olme-tsipras
INTIME| ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Η αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ υποστήριξε ότι η κυβέρνηση «δεν δίνει τα δωρεάν rapid test που ζητάμε και για εμβολιασμένους και για ανεμβολίαστους, καθώς και οι δύο ομάδες νοσούν και μεταδίδουν, αντιθέτως προτιμάει τον διχασμό»

Την ανησυχία του για την κατάσταση στα σχολεία και την πολιτική της κυβέρνησης για την πανδημία, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Τσίπρας, σε συνάντηση που είχε σήμερα και με το προεδρείο της ΟΛΜΕ, μετά τη αντίστοιχη συνάντηση που πραγματοποίησε με τη ΔΟΕ.

Τα πολυπληθή τμήματα και το 50%+1 συμβάλλουν στην αύξηση των κρουσμάτων

«Τα πράγματα στα σχολεία είναι οριακά και υγειονομικά και παιδαγωγικά» τόνισε η αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Στέλλα Μανουσογιωργάκη, επιρρίπτοντας την ευθύνη στην κυβέρνηση, καθώς όπως είπε: «Όχι μόνο δεν προχώρησε στην αραίωση των τμημάτων που ζητάμε χρόνια και εμείς και οι γονείς και οι μαθητές, αντιθέτως αφού πέρσι νομοθέτησε την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στην πρωτοβάθμια, φέτος μέσα στον Οκτώβριο προχώρησε σε εκατοντάδες επικίνδυνες συμπτύξεις τμημάτων με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχουμε χιλιάδες τμήματα με 27, 28 μαθητές και μαθήτριες, σε αίθουσες 30 και 40 τετραγωνικών στην καλύτερη περίπτωση ή συχνά σε πολύ μικρότερες και μάλιστα, πολλές φορές, ακόμη και σε κοντέινερ».

Η αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ υποστήριξε ότι το υγειονομικό πρωτόκολλο για τα σχολεία έχει συμβάλει στην αύξηση των κρουσμάτων και τη μεγάλη διασπορά, καθώς όπως τόνισε, «το περιβόητο πρωτόκολλο του 50% +1, είναι ξεκάθαρο και από τα στοιχεία του ΕΟΔΥ ότι έχει συμβάλει πολύ στην αύξηση της διασποράς του ιού και καθημερινά έχουμε από 1.500 έως 2.000 νέα κρούσματα σε μαθητές». «Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έχουμε πάνω από 130.000 κρούσματα σε παιδιά έως 17 ετών, συγκριτικά με πέρσι βλέπουμε τεράστια η αύξηση και δεν μπορεί κανείς με την απλή λογική να μην καταλάβει ότι αυτό οφείλεται κυρίως στο πρωτόκολλο που δεν επιτρέπει στα τμήματα να κλείσουν», συμπλήρωσε.

Η κ. Μανουσογιωργάκη κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν παίρνει κανένα μέτρο, γιατί όπως τόνισε, «εξακολουθεί να μην σπάει τα τμήματα επειδή δεν θέλει να προσλάβει εκπαιδευτικούς» και πρόσθεσε ότι μεγάλο πρόβλημα εν μέσω πανδημίας αντιμετωπίζουν και στα θέματα της καθαριότητας των αιθουσών. Όπως ανέφερε, «η κυβέρνηση δεν προσλαμβάνει ούτε επιπλέον προσωπικό καθαριότητας. Είναι μειωμένο σε σχέση με πέρσι και έχουμε φτάσει στο σημείο να βλέπουμε σε διάφορους δήμους να συνάπτουν δίωρες ή τρίωρες συμβάσεις με το προσωπικό καθαριότητας». «Είναι χαρακτηριστικό της κυβερνητικής αδυναμίας και της ελλιπούς διαχείρισης της πανδημίας, το γεγονός ότι στη χώρα μας υπήρξε το μεγαλύτερο lockdown στα σχολεία, καθώς παρέμειναν κλειστά για 8 μήνες» πρόσθεσε.

ΟΛΜΕ: «Η κυβέρνηση προτιμά τον διχασμό»

Μεγάλο πρόβλημα, σύμφωνα με την αντιπρόεδρο της ΟΛΜΕ, στην αντιμετώπιση της αύξησης των κρουσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα, αποτελεί και το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα προβληματική η πρόληψη η οποία θα μπορούσε να μειώσει τη διασπορά. Η κυβέρνηση, ανέφερε χαρακτηριστικά η αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, «δεν δίνει τα δωρεάν rapid test που ζητάμε και για εμβολιασμένους και για ανεμβολίαστους, καθώς και οι δύο ομάδες νοσούν και μεταδίδουν, αντιθέτως προτιμάει τον διχασμό, δεν κάνει καμία ιχνηλάτηση των κρουσμάτων που έχουμε στα σχολεία και δεν παίρνει κανένα μέτρο για τον συνωστισμό στα σχολικά λεωφορεία και στα ΜΜΜ με τα οποία δεκάδες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί μετακινούνται».

Η αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ τόνισε ότι «τα αιτήματά τους και η σφοδρή αντίδρασή τους δεν είναι προϊόν ενός συγκυριακού συσχετισμού παρατάξεων και δυνάμεων που θέλουν να κάνουν αντιπολίτευση». Η συμμετοχή του κλάδου αποδεικνύει ότι είναι καθολικό αίτημα των εκπαιδευτικών, κάτι που, όπως σημείωσε, «αποδεικνύει ότι το υπουργείο Παιδείας δεν έχει την έγκριση και τη λαϊκή νομιμοποίηση για όσα κάνει, γιατί όταν λέμε για το 90% των εκπαιδευτικών, σημαίνει ότι ανεξαρτήτως πολιτικής, ιδεολογικής, κομματικής τοποθέτησής τους, διαφωνούν με την πολιτική του υπουργείου».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα