Αξιολόγηση: Διευκρίνιση του ΙΕΠ για τη Φόρμα Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης
Οι διευθυντές και διευθύντριες μπορούν να βλέπουν τις Φόρμες Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης, αφού συνδεθούν στην εφαρμογή με τους κωδικούς της σχολικής μονάδας στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο

To Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής υπενθυμίζει ότι οι Διευθυντές/-ντριες, Προϊστάμενοι/-νες μπορούν να βλέπουν τις Φόρμες Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης του σχολείου τους, αφού συνδεθούν στην εφαρμογή με τους κωδικούς της σχολικής μονάδας στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο (ΠΣΔ).

Επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη φόρμα είναι επεξεργάσιμη ΜΟΝΟ από τους/τις Συντονιστές/-τριες εκπαιδευτικούς των Ομάδων Δράσης, αφού συνδεθούν στην εφαρμογή με τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Παράταση έως τις 12 Ιανουαρίου 

Υπενθυμίζεται πως το υπουργείο Παιδείας έδωσε παράταση έως τις 12 Ιανουαρίου στους συντονιστές εκπαιδευτικούς των Ομάδων Δράσεις να συμπληρώσουν το Α' μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης του Σχεδίου Δράσης, στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ είναι ανοιχτή για τη συμπλήρωση των στοιχείων και την καταγραφή των σχεδίων δράσης, ενώ πρόσβαση έχουν οι συντονιστές εκπαιδευτικοί των Ομάδων Δράσης με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Προκειμένου να επιτευχθεί η πρόσβαση οι Διευθυντές των σχολείων θα πρέπει να έχουν ενημερώσει την πλατφόρμα του ΙΕΠ ποιοι είναι οι συντονιστές, με βάση τις σχετικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Οι συντονιστές θα μπορούν να σημειώνουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους όσον αφορά στο Σχεδιασμό των Σχεδίων Δράσης έως 25 Ιανουαρίου 2022.

 

Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης

Η φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης αποτελείται ουσιαστικά από τρία μέρη: τον σχεδιασμό της δράσης, την υλοποίηση της δράσης και την αποτίμηση της δράσης. 

Πρόσβαση στις Φόρμες των Δράσεων (για καταγραφή και επεξεργασία) έχει ο/η Συντονιστής/-ίστρια της Ομάδας, ο/η Διευθυντής/-ύντρια, καθώς και ο/η ΣΕΕ Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να καταγράψει παρατηρήσεις σε ειδικό πεδίο της Φόρμας.

01.jpg

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται, οι συντονιστές εκπαίδευσης:

α) καταχωρίζουν στην πλατφόρμα τις παρατηρήσεις του για τον Συλλογικό Προγραμματισμό, για την επιλογή, τον σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των δράσεων, προκειμένου να ληφθούν υπόψη από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς,

β) αποτιμούν τεκμηριωμένα το έργο του σχολείου ανά θεματικό άξονα σε 10βαθμη κλίμακα, μετά την υποβολή της Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης από το σχολείο, και

γ) σημειώνουν συνοπτικά  θετικά σημεία, σημεία προς βελτίωση και προτάσεις βελτίωσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

putin
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
Πούτιν: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά» – Επιβεβαίωσε το πλήγμα με βαλλιστικό πύραυλο
Πούτιν για Ουκρανία: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης θα απαντήσουμε συμμετρικά»
παιδί
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
Ως τιμωρία έβαζαν κόλλα στο στόμα της μικρής για να σιγουρευτούν ότι δεν θα φάει κάτι - Συνελήφθησαν, όπως και οι θείοι του παιδιού
Φρίκη: Κόλλησαν το στόμα της 7χρονης κόρης τους για να μην τρώει – Πέθανε ζυγίζοντας 13 κιλά
kinimatografos_151218.jpg
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»
«Από την ίδρυση των καλλιτεχνικών σχολείων έως και σήμερα οι απόφοιτοι της Σχολής μας, εργάζονται μόνο ως ωρομίσθιοι καθηγητές καθώς δεν έχει...
ΑΠΘ - Φοιτητές τμήματος Κινηματογράφου: «Να συσταθεί εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ Κινηματογράφου»