Όση καλή διάθεση κι αν έχεις (βιώνουμε ακόμη άλλωστε το πνεύμα των Χριστουγέννων!!!) δεν μπορείς να αφήσεις ασχολίαστο το κοινό δελτίο τύπου του υπουργείου Παιδείας και του υπουργείου Υγείας (εξαιρετική σύμπνοια και ταύτιση απόψεων!), όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται:
"Στις λίγες περιπτώσεις μαθητών και εκπαιδευτικών που δεν προμηθεύτηκαν σελφ τεστ, μπορούν να διαθέσουν οι Σχολικές Μονάδες και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, που έχουν κατά κανόνα αποθέματα σελφ-τεστ. Εφόσον δεν έχουν, μπορούν να ειδοποιήσουν τη Σχολική τους Επιτροπή να τις προμηθεύσει με σελφ τεστ για το άνοιγμα της Δευτέρας."
Κάθε απόφαση κρίνεται με βάση την κοινή λογική και πάντοτε καλοπροαίρετα.
Κανείς δεν είναι υπεράνω της κριτικής και – αλίμονο - εάν η εκάστοτε πολιτική ηγεσία θεωρεί εαυτόν υπεράνω της κριτικής!
Αυτό θα σήμαινε κατάργηση της Δημοκρατίας!
Εξάλλου εκεί εδράζεται η Δημοκρατία: στην εκφορά διαφορετικού λόγου, στην αποτύπωση κριτικής σκέψης.
Αυτό είναι και το μεδούλι της Δημοκρατίας
Είναι επίσης γνωστό ότι οι έχοντες την εξουσία θεωρούν, κατά το πλείστον, εαυτόν αλάνθαστον και βιώνουν την οίηση και την αλαζονεία της!
Και την όποια κριτική σκέψη την απαξιώνουν θεωρώντας την ως κακόβουλη ή ότι προέρχεται από πολίτες που είναι απαίδευτοι, αναρμόδιοι και ανάξιοι να έχουν το δικαίωμα να ασκούν κριτική!
Αναφορικά με το κοινό δελτίο τύπου:
Η μία ομάδα πολιτών θα σχολιάσει θετικά και θα αποδώσει τα εύσημα στα συναρμόδια υπουργεία, αφού ακόμη και αυτή τη λεπτομέρεια τη σκέφτηκαν και τη ρύθμισαν!
Η άλλη ομάδα πολιτών (κατ' εμέ η πολυπληθέστερη!) προφανώς θα αναδείξει και ορθώς:
Την προχειρότητα στην οργάνωση και διανομή των self test
Την άγνοια εκ μέρους της επίσημης πολιτείας της λειτουργίας των σχολικών μονάδων
Την αδιαφορία για τον επιπλέον φόρτο εργασίας που επιβαρύνονται οι σχολικές μονάδες, και δη η διεύθυνση και υποδιεύθυνση αυτών.
Τη δικαίωση όσων λέγουν ότι οι σχολικές μονάδες έπρεπε να παραμείνουν για μία εβδομάδα ακόμη κλειστές
Την απαξίωση της κυρίας νομικού του υπουργείου Παιδείας προς τους εκπαιδευτικούς ( δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε! )
Τη διαπίστωση ότι μεταξύ των άλλων το σχολείο αποτελεί επιπλέον και χώρο υγειονομικής δομής
Το παράλογο της συνύπαρξης μαθητών με αρνητικό αποτέλεσμα ελέγχου covid-19, με πρόσωπα (μαθητές και γονείς) χωρίς τη διενέργεια του προβλεπόμενου ελέγχου, με ό,τι κίνδυνο συνεπάγεται αυτή
Και άλλα που θα μπορούσε εύκολα και ευνόητα να προσθέσει κάθε αναγνώστης του δελτίου τύπου.
Προκαλεί αγανάκτηση στους εκπαιδευτικούς ο αυθαίρετος και αυταρχικός τρόπος επιβολής των απόψεων της νομικού. Και μάλιστα Σάββατο βράδυ, ένα 24ωρο πριν το καθολικό άνοιγμα των σχολικών μονάδων!
Προκαλεί θυμηδία στους μάχιμους και συνειδητοποιημένους εκπαιδευτικούς η αναφορά περί οργάνωσης του υπουργείου Παιδείας για το άνοιγμα των σχολείων.
Είναι αντιληπτό πλέον από όλους μας ότι εδώ και μέρες το μόνο πού έπραξε το υπουργείο Παιδείας, όπως αβίαστα προκύπτει από τα αποτελέσματα του Σαββατόβραδου, είναι η επικοινωνιακή διαχείριση περί ορθής κίνησης του ανοίγματος των σχολείων με καμία απολύτως διαφορά από τον τρόπο που έκλεισαν, με προσθήκη μόνον των επιπλέον test που τελικά κι αυτά δεν έχει οργανωθεί για να διαθέσει!
Καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς που καλούνται να σώσουν για άλλη μια φορά το ανοιχτό Ελληνικό Δημόσιο σχολείο καλύπτοντας τις ελλείψεις και τα κενά του με άγνωστο κόστος.
Ψιλά γράμματα για την υπουργό παιδείας! Το καίριο και φλέγον θέμα είναι η ανάρτηση της φόρμας δράσης για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ως την Τετάρτη!
*Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος, Αιρετός επί σειρά ετών
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη