Και πάλι για τη χειροδικία του εκπαιδευτικού και την απόλυσή του
Το πρωτεύον είναι να αναζητηθούν τα αίτια αυτής της παθογένειας καθώς  και νοσογόνες εστίες. Οι φορείς κοινωνικοποίησης -οικογένεια, σχολείο, Μ.Μ.Ε- ας αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί.

Μετά το ατυχές και συνάμα λυπηρό περιστατικό στο ΕΠΑ.Λ εύλογα, νομίζω, γεννώνται κάποια ερωτήματα:

Αρχικά, γιατί τόση σπουδή στην απόλυση του συναδέλφου;

Εν μια νυκτί συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ  και υπέγραψε η Υπουργός Παιδείας;

Γιατί δεν δόθηκε η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να μιλήσει κι αυτός στα κανάλια, τα οποία παρεμπιπτόντως  ανέλαβαν χρέη  αυτόκλητου δικαστή;

Σαφώς η πράξη του εκπαιδευτικού δεν είναι σωστή και ούτε συνάδει με το δημοκρατικό σχολείο αλλά αναρωτήθηκε κάποιος τι τον οδήγησε στο μη περαιτέρω;

Το επίμαχο βίντεο, το οποίο τραβήχτηκε χωρίς άδεια, εφόσον απαγορεύεται  η κατοχή του- πόσο μάλλον η χρήση του- στο σχολείο, δείχνει πως η μαθήτρια επιτέθηκε πρώτη στον καθηγητή κι εκείνος ανταπάντησε.

Ο καθηγητής τιμωρήθηκε με απόλυση, η μαθήτρια τιμωρήθηκε; Ο μαθητής που χτύπησε τον εκπαιδευτικό συνεπικουρούμενος από έτερο μαθητή με το καρεκλάκι ανά χείρας πώς θα τιμωρηθούν;

Το αυτοκίνητό του που το διέλυσαν ποιος θα το πληρώσει;

Στιγματίζεται ο εκπαιδευτικός   ως θύτης αλλά ας αναρωτηθούμε μήπως τελικά είναι θύμα της απειθαρχίας, της αυθάδειας, της αγένειας, της εριστικότητας, της απρέπειας και της ατιμωρησίας ορισμένων μαθητών. Ας μην ξεχνάμε πως είναι ο πιο κακοπληρωμένος δημόσιος υπάλληλος που καλείται να αναλάβει ρόλους πολλαπλούς, ήτοι ρόλο εκπαιδευτικού, χωροφύλακα, ψυχολόγου και ενίοτε  κοινωνικού λειτουργού.

Πριν ρίξουμε, λοιπόν, την πέτρα του αναθέματος στον εκπαιδευτικό ας εξετάσουμε με νηφαλιότητα την κατάσταση στα σχολεία και  δη στα ΕΠΑ.Λ όπου παρατηρείται μεγαλύτερη παραβατικότητα.

Το πρωτεύον είναι να αναζητηθούν τα αίτια αυτής της παθογένειας καθώς  και νοσογόνες εστίες. Οι φορείς κοινωνικοποίησης -οικογένεια, σχολείο, Μ.Μ.Ε- ας αναλάβουν το μερίδιο ευθύνης που τους αναλογεί. 

                                                                                                                           Α.Γ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες