Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου με αφορμή τα ελλιπή μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό, τα ανοιχτά παράθυρο και το κρύο που επικρατεί στις τάξεις.
«Να σημειωθεί ότι ο παγετός στην επαρχία, είναι μέρος της πρωινής μας πραγματικότητας μεν αλλά βλέπουμε πως δεν αποτελεί μέρος της δικής σας Σχολικής πραγματικότητας δε», σημειώνουν οι μαθητές και τονίζουν:
«Για αυτούς τους λόγους βρισκόμαστε εδώ έντονα διαμαρτυρόμενοι, σε κατάληψη κινδυνεύοντας και πάλι λόγω κρύου. Να σημειωθεί πως έχουν προηγηθεί όλες οι διαδικασίες, έχει υπογράψει σχεδόν το 60% των μαθητών κι αν δεν βρίσκονται μες το κτίριο, είναι γιατί επιμένουμε στην προστασία μας απέναντι στον κορονοϊό και θέλουμε να αποφύγουμε τον συγχρωτισμό. Σε κατάληψη μας οδήγησε η απελπισία που δημιουργούν οι συνθήκες της Σχολικής ζωής».
Οι μαθητές αποστέλλουν ανοιχτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, εκθέτοντας τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΟΥΤΣΙΟΥ
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Κα Κεραμέως.
Είμαστε οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου και με αυτήν την επιστολή, που συνοδεύει την κατάληψη του κτιρίου του Σχολείου μας, θέλουμε να μεταφέρουμε σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται, ενάντια στον τρόπο που λειτουργούν τα Σχολεία εν μέσω πανδημίας και ψύχους, την αδιάκοπη συμπαράστασή μας, αλλά και, να τονίσουμε τον προβληματισμό και την δυσαρέσκειά μας.
Οι δικοί μας λόγοι που θέλουμε να φτάσουν σε εσάς ΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ είναι οι εξής:
• Δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες μαθητικής διαβίωσης (μάλλον επιβίωσης καλύτερα) λόγω:
• Κρύο σε συνδυασμό με ανοιχτά παράθυρα ακόμη και με βροχή και αέρα;
• Γιατί δεν υπάρχει επαρκής μέριμνα θέρμανσης στους εσωτερικούς χώρους;
• Γιατί δεν υπάρχουν υπόστεγα όταν οι καθηγητές έχουν εντολή να μας πετάνε έξω στα διαλείμματα ότι καιρό και να κάνει;
• Γιατί κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 25+ ατόμων όπου για να κλείσει τμήμα πρέπει να αρρωστήσει το 50+1 δηλαδή οι 13 και μισό μαθητές;
• Γιατί όταν αρρωσταίνει άτομο της οικογένειας εμβολιασμένου μαθητή, συνεχίζεται η φοίτηση ενώ ο συμμαθητής μας μπορεί να μεταφέρει τον ιο;
• Γιατί οι εμβολιασμένοι μαθητές και καθηγητές όταν σταματήσουν τα συμπτώματα στο πενθήμερο γυρνάνε πίσω ενώ ακόμη μεταδίδουν, βάζοντάς μας σε κίνδυνο όλους;
Να σημειωθεί ότι ο παγετός στην επαρχία, είναι μέρος της πρωινής μας πραγματικότητας μεν αλλά βλέπουμε πως δεν αποτελεί μέρος της δικής σας Σχολικής πραγματικότητας δε.
Για αυτούς τους λόγους βρισκόμαστε εδώ έντονα διαμαρτυρόμενοι, σε κατάληψη κινδυνεύοντας και πάλι λόγω κρύου.
Να σημειωθεί πως έχουν προηγηθεί όλες οι διαδικασίες, έχει υπογράψει σχεδόν το 60% των μαθητών κι αν δεν βρίσκονται μες το κτίριο, είναι γιατί επιμένουμε στην προστασία μας απέναντι στον κορονοϊό και θέλουμε να αποφύγουμε τον συγχρωτισμό.
Σε κατάληψη μας οδήγησε η απελπισία που δημιουργούν οι συνθήκες της Σχολικής ζωής.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη