθε ΕΛΜΕ να αποφασίσει την κήρυξη απεργίας – αποχής! Περιφρουρούμε με κάθε τρόπο (πολιτικά, συνδικαλιστικά, νομικά κλπ) την απεργιακή μας κινητοποίηση απέναντι στην κυβερνητική καταστολή. Αξιοποιούμε την εμπειρία και την πρακτική που εφάρμοσαν ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ (εξώδικα, γνωμοδοτήσεις κλπ)
5.    Δημιουργία απεργιακού ταμείου!
6.    Καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να μην εφαρμόσουν καμία διάταξή του, να μην φακελώσουν τα μέλη τους. Οι ζωντανές δημοκρατικές διαδικασίες είναι το οξυγόνο μας και δεν το απεμπολούμε
7.    Παραστάσεις σε ΔΔΕ και ΠΔΕ για όλα τα προβλήματα: κενά, εργασιακές συνθήκες (υπερωρίες, μετακινήσεις, κλπ), μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. 

Με μαζικούς αγώνες να ανατραπεί η αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης- Κεφαλαίου – Ε.Ε! 

Η απόφαση της Γ.Σ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Συμμετέχουμε μαζικά, παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. 

Παίρνουμε απόφαση στη Γενική Συνέλευση Προέδρων να συνεχιστεί ο αγώνας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση με απεργία – αποχή. Ούτε βήμα πίσω!

Ο αγώνας που δίνουμε, όλο το τελευταίο διάστημα, είναι δίκαιος γιατί αφορά την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική που αντιμετωπίζει τη μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος, προβάλουμε το δικαίωμα όλων των μαθητών: ένα σύγχρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο.

Όλο αυτό διάστημα αποκαλύφθηκαν οι πραγματικές στοχεύσεις  της κυβέρνησης, για ακόμα βαθύτερη ταξική κατηγοριοποίηση και διαφοροποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, για υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων για την πλειονότητα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, για επέκταση της επιχειρηματικής – ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας του σχολείου με τους γονείς και τους μαθητές πελάτες και τους εκπαιδευτικούς με σκυμμένο κεφάλι. Αποκαλύφθηκε η απάτη ότι δήθεν η «αξιολόγηση» στοχεύει στην «αναβάθμιση του σχολείου και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού». Πίσω από τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» όλων των κυβερνήσεων κρύβεται μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική, που αντιμετωπίζει την μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος. Βρίσκονται οι κατευθύνσεις της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και οι απαιτήσεις τους ΣΕΒ, στις οποίες «πίνουν νερό» όλες οι κυβερνήσεις και τα αστικά κόμματα.

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ στριμώχτηκαν από τους αγώνες μας, από την τεράστια αλληλεγγύη που αναπτύχθηκε από εργατικά συνδικάτα και γονείς.  Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με το εμβληματικό 95% στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της λεγόμενης αξιολόγησης, η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 απεργών της 11ης του Οκτώβρη, οι μαζικές κινητοποιήσεις και οι πολύμορφες δράσεις των σωματείων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν συλλήβδην τα κυβερνητικά σχέδια.

Ο αυταρχικός κατήφορος, οι αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές και η καταστολή που επιστράτευσε η κυβέρνηση δείχνουν ότι δεν έχουν άλλο τρόπο για να προωθήσουν μια πολιτική που έχει μαζικά απορριφθεί από τον κλάδο. 

Το δίκιο του αγώνα των εργαζομένων δεν κρίνεται στις αίθουσες των δικαστηρίων, ούτε στις γνωμοδοτήσεις των νομικών. Ούτως ή άλλως οι δικαστικές αποφάσεις που κρίνουν τις απεργίες «παράνομες» είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο των κυβερνήσεων ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ –ΠΑΣΟΚ, 112 από τις 114 απεργίες, που έφτασαν στις αίθουσες των δικαστηρίων, κρίθηκαν παράνομες. Το εργατικό κίνημα όμως όχι μόνο δε σταμάτησε τους απεργιακούς αγώνες αλλά με ακόμα μεγαλύτερο πείσμα τους συνέχισε, σπάζοντας στην πράξη τον αυταρχισμό και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης.

Με τον ν. Χατζηδάκη επιχειρούν να κλείσουν κάθε ρωγμή. Όμως, ένας δίκαιος αγώνας δεν μπορεί να σταματήσει από καμία δικαστική απόφαση. Η απάντηση στην προσπάθεια να μπει στον γύψο το συνδικαλιστικό κίνημα και να ακυρωθεί κάθε δυνατότητα αντίδρασης των σωματείων, δεν μπορεί να περάσει αναπάντητη. 
Την ίδια στιγμή δυναμώνει η επίθεση της κυβέρνησης σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Από τη λεηλασία του εισοδήματος, το τσάκισμα δικαιωμάτων τους, μέχρι την έκθεσή τους σε κάθε είδους κινδύνους στους χώρους δουλειάς και κατοικίας, στην εγκληματική διαχείριση της πανδημίας. 

