ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Στα 14 έφτασαν τα σωματεία που κήρυξαν απεργία-αποχή ενάντια στην αυτο-αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Σύμφωνα με νέα ενημέρωση του συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Αττικής «Κώστας Σωτηρίου», τα σωματεία που κήρυξαν απεργία-αποχή ενάντια στην αυτο-αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έφτασαν τα 14.

Μετά τους ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης», «Γληνός», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», Ικαρίας-Φούρνων κήρυξε Α/Α και ο ΣΕΠΕ «Περικλής» και εκτός από τις ΕΛΜΕ Λάρισας, Χανιών, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με αποφάσεις των Γ.Σ. κηρύσσουν Α/Α και οι Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων, Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, ΕΛΜΕ Φωκίδας, ενώ και η Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης έχει απόφαση από ΓΣ για την κήρυξη Α/Α από το ίδιο το σωματείο η οποία υλοποιείται.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Αγωνιστική απάντηση στην κατηγοριοποίηση και διάλυση του δημόσιου σχολείου και στις απειλές του ΥΠΑΙΘ, η διεύρυνση των πρωτοβάθμιων σωματείων που κήρυξαν νέα Απεργία Αποχή!

Την Πέμπτη 9/12 στο κάλεσμα των σωματείων που έχουν κηρύξει Απεργία Αποχή συμμετείχαν στη σύσκεψη συντονισμού με απόφαση οι ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», Ικαρίας-Φούρνων και οι ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ΕΛΜΕ Σάμου, Φωκίδας, Χανίων. Επιπλέον, ως παρατηρητής συμμετείχε και ο ΣΕΠΕ Νήσων Αργοσαρωνικού.

Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε αποτυπώθηκαν οι παρακάτω κοινές διαπιστώσεις:

1. 14 πρωτοβάθμια σωματεία έχουμε κηρύξει ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ! Συνεχίζουμε αποφασιστικά! Διευρύνεται το αγωνιστικό μέτωπο των πρωτοβάθμιων σωματείων που παίρνουν τον αγώνα στα χέρια τους υλοποιώντας τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεών τους! Μετά τους ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης», «Γληνός», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», Ικαρίας-Φούρνων κήρυξε Α/Α και ο ΣΕΠΕ «Περικλής» και εκτός από τις ΕΛΜΕ Λάρισας, Χανιών, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης με αποφάσεις των Γ.Σ. κηρύσσουν Α/Α και οι Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων, Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, ΕΛΜΕ Φωκίδας, ενώ και η Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης έχει απόφαση από ΓΣ για την κήρυξη Α/Α από το ίδιο το σωματείο η οποία υλοποιείται!

2.Η δυνατότητα και η επιτυχία του συντονισμού των πρωτοβάθμιων σωματείων έχει αποδειχτεί από το συντονισμό των 77  ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ που υποχρέωσαν τις συνδικαλιστικές ηγεσίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να προχωρήσουν σε απεργία αποχή. Τα Α/θμια σωματεία σε Π.Ε και Δ.Ε. πρέπει να υπερασπιστούν το ρόλο τους, να συντονιστούμε και να μπουν στη μάχη, προκηρύσσοντας κι αυτά απεργία αποχή, κόντρα στη στάση των ηγεσιών σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ που αρνούνται να κηρύξουν νέα απεργία αποχή, ενώ παράλληλα αρνούνται να προχωρήσουν σε αγωνιστική και απεργιακή κλιμάκωση.

3.Χαιρετίζουμε τους εκπαιδευτικούς που κόντρα στις πιέσεις, τις απειλές και τους εκβιασμούς με συγκινητικό τρόπο συμμετείχαν στην Α-Α των πρωτοβάθμιων σωματείων, έδειξαν έμπρακτα τη διάθεσή τους να συνεχίσουν τον αγώνα και να μην υποστείλουν τις σημαίες. Ταυτόχρονα έδειξαν και τον βαθμό εμπιστοσύνης στα Πρωτοβάθμια Σωματεία και υπογράμμισαν την ανάγκη για αναζήτηση συλλογικών απαντήσεων. Οι εκπαιδευτικοί δεν συναινέσαμε! Το ΥΠΑΙΘ δεν πέτυχε τους στόχους του, η αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση-ιδιωτικοποίηση της σχολικής μονάδας δεν προχωρά απρόσκοπτα όπως θα ήθελε, παρ’ όλο τον πρωτόγνωρο ολοκληρωτισμό που έχει επιβάλλει με τις συνεχείς προσφυγές στα δικαστήρια, τις προφορικές και γραπτές απειλές των στελεχών του, τον φόβο και τη φημολογία ποινών από τα ΜΜΕ.

4. Την ίδια στιγμή, βρισκόμαστε μερικές μέρες μετά την Δ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτ(ρι)ών και η κατάσταση στα σχολεία μας αποδεικνύει για ακόμα μια χρονιά την εκκωφαντική αδιαφορία υπουργείου και διευθύνσεων. Η κατάσταση κάθε χρόνο είναι χειρότερη καθώς το ΥΠΑΙΘ αντιμετωπίζει το ζήτημα των κενών σαν άλλη μια «κανονικότητα», βαφτίζοντας «εξορθολογισμό» του εκπαιδευτικού προσωπικού την περικοπή χιλιάδων θέσεων εργασίας, με συμπτύξεις-συγχωνεύσεις τμημάτων, βάζοντας πλαφόν στην παράλληλη στήριξη και μοιράζοντας τους εκπαιδευτικούς σε 2, 3 ή και 4 παιδιά, αφήνοντας χωρίς καθηγητ(ρι)ες πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, με πολλαπλές αναθέσεις μαθημάτων εξαφανίζοντας ολόκληρες ειδικότητες από τα σχολεία μας, τη στιγμή που είναι φανερό ότι οι ανάγκες μετά από 2 χρόνια πανδημίας και τηλε-«εκπαίδευσης», αλλά και για την επιτέλεση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου, απαιτούν αραίωση των τμημάτων με μέχρι 15 μαθητ(ρι)ές, μαζικές προσλήψεις-μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών. Απαξιώνουν τους συναδέλφους αναπληρωτές  και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν όλα τα κενά πριν δηλώσουν την προτίμησή τους, παραβιάζουν κάθε αρχή διαφάνειας, ισοτιμίας, ελέγχου και αντικειμενικότητας για να διαμορφώνουν κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις» και  πελατειακές σχέσεις μοιράζοντας «φύλλα πορείας» και «πακέτα» θέσεων». Η ομηρία χιλιάδων εκπαιδευτικών στην ελαστική εργασία που αναπληρώνουν τους εαυτούς τους, η καθήλωση σχολείων και γονέων στην ατέρμονη αγωνία για το αν θα έρθει ή όχι εκπαιδευτικός πρέπει να λάβει ΤΕΛΟΣ! Δε θα ανεχτούμε τις γνωστές δικαιολογίες για περιορισμένες πιστώσεις και πως «λεφτά δεν υπάρχουν», την στιγμή που η κυβέρνηση προχωρά απλόχερα σε αγορά στρατιωτικού εξοπλισμού στις πλάτες του λαού, σε προσλήψεις αστυνομικών και δυνάμεων καταστολής, που χτυπούν εκπαιδευτικούς και νεολαία που διεκδικούν δημόσια και δωρεάν σχολεία και πανεπιστήμια, ενώ αφήνει σχολεία και νοσοκομεία υποστελεχωμένα στο έλεός τους!

5. Το ΥΠΑΙΘ το τελευταίο διάστημα νομοθετεί εναντίον εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Οι νόμοι της αξιολόγησης, οι 40.000 αποκλεισμένοι μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, το εξεταστικό κάτεργο με εξετάσεις και τράπεζα θεμάτων σε όλο το Λύκειο (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ), οι εξετάσεις PISA στο δημοτικό και την Γ΄ Γυμνασίου, η υπαγωγή  της τεχνικής εκπαίδευσης στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων, φανερώνουν το μένος τους ενάντια στα λαϊκά στρώματα και επιδιώκουν να στερήσουν, να βάλουν φραγμούς και εμπόδια στο δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση. Το υπουργείο διαμορφώνει ένα ακόμα πιο ταξικό, κατηγοριοποιημένο σχολείο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς χτυπώντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών.

6. Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας. Η υγειονομική κρίση κλιμακώνεται επικίνδυνα, ο εργαζόμενος λαός, οι φτωχοί και ευπαθείς συναντάνε την αδιαφορία της κυβέρνησης, καθώς οι ανάγκες της «οικονομίας» μπαίνουν πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Κανένα μέτρο πρόληψης δεν έχει παρθεί σε χώρους δουλειάς, ειδικά σε μεγάλους εργασιακούς χώρους, όπου οι εργαζόμενοι συνωστίζονται για να βγει η παραγωγή. Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί ώστε να διορθωθεί η απαράδεκτη κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στα οποία στοιβάζεται ο κόσμος για να πάει καθημερινά στη δουλειά του. Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί στα σχολεία για ολιγομελείς τάξεις, για αποτελεσματικό επιδημιολογικό έλεγχο, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Η αντιδραστική κυβερνητική πολιτική απέναντι στην πανδημία περιλαμβάνει μόνο πρόστιμα, τιμωρητική λογική, επιδημιολογική επιτήρηση με το αζημίωτο (rapid test επί πληρωμή), διαχωρισμός και μετάθεση των ευθυνών στους πολίτες, πριμοδότηση των ιδιωτών μεγαλοκλινικαρχών, μείωση χρηματοδότησης για το ΕΣΥ, εργασιακή εξόντωση των υγειονομικών. Η αντιμετώπιση της πανδημίας και της δημόσιας υγείας πρέπει να γίνει υπόθεση του λαϊκού κινήματος.

7. Ενώ διανύουμε μια από τις δυσκολότερες περιόδους, η κυβέρνηση συνεχίζει με αμείωτη ένταση την επιθετική, αντιλαϊκή και αντεργατική πολιτική της. Αποκορύφωμα είναι η κατάθεση στην Βουλή του προϋπολογισμού, στον οποίο μεταξύ άλλων προβλέπεται η  εγκληματική μείωση κατά 800 εκατομμύρια ευρώ στις ετήσιες δαπάνες της δημόσιας υγείας την ώρα που τα δημόσια νοσοκομεία αδυνατούν να καλύψουν τις ανάγκες του λαού, οι σοβαρά νοσούντες βρίσκονται και πεθαίνουν εκτός ΜΕΘ! Για μια ακόμα φορά τα βάρη μετατοπίζονται στις πλάτες των εργαζόμενων και του λαού, την ώρα μάλιστα που οι ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και αγαθά (διατροφή, καύσιμα, θέρμανση, ρεύμα κλπ) γονατίζουν τις λαϊκές οικογένειες και η φτώχεια εξαπλώνεται. Ο φετινός προϋπολογισμός έρχεται σαν συνέχεια μιας σειράς αντιδραστικών νομοσχεδίων με αποκορύφωμα τον αντεργατικό νόμο Χατζηδάκη που τσακίζει κυριολεκτικά τα τελευταία εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων.

8. Ο πόλεμος στα σωματεία και στα συνδικάτα συνεχίζεται από την κυβέρνηση της ΝΔ, με το αντεργατικό «έκτρωμα» του Χατζηδάκη να χτυπά με τον πιο βάναυσο τρόπο τη συνδικαλιστική δράση, τα θεμελιώδη συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες, την απεργία, τη συλλογική δράση των εργαζομένων και τη δημοκρατία. Έρχεται ως βάση για να επιβληθεί εργασιακός μεσαίωνας με ενίσχυση του πυρήνα της εκμετάλλευσης σε επίπεδο ωραρίου, ένταση της ελαστικής εργασίας, της ανασφάλειας και της εκμετάλλευσης για το κέρδος των εργοδοτών και των επιχειρήσεων, νομιμοποιώντας την τρομοκρατία της εργοδοσίας. Μια τρομοκρατία που συμβαδίζει με την κρατική βία και την καταστολή των εργατικών αγώνων και κινητοποιήσεων. Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ επέλεξε το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα να εφαρμόσει το ν. Χατζηδάκη απέναντι στο μεγαλειώδη απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην Αξιολόγηση, τη διάλυση του δημόσιου σχολείου, των εργασιακών μας δικαιωμάτων και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας. Έσυρε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες στα δικαστήρια και στοχοποιεί την απειθαρχία των Σωματείων.

Δηλώνουμε ότι δε θα αποδεχθούμε, δε θα εφαρμόσουμε-θα καταργήσουμε στην πράξη το ν. Χατζηδάκη με αντίσταση και αγώνα για την υπεράσπιση της εργασίας, τα δικαιώματα και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες.

Τα σωματεία τοποθετήθηκαν στη σύσκεψη με βάση τις αποφάσεις τους, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους. Με στόχο να οργανωθεί ένας μαζικός, μαχητικός και νικηφόρος πανεκπαιδευτικός αγώνας, με στόχο την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στο σύνολό της και να σαρώσει όσους την στηρίζουν με απεργίες, συλλαλητήρια, απεργία αποχή από  την αξιολόγηση,  τοπικές δράσεις και εκδηλώσεις, μαζί με τους γονείς, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους εργαζόμενους, κατατέθηκαν από τα εκπαιδευτικά σωματεία οι παρακάτω προτάσεις:

1. Απαιτούμε ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ να κηρύξουν ΤΩΡΑ 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 16 Δεκεμβρίου 2021 κατά του προϋπολογισμού, για την κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη, για την στήριξη και ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας, ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και την αξιολόγηση. Σε κάθε περίπτωση, τα σωματεία μας κηρύττουν στάσεις εργασίας με συγκεντρώσεις την Πέμπτη 16/12 και καλούν κάθε ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις. Προτεινόμενη συγκέντρωση στην Αθήνα στις 12.30μμ στην Κλαυθμώνος.

2. Οργανώνουμε τις επόμενες μέρες παραστάσεις σε Διευθύνσεις από τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ενάντια σε  αξιολόγηση, κενά, υποχρεωτικές υπερωρίες, συγχωνεύσεις τμημάτων, κ.ά. Για να ληφθούν τώρα μέτρα προστασίας, για να παραμείνουν ανοιχτά και ασφαλή τα σχολεία μετά και τη ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού.

3. Διευρύνουμε το αγωνιστικό μέτωπο της Α/Α! Μετά τους 14 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ καλούμε:

– Τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να προκηρύξουν νέα απεργία αποχή κόντρα σε απειλές, δικαστικές αποφάσεις και τη νομιμότητα του ν. Χατζηδάκη με αποφασιστική συνέχιση ακόμα και αν τη βγάλουν παράνομη.

– Όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία να προχωρήσουν σε κήρυξη Απεργίας-Αποχής!

– Τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να καλέσουν την ΑΔΕΔΥ να επαναπροκηρύξει την απεργία αποχή υλοποιώντας την απόφαση του Γενικού της Συμβουλίου για μη αποδοχή του ν. Χατζηδάκη.

4. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπογράψουν μαζικά το σχέδιο δήλωσης που επισυνάπτουμε, δηλώνοντας την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τον αγώνα και ζητώντας την προκήρυξη νέας απεργίας αποχής. Οι δηλώσεις να σταλούν στη ΔΟΕ και στα πρωτοβάθμια σωματεία ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ. Να ακουστεί μαζικά η φωνή των μαχόμενων εκπαιδευτικών που δίνουν με ότι μέσο διαθέτουν τη μάχη στα σχολεία.

5. Καλούμε σε Πανελλαδική Σύσκεψη Αγώνα την Κυριακή 9/1 με δια ζώσης συναντήσεις σε κάθε πόλη και διαδικτυακή επικοινωνία όλων. Για να συναντηθεί και να συζητήσει ο κόσμος του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση πανελλαδικά με κινηματικούς όρους.

6. Ο αγώνας αυτός οφείλει να βγει έξω από τους τοίχους των σχολείων. Αφορά όλους τους εργαζόμενους και τη νεολαία γιατί η κυβέρνηση νομοθετεί ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση. Γι’ αυτό κάνουμε κάλεσμα κι υπογραμμίζουμε την ανάγκη να προχωρήσουμε σε πανεκπαιδευτική απεργία στο τέλος του Ιανουαρίου.

7. Παίρνουμε πρωτοβουλίες μαζί με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία (Ιδιωτικού- Δημόσιου τομέα) για την συλλογική αγωνιστική απάντηση στο έκτρωμα Χατζηδάκη για απειθαρχία , κατάργηση στην πράξη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα