Thumbnail
Αντιδράσεις στους φιλόλογους της Πάτρας για την απόφαση του Συνδέσμου να καλέσει σε συνέλευση μόνο εμβολιασμένους και νοσήσαντες

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Πατρών κάλεσε στην  εκλογοαπολογιστική συνέλευση  την Παρασκευή 26/11/2021 μόνο όσους εκπαιδευτικούς διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης, χωρίς να προβλέψει την συμμετοχή στην διαδικασία όσων εκπαιδευτικών επιδεικνύουν αρνητικό διαγνωστικό έλεγχο.

Εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων αντέδρασαν στην απόφαση αυτή του Συνδέσμου και έστειλαν επιστολή, εκφράζοντας την διαμαρτυρία τους για τον απαράδεκτο διαχωρισμό και αποκλεισμό των συναδέλφων τους.

Όλη η επιστολή

Προς το Δ.Σ του Συνδέσμου Φιλολόγων Πατρών

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Με έκπληξη διαβάσαμε στην ανακοίνωση του Συνδέσμου Φιλολόγων Πατρών ότι με βάση το υγειονομικό πρωτόκολλο απαγορεύεται η συμμετοχή μη εμβολιασμένων στις διαδικασίες της εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης την Παρασκευή 26/11/2021

Με βάση την τελευταία εγκύκλιο (Δ1α/ΓΠ.οικ. 72486/19-11-2021 (ΦΕΚ Β΄ 5401) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 06:00), και συγκεκριμένα τον Πίνακα Α σημ. 9, το Άρθρο 1 παρ. 5 και κυρίως το Παράρτημα 10 αυτής, προκύπτει υποχρέωση να παρέχετε τη δυνατότητα να συμμετέχουν οι μη εμβολιασμένοι ή μη νοσήσαντες εκπαιδευτικοί με τηλεδιάσκεψη στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση.

Είναι φανερό ότι, σύμφωνα με τα παραπάνω που προβλέπονται από την εγκύκλιο, θα έπρεπε να έχετε προβλέψει για την συμμετοχή των συναδέλφων σας φιλολόγων μέσω τηλεδιάσκεψης. Αντιθέτως, εσείς προχωρήσατε στον πλήρη αποκλεισμό (χωρίς την δυνατότητα της διαδικτυακής συμμετοχής τους) των εν λόγω συναδέλφων σας, παραβλέποντας ακόμη και την ίδια την νομοθεσία. Η απαράδεκτη ενέργεια, λοιπόν, την οποία αποφασίσατε, δεν προκύπτει από καμιά γραπτή νομοθετική ρύθμιση.

Επιπλέον, γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι εν λόγω συνάδελφοι που αποκλείστηκαν από την συνέλευση παρουσιάζονται κανονικά στην εργασία τους, μπαίνουν σε τάξεις των 27 μαθητών, παρευρίσκονται στο γραφείο του Συλλόγου Διδασκόντων, συμμετέχουν σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής κοινότητας με την επίδειξη αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου, με τον οποίο η παρουσία τους στην σχολική κοινότητα κρίνεται και αποδεικνύεται ασφαλής. Από τα παραπάνω, είναι σαφές ότι παρατηρείται αντίφαση σχετικά με τον αποκλεισμό με φυσική παρουσία των εν λόγω εκπαιδευτικών, γεγονός που θα έπρεπε να σας προβληματίσει και να σας ενεργοποιήσει την κριτική σκέψη και τον προβληματισμό, τον οποίο διδάσκετε στους μαθητές σας.

Γιατί τελικά αποκλείεται η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με φυσική παρουσία, εφόσον αυτοί αποδεικνύουν την ασφαλή παρουσία τους στον χώρο των συνεδριάσεων, όπως αντίστοιχα γίνεται και στον χώρο της εργασίας τους;

Εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει κανένα λογικό επιχείρημα που να δικαιολογεί τον αποκλεισμό αυτών των συναδέλφων σας, θα περιμέναμε από εσάς να μην γίνετε συμμέτοχοι τέτοιων διχαστικών αποφάσεων και διακρίσεων, αλλά να αναζητήσετε διευκρινιστικές απαντήσεις από το Υπουργείο για τα παραπάνω ζητήματα που προκύπτουν, καταγγέλλοντας το γεγονός αυτό του αδικαιολόγητου αποκλεισμού τους με φυσική παρουσία.

Αντί αυτού, εσείς προχωρήσατε στην απόφαση να μην δώσετε καν τη δυνατότητα της συμμετοχής τους με διαδικτυακό τρόπο.

Ως παιδαγωγοί έχουμε χρέος να αποτελούμε το παράδειγμα, κάθε φορά που διδάσκουμε στους μαθητές τις βασικές αρχές που διέπουν την στάση του υπεύθυνου πολίτη και τις αξίες του ελεύθερου ανθρώπου.

Τα ηθικά ζητήματα, που αποτυπώνονται στις σελίδες των σχολικών βιβλίων, δεν αποτελούν ύλη που καλούμαστε να διεκπεραιώσουμε, αλλά ζητούμενα στα οποία δίνουμε εξετάσεις πρώτα εμείς οι ίδιοι με την στάση μας και το παράδειγμά μας.

Εκφράζουμε τη θλίψη μας για τέτοιες στάσεις που δεν τιμούν την εκπαίδευση και τον κλάδο των φιλολόγων και ευχόμαστε η εκπαιδευτική κοινότητα εν γένει να αντιταχθεί σε κάθε μορφή διαχωρισμού και αποκλεισμού.

Παρακαλούμε για την έγγραφη δημόσια απάντηση και τοποθέτησή σας επί του ζητήματος.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Οι Εκπαιδευτικοί που συνυπογράφουν

Χρονοπούλου Χαρίκλεια, ΠΕ 02

Παπαριστείδη Έλλη, ΠΕ 02

Κοτσά Αθανασία, ΠΕ 02

Καραμπέτσου Ειρήνη, ΠΕ 02

Σίτα Αποστολία, ΠΕ 02

Χαριτάτου Ευανθία, ΠΕ 02

Παναγοπούλου Αικατερίνη, ΠΕ 02

Κουζίου Μαρία, ΠΕ 02

Νταλταγιάννη Αναστασία, ΠΕ 02

Νικολοπούλου Αναστασία, ΠΕ 02

Θανοπούλου Σωτηρία, ΠΕ 02

Κορμπάκη Ευγενία, ΠΕ 02

Μηλιώνη Νότα, ΠΕ 02

Λαλιώτης Παρασκευάς, ΠΕ 01

Βαρσαμίδου Μαρία, ΠΕ 01

Γκουρβέλος Παναγιώτης, ΠΕ 01

Μπίκου Λαμπρινή, ΠΕ 03

Πρόγκα Ελένη, ΠΕ 03

Παπαρώδη Βασιλική, ΠΕ 03

Κιτσάκη Βασιλική, ΠΕ 03

Μαμασούλας Χρήστος, ΠΕ 04

Καραβέλα Δήμητρα, ΠΕ 0401

Κεφαλου Μαρία, ΠΕ 04.04

Παπαδοπούλου Άννα, ΠΕ 04.04

Νικολάου Ελένη, ΠΕ 06

Χριστοπούλου Μαρία, ΠΕ 06

Αγγελοπούλου Ιωάννα, ΠΕ 06

Μπέλμπα Μαρίνα, ΠΕ 06

Καλιάφα Βασιλική, ΠΕ 07

Παύλου Δήμητρα, ΠΕ 08

Κουρκουμέλη Γερασιμίνα, ΠΕ 08

Μητρέλη Γεωργία, ΠΕ11

Δημητροπούλου Μαριάννα, ΠΕ 11

Σταθάτου Ροδαμάνθη, ΠΕ 11

Αδαμοπούλου Αθηνά, ΠΕ 79.01

Πιτσιούγκας Νεκτάριος, ΠΕ 79.01

Αντωνάτου Μαρία, ΠΕ 79.01

Μιντιλογλίτη Κωνσταντίνα, ΠΕ 79.01

Ζωιδάκης Θεοχάρης, ΠΕ 79.01

Κωτσοπούλου Αλεξάνδρα, ΠΕ 79.01

Λυμπεροπούλου Χαρίκλεια, ΠΕ 79.01

Γαβριήλ Κωνσταντίνος, ΠΕ 80

Δημητρούλη Ελένη, ΠΕ 80 / ΠΕ 01

Μαραγκού Ιωάννα, ΠΕ 81

Τσέλιος Διονύσιος, ΠΕ 88.02 / ΠΕ 04.02

Μπούσια Φωτεινή, ΠΕ 82

Τζαβάρας Πάνος, ΠΕ 84

Αρμένη Σπυριδούλα, ΠΕ 84

Αγγελόπουλος Γιώργος, ΠΕ 86

Κανελλόπουλος Δημήτρης, ΠΕ 86

Χαλεπλή Ευαγγελία, ΠΕ 86

Λαμπροπούλου Αναστασία, ΠΕ 86

Στυλιανός Αναστασίου, ΠΕ 86

Νικολοπούλου Αριστέα, ΠΕ 88.02

Τζιόβα Πολυξένη, ΠΕ 88.04

Καραβία Μαρία, ΠΕ 88.04

Ανδρεόπουλος Δημήτρης, ΠΕ 88.05

Τσουκαλά Σπυριδούλα, ΠΕ 60

Γιαννακοπούλου Μαρία, ΠΕ 60

Κωνσταντινοπούλου Πηνελόπη, ΠΕ 60

Τσεκούρα Κωνσταντίνα, ΠΕ 60

Παπαδιαμαντοπούλου Μυρσίνη, ΠΕ 70

Γιαλή Σοφία, ΠΕ 70

Γκοτσοπούλου Μαρία, ΠΕ 70

Μερτζανίδη Διονυσία, ΠΕ 70

Μουρτά Παρασκευή, ΠΕ 70

Ανδρεοπούλου Ουρανία, ΤΕ 01/19

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»