Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει επιστολή του εκπαιδευτικού Ηλία Παπαχατζή, σχετικά με το τι αποφασίστηκε στην γενική συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ της ΟΛΜΕ.
Όπως αναφέρει, υπερίσχυσε και πάλι η πρόταση για προκήρυξη νέας απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση και πιο συγκεκριμένα ψηφίστηκε από 40 προέδρους(22 κατά και 13 λευκά), συγκεντρώνοντας το 53,3% των ψήφων. Ωστόσο, όπως και στην προηγούμενη συνέλευση των προέδρων, δε θεωρείται απόφαση της συνέλευσης καθώς το καταστατικό της ομοσπονδίας απαιτεί τα 2/3 των ψήφων για την έγκριση οποιασδήποτε απεργιακής κινητοποίησης. «Είναι γεγονός ότι το αίτημα της απεργίας-αποχής παραμένει πλειοψηφικό στον κλάδο», σημειώνει ο εκπαιδευτικός Η. Παπαχατζής.
«Έτσι ο κλάδος πορεύεται χωρίς πυξίδα, έρμαιο των αγοραίων επιλογών της κυβέρνησης, του ΟΟΣΑ, της Ε.Ε. και των σχολαρχών-ιδιοκτητών κολλεγίων. Τώρα, γιατί η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ, μετά το άδειασμα της απεργίας-αποχής στην προηγούμενη ΓΣ των Προέδρων(16/10), θεώρησε το ζήτημα λήξαν και αναγκάστηκε να ζητήσει τη γνωστή γνωμάτευση από τη νομική σύμβουλο μετά από πιέσεις των ΕΛΜΕ, αυτό δείχνει τη μεγάλη τους απόσταση από τον κλάδο και το μεγαλειώδη αγώνα, που έδωσε το προηγούμενο διάστημα», αναφέρει.
Μεταξύ άλλων, τέθηκε το ζήτημα των υγειονομικών συνθηκών στα σχολεία «με τα φετινά πρωτόκολλα να βρίσκονται πέραν πάσης λογικής».
Ακόμα τέθηκε το ζήτημα του διορισμού της ΟΛΜΕ από το Πρωτοδικείο για τη συνέχιση της θητείας της μετά την 1η Ιανουαρίου, ενέργεια που θεωρείται μεγάλο ολίσθημα από την πλευρά της ΟΛΜΕ, «καθώς όφειλε να έχει κάνει τις εκλογές και το συνέδριο κι όχι να "εκλιπαρεί" τη δικαστική εξουσία. Όλα αυτά σχετίζονται με το νόμο - Χατζιδάκη εναντίον του οποίου πρέπει να απαντήσουμε συντονισμένα προτού διαλύσει τα σωματεία», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Δείτε αναλυτικά:
Τι αποφάσισε η Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ της ΟΛΜΕ
Έγινε χθες, Σάββατο, η ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ μετά από τις ΓΣ των ΕΛΜΕ τις προηγούμενες μέρες. Οι ΓΣ ήταν έκτακτες και έγιναν μετά από αίτημα 36 ΕΛΜΕ.
Ακούστηκαν από πολλές πλευρές τα μεγάλα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και του κλάδου. Στο ξεκίνημα της συνέλευσης μίλησε εκπρόσωπος των υγειονομικών, ο οποίος ανέλυσε τις ασφυκτικές συνθήκες της λειτουργίας των νοσοκομείων, την ανυπόφορη εντατικοποίηση, τη μεγάλη επιβάρυνση από την αναστολή εργασίας στους ανεμβολίαστους γιατρούς-νοσηλευτές (μέτρο απόλυτα καταδικαστέο) και ζήτησε τη συμμετοχή μας στην απεργία των δημόσιων νοσοκομείων την Τετάρτη. Η τοποθέτησή του έγινε αποδεκτή από το προεδρείο και το σώμα των προέδρων και ελπίζουμε να υλοποιηθεί...
Η τοποθέτηση του γιατρού ήρθε να ενισχύσει την εκτίμησή μας για την κατάσταση στα σχολεία. Με τα φετινά πρωτόκολλα να βρίσκονται πέραν πάσης λογικής, κάθε μέρα ρισκάρουμε την υγεία μας, εμείς, τα παιδιά και ο περίγυρος από την αδιαφορία της κυβέρνησης για την υγειονομική μας προστασία και από την υπονόμευση του ΕΣΥ. Την ίδια στιγμή η εντατικοποίηση στο σχολείο όλο και μεγαλώνει. Τα παιδιά μετά από ένα χαμένο χρόνο(μαθησιακά) λόγω τηλεκπαίδευσης αδυνατούν να παρακολουθήσουν τη φετινή ύλη, ενώ στα Λύκεια το μαρτύριο μεγαλώνει με την προσπάθεια εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων και το βραχνά των Πανελληνίων εξετάσεων. Μόνο μια γενναία μείωση της ύλης θα μπορούσε να μετριάσει την πίεση που δέχονται τα παιδιά και οι συνάδελφοι, πέρα από τη συνολική αντίθεση του κλάδου στην Τράπεζα Θεμάτων και την ΕΒΕ, που έχουν στόχο τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Η κατάσταση αυτή χειροτερεύει με τις συνενώσεις τμημάτων, που επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Δίνουν την εντύπωση ότι ζουν σε άλλη εποχή και ότι μας αντιμετωπίζουν σαν αντιπάλους. Η συγκεκριμένη στάση ενισχύεται από τις καταγγελίες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για "παρανομίες εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας" στο θέμα της προστασίας των προσωπικών μας δεδομένων στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Η πρόταση για δικαστική προσφυγή της ΟΛΜΕ για το θέμα αυτό πιστεύω πως πρέπει να γίνει δεκτή και να προχωρήσει άμεσα...
Θίχτηκαν επίσης η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, η οικονομική μας αφαίμαξη, η προϊούσα διάλυση του δημόσιου ασφαλιστικού συστήματος και οι χαμηλές υγειονομικές παροχές, συνθήκες που απειλούν να μας αφαιρέσουν κάθε αξιοπρέπεια. Αυτά μαζί με την άρνηση της ηγεσίας να συναντήσει την ΟΛΜΕ καθώς και η άρνησή τους να μας δώσουν άδεια για να κάνουμε τις ΓΣ και τις εκλογές, εκφράζουν μία στάση που δε μπορεί να γίνει αποδεκτή από κανένα συνάδελφο.
Ακόμα τέθηκε το ζήτημα του διορισμού της ΟΛΜΕ από το Πρωτοδικείο για τη συνέχιση της θητείας της μετά την 1/1/2022, ενέργεια που θεωρείται μεγάλο ολίσθημα από την πλευρά της ΟΛΜΕ, καθώς όφειλε να έχει κάνει τις εκλογές και το συνέδριο κι όχι να "εκλιπαρεί" τη δικαστική εξουσία. Όλα αυτά σχετίζονται με το νόμο - Χατζιδάκη εναντίον του οποίου πρέπει να απαντήσουμε συντονισμένα προτού διαλύσει τα σωματεία.
Στο θέμα της "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ", που ήταν και το μόνο επίσημο θέμα των συνελεύσεων, υπερίσχυσε και πάλι η πρόταση για προκήρυξη νέας απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση. Ψηφίστηκε από 40 προέδρους(22 κατά και 13 λευκά), συγκεντρώνοντας το 53,3% των
ψήφων. Ωστόσο, όπως και στην προηγούμενη συνέλευση των προέδρων, δε θεωρείται απόφαση της συνέλευσης καθώς το καταστατικό της ομοσπονδίας απαιτεί τα 2/3 των ψήφων για την έγκριση οποιασδήποτε απεργιακής κινητοποίησης. Είναι γεγονός ότι το αίτημα της απεργίας-αποχής παραμένει πλειοψηφικό στον κλάδο. Γι' αυτό άλλωστε το υιοθετούν και αρκετές ΕΛΜΕ, των οποίων τα περισσότερα στελέχη ανήκουν στις παρατάξεις της τωρινής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ(ΔΑΚΕ-ΠΕΚ-ΣΥΝΕΚ), παρατάξεις οι οποίες διαφωνούν με τη συνέχιση της απεργίας-αποχής. Η πρόταση των ΣΥΝΕΚ για κοινά κείμενα για την αυτοαξιολόγηση πήρε 18 ψήφους...
Έτσι ο κλάδος πορεύεται χωρίς πυξίδα, έρμαιο των αγοραίων επιλογών της κυβέρνησης, του ΟΟΣΑ, της Ε.Ε. και των σχολαρχών-ιδιοκτητών κολλεγίων. Τώρα, γιατί η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ, μετά το άδειασμα της απεργίας-αποχής στην προηγούμενη ΓΣ των Προέδρων(16/10), θεώρησε το ζήτημα λήξαν...και αναγκάστηκε να ζητήσει τη γνωστή γνωμάτευση από τη νομική σύμβουλο μετά από πιέσεις των ΕΛΜΕ, αυτό δείχνει τη μεγάλη τους απόσταση από τον κλάδο και το μεγαλειώδη αγώνα, που έδωσε το προηγούμενο διάστημα.
Συνάδελφοι, τίποτα δε χάθηκε. Μπορεί η στάση της ΟΛΜΕ να απογοήτευσε αρκετούς συνάδελφους, μπορεί να έδωσε την ευκαιρία στο υπουργείο με τη χρήση απειλών και πιέσεων από ορισμένους Δ/ντές να προχωρήσει στο ξεκίνημα της αξιολόγησης-κατηγοριοποίησης-ιδιωτικοποίησης...αλλά υπάρχει χρόνος ν' ανασυνταχτούμε και να αντιδράσουμε. Ήδη πάνω από 20 ΕΛΜΕ δήλωσαν ότι θέλουν να πάρουν μέρος στο συντονισμό με τους δασκάλους και να προκηρύξουν απεργία-αποχή μη περιμένοντας από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία να αντιληφθεί τι πραγματικά γίνεται στα σχολεία .Ο συντονισμός ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ είναι η μοναδική ορατή λύση αυτή τη στιγμή. Ας τον στηρίξουμε, συνάδελφοι, για να συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο, που η κυβέρνηση προσπαθεί να το γυρίσει πολλά χρόνια πίσω.
Και κάτι άλλο: είπαν κάποιοι πρόεδροι ότι δίνουμε τον αγώνα για λάθος θέμα. Κι όμως δίνουμε τον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας-δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά. Με αφορμή την αξιολόγηση αναδεικνύουμε το σύνολο των προβλημάτων του δημόσιου σχολείου. Ας συνεχίσουμε, ας απευθυνθούμε στους γονείς, όπου δεν το έχουμε κάνει ακόμη, κι ας ενισχύσουμε το μέτωπο για ένα δημόσιο σχολείο για όλους χωρίς διακρίσεις.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη