Ερώτηση κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, μαζί με τον Βουλευτή Βοιωτίας και Τομεάρχη Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Γεώργιο Μουλκιώτη, προς την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με την αναδιάταξη της ύλης και την ενισχυτική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2021-2022, προκειμένου να καλυφθούν τα μαθησιακά κενά και οι ώρες διδασκαλίας που χάνονται λόγω πανδημίας.
Όπως αναφέρει στην ερώτηση, η λειτουργία των Λυκείων της χώρας κάτω από αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες περιστάσεις και ειδικές συνθήκες εξακολουθεί να είναι άκρως προβληματική και σε ό,τι αφορά την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου.
Αναλυτικά
Προς : Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως
Θέμα: Αναδιάταξη Ύλης και ενισχυτική διδασκαλία στη Β’ βάθμια εκπαίδευση σχολικού έτους 2021-2022
Κατά τα προηγούμενα δύο σχολικά έτη, λόγω της πανδημίας, των συνεχών lock down, της απομόνωσης και της πρωτόγνωρης ψυχολογικής επιβάρυνσης των μαθητών/τριών οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν, έχουν οδηγήσει σε πολλαπλά μαθησιακά κενά και σε μεγάλη ψυχική και ψυχολογική επιβάρυνσή τους.
Η λειτουργία των Λυκείων της χώρας κάτω από αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες περιστάσεις και ειδικές συνθήκες εξακολουθεί να είναι άκρως προβληματική και σε ό,τι αφορά την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου, διαπιστώνονται τα εξής:
Επειδή μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί πολλές διδακτικές ώρες των μαθημάτων Προσανατολισμού για να καλυφθεί η ύλη της Β΄ Λυκείου, που δεν διδάχθηκε κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, διότι τα περισσότερα Λύκεια δεν ολοκλήρωσαν την διδακτέα ύλη.
Επειδή τα τμήματα Προσανατολισμού έχουν πολλές απουσίες μαθητών που νοσούν ή είναι στενές επαφές νοσούντων και μπαίνουν σε καραντίνα, με αποτέλεσμα τη σημαντική υστέρηση της διδακτέας ύλης, ενώ με την μετάλλαξη Όμικρον να κυριαρχεί και τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα σε μαθητές προβλέπεται ανάλογη η συνέχεια ως προς την πρόοδο της ύλης,
Επειδή η ψυχολογία των μαθητών - υποψηφίων φοιτητών είναι επιβαρυμένη λόγω των συνθηκών της πανδημίας,
Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Προτίθεστε να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την αναδιάταξη της ύλης στην Β’ βάθμια εκπαίδευση για να υπάρξει ικανός χρόνος κάλυψής της και κάλυψης των μαθησιακών κενών αλλά και για επαναλήψεις που κρίνονται απαραίτητες και αναγκαίες;
2. Θα προβλεφθεί από το Υπουργείο Ενισχυτική Διδασκαλία για να καλυφθούν τα μαθησιακά κενά και καλυφθούν οι ώρες διδασκαλίας που χάθηκαν και χάνονται;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Τι ήταν στην αρχαία Ελλάδα η «ἀγαμίου γραφή»;
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