Εν μέσω 4ου κύματος πανδημίας, δεν υπάρχει κανένα απολύτως ουσιαστικό σχέδιο για τα μέτρα που πρέπει να πάρει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, ώστε να μην κλείσουν ξανά τα σχολεία με καταστροφικές συνέπειες για τα παιδιά. Όχι μόνο δεν υπάρχει αραίωση των μαθητών ανά τμήμα, αλλά το ΥΠΑΙΘ προχωράει σε δημιουργία τμημάτων με 26-27 (!) μαθητές, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για πύκνωση των δρομολογίων των χιλιάδων μαθητών που μεταφέρονται, δεν υπάρχει η αναγκαία πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, κανένα έργο συντήρησης των σχολικών υποδομών, ούτε ένα ευρώ δεν έχει δοθεί για την επάρκεια μέσων ατομικής προστασίας κλπ για τα σχολεία. Τα πρωτόκολλα «λάστιχο» (50%+1 κρούσματα για να κλείσει το τμήμα) έχουν αφήσει τον κορονοϊό να κυκλοφορεί ανενόχλητος παντού! 

Ταυτόχρονα, πάνω στην κορύφωση της πανδημίας, «τρέχουν» τα σχέδια για το ακόμα πιο εμπορευματοποιημένο «νέο ΕΣΥ», κόβοντας φυσικά κάθε συζήτηση για επίταξη ιδιωτικών μονάδων Υγείας, για να μη θιγεί η κερδοφορία των κλινικαρχών, την ώρα που ο κόσμος πεθαίνει. 

Κάθε μέρα που περνάει προστίθενται και νέοι λόγοι για να βρεθούν ακόμα περισσότερα σωματεία στους δρόμους, για να πάρουν θέση στο μέτωπο της απεργιακής κλιμάκωσης τις επόμενες βδομάδες.

Η επιτυχία των εργαζόμενων στην e-food, στην Cosco, οι ναυτεργάτες που απεργούν επιστρατευμένοι, η συσπείρωση των εκατοντάδων σωματείων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη δείχνουν το δρόμο που πρέπει να βαδίσει ο κλάδος. Τα μεγάλα συλλαλητήρια, οι κλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις αλλά και η μεγάλη πανεργατική απεργία που θα γίνει το επόμενο διάστημα δίνουν απάντηση τόσο στην κυβέρνηση όσο και σε εκείνες τις δυνάμεις που βάζουν πλάτη στην εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής.

•    Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ την προκήρυξη νέας απεργίας - αποχής από την Ομοσπονδία ενάντια στην «αξιολόγηση» και στα σχέδια κατηγοριοποίησης του σχολείου. Δεν παραδίδουμε το όπλο της απεργίας – αποχής. Ακυρώνουμε τα σχέδια κατηγοριοποίησης και ταξικής διαφοροποίησης των σχολείων στην πράξη. Αξιοποιούμε όλα τα μέσα όπως διευκολυντικές στάσεις εργασίας. 
•    Ο εκπρόσωπος της Ε.Λ.Μ.Ε. να ψηφίσει κάθε πρόταση για απεργία-αποχή.
•    Πανελλαδικός συντονισμός με ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ
•    Δυναμώνουμε τον αγώνα για άμεσα μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια στα σχολεία, για 15 μαθητές ανά τάξη, για κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών. 
•    Κατάργηση της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων.
•    Να μην προχωρήσει καμία συγχώνευση, να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία. Προχωράμε με μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, μαζί με τους γονείς, ενάντια στις μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό.
•    Ενημερώνουμε τους γονείς σε κάθε σχολείο με το γράμμα των σωματείων. Αξιοποιούμε μαζικά το γράμμα της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ). 
•    Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους – Μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
•    Αυξήσεις στους μισθούς. Ξεπάγωμα των ΜΚ της διετίες 2016 – 17. Επαναφορά 13ου και 14 μισθού. 
•    Ο νόμος Χατζηδάκη θα μείνει στα χαρτιά. Προσυπογράφουμε το κάλεσμα των Ομοσπονδιών -Εργατικών Κέντρων – Σωματείων, που διοργάνωσαν τη μεγάλη σύσκεψη στο γήπεδο του Σπόρτινγκ στις 5 του Οκτώβρη.
•    Προετοιμάζουμε πανεργατική 24ωρη απεργιακή απάντηση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ενάντια στο σύνολο της αντεργατικής πολιτικής. 
•    Ενεργοποιούμε όλες τις δια ζώσης διαδικασίες των σωματείων μας. Προχωράμε συντεταμένα στις αρχαιρεσίες για νέα Δ.Σ. μέχρι το τέλους του χρόνου. 
•    Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση με τους γονείς του Βορρά και του Νότου, τη Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου και προκηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων στην κινητοποίηση.

Είμαστε ήδη νικητές!

Συνεχίζουμε αταλάντευτα τη μάχη ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση!

Απαντάμε συλλογικά και αποφασιστικά! Συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας!

Οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι θα μείνει στα χαρτιά!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες