Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου παραπέμπονται σε πειθαρχικό συμβούλιο επειδή υπερασπίστηκαν το δικαίωμα των μαθητών να έχουν τον εκπαιδευτικό τους στην τάξη από την αρχή της χρονιάς

Εκατοντάδες είναι ακόμη τα κενά εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα ενώ τα σχολεία βαδίζουν ήδη στο μέσον του σχολικού έτους. Και αντί το υπουργείο Παιδείας να μεριμνά έτσι ώστε, τουλάχιστον σε αυτές τις συνθήκες της πανδημίας να υπάρχει προσωπικό για να μπορούν τα ανοχύρωτα σχολεία να καλύπτουν τις αυξημένες υποχρεώσεις και καθήκοντά τους, μετακυλίει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς.

Για παράδειγμα η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας, αντί να αναλάβει τις ευθύνες της για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο 10ο Δ.Σ. Χαλκίδας από την αρχή της χρονιάς, εξ αιτίας των κενών σε εκπαιδευτικούς, προχωράει σε πειθαρχικές διώξεις. 

Αντί να καλύψει άμεσα το κενό σε εκπαιδευτικό της ΣΤ΄ Δημοτικού, που δημιουργήθηκε λόγω άδειας της εκπαιδευτικού, επιχειρεί να συγκαλύψει το πρόβλημα, να κουκουλώσει τις ελλείψεις και να φορτώσει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς.

Μέσα από προφορικές εντολές και αυθαιρεσίες επιδίωξε να επιβάλει καθεστώς ''συνδιδασκαλίας'' σε δύο τμήματα με 36 μαθητές. Μάλιστα από την αρχή της σχολικής χρονιάς έχει αφήσει χωρίς εκπαιδευτικούς και τις δύο τάξεις ΖΕΠ στο συγκεκριμένο σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου παραπέμπονται σε πειθαρχικό συμβούλιο επειδή υπερασπίστηκαν το δικαίωμα των μαθητών να έχουν τον εκπαιδευτικό τους στην τάξη από την αρχή της χρονιάς, επειδή άσκησαν το νόμιμο δικαίωμά τους να ενημερωθούν γραπτά για τις αποφάσεις της διοίκησης, επειδή άσκησαν τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα μέσα από το σωματείο τους.

Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας και η Δ/νση Εκπαίδευσης επιλέγουν να αγνοούν παιδιά που από την αρχή της χρονιάς σημειώνουν πολλές ή συνεχόμενες απουσίες και, αντί να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε αυτά τα παιδιά να ενταχθούν ομαλά στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάνουν ακριβώς το αντίθετο, επιχειρούν να τα εξαφανίσουν και με αυθαίρετες διαδικασίες να εξαναγκάσουν τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, παράνομα, να προχωρήσουν σε συνένωση τμημάτων.

Μάλιστα, νεοδιόριστη εκπαιδευτικός του σχολείου, δασκάλα ενός εκ των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ Δημοτικού, ενεργή συνδικαλιστικά και γνωστή για την δράση της στη περιοχή, διώκεται με την αιτιολογία ότι «προέτρεψε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να προχωρήσουν σε διαμαρτυρίες προς τη Δ/νση Π.Ε. Εύβοιας»!

Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι η κορυφή του παγόβουνου μιας απαράδεκτης προσπάθειας της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ να συγκαλύψουν τα κενά στα σχολεία, να συμπτύξουν και να συγχωνεύσουν τμήματα ακόμα και εν μέσω της σχολικής χρονιάς.

Είναι συνέχεια πιέσεων αλλά και των παράνομων προφορικών εντολών στις οποίες προχωρούν πολλές Δ/νσεις Εκπαίδευσης, με εντολή του ΥΠΑΙΘ, για υποχρεωτικές υπερωρίες, μετακινήσεις εκπαιδευτικών και «φύλαξη» μαθητών προκειμένου να μη βγουν στην επιφάνεια τα χιλιάδες κενά στα σχολεία, κενά που πολλαπλασιάζονται το τελευταίο διάστημα από τα κρούσματα κορονοϊού.

Στο πλευρό των εκπαιδευτικών του 10ου δημοτικού σχολείου της Χαλκίδας που διώκονται -όπως τονίζουν- «άδικα και εκδικητικά» τάσσονται οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κερατσινίου/Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης», o ΣΕΠΕ Ικαρίας – Φούρνων και άλλα πρωτοβάθμια σωματεία.

Οι Σύλλογοι των εκπαιδευτικών ΠΕ σημειώνουν ότι «η κατρακύλα του Υπουργείου Παιδείας και της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Εύβοιας δεν είναι τυχαία. Επιθυμούν το νέο σχολείο της αξιολόγησης, της κατηγοριοποίησης και της ταξικής διαφοροποίησης, ανάλογα με την τσέπη του κάθε γονιού,  να εφαρμοστεί με τον βούρδουλα του φόβου και τις τρομοκρατίας. Πρόκειται για την ίδια λογική της ατομικής ευθύνης στη δουλειά, στην υγεία, στην παιδεία, που «ξαλαφρώνει» το κράτος από τις ευθύνες του και φορτώνει περισσότερα βάρη στις πλάτες των λαϊκών οικογενειών και την προχωρούν με κάθε τρόπο, με καρότο αλλά ιδιαίτερα με μαστίγιο!»

Τα εκπαιδευτικά σωματεία Δασκάλων και Νηπιαγωγών μαζί με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας διεκδικούν αφενός να ανακληθούν οι συγχωνεύσεις και να καλυφθούν άμεσα τα κενά με εκπαιδευτικούς και αφετέρου να σταματήσει κάθε πειθαρχική διαδικασία εναντίον των εκπαιδευτικών του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα