Σκοταδισμός χωρίς τέλος! Οι «άριστοι» της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και τα διορισμένα από αυτούς μέλη του Ι. Ε. Π. ξεπερνούν ακόμα και τον πιο αντιεπιστημονικό και φαιό εαυτό τους!
Όσοι/όσες θεωρούν ότι μετά από το σάλο που προκλήθηκε ύστερα από την αποκάλυψη των όσων προωθούνταν και διδάσκονταν μέσω του «Προγράμματος προγεννητικής Αγωγής» που είχε εγκριθεί για διδασκαλία στα Γυμνάσια – Λύκεια της χώρας τα πράγματα άλλαξαν ή θα αλλάξουν προς το καλύτερο πλανώνται « πλάνην οικτρά».
Το Ι. Ε. Π. πλήρως ελεγχόμενο από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έχει μεταβληθεί σε βιομηχανία εγκρίσεως ανάλογων αντιεπιστημονικών και παιδαγωγικά απαράδεκτων «εκπαιδευτικών» προγραμμάτων στα οποία εμπλέκονται εκτός από Μ. Κ. Ο. ακόμα και πανεπιστημιακοί φορείς.
Χαρακτηριστικό όλων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων αυτών είναι ο νεοσυντηρητικός και σκοταδιστικός τους χαρακτήρας, έντονη προγονοπληξία, η αντιεπιστημονικότητα και η προσπάθεια επιστροφής σε ιδεολογήματα του παρελθόντος τα οποία οδήγησαν στην καθυστέρηση την ελληνική κοινωνία και την ελληνική εκπαίδευση.
Η νεοσυντηρητική επέλαση στο σώμα της Δημόσιας Εκπ/σης φαίνεται να μην έχει τελειωμό, αφού οι θιασώτες του δόγματος «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια» που έχουν εγκατασταθεί στο ΥΠΑΙΘ έχουν βαλθεί για τα καλά να εδραιώσουν την ιδεολογική τους κυριαρχία μέσω αυτών που θα διδάσκονται οι νέοι άνθρωποι, τα παιδιά μας, στα ελληνικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Παράδειγμα μέγιστο το παρακάτω εγκεκριμένο από το Ι. Ε. Π. «εκπαιδευτικό» πρόγραμμα:
Αν τα παιδιά σας στρεσαρίστηκαν από το πρόγραμμα της προγεννητικής αγωγής θα τα θεραπεύσουμε με το…
Πρόγραμμα αγωγής και προαγωγής της υγείας για την διαχείριση του στρες και την εγκαθίδρυση υγιεινών επιλογών τρόπου ζωής, με την εφαρμογή της τεχνικής της «Πυθαγορείου Αυτογνωσίας»
«…Το παιδί, ακόμη και αν είναι νήπιο, κάθε βράδυ πριν κοιμηθεί (είναι σημαντικό να γίνεται ακριβώς πριν τον ύπνο), και αφού συμπληρώσει το ημερολόγιο υγιεινού τρόπου ζωής, αν δηλαδή έκανε αυτά που έπρεπε για να παραδώσει στο πρόγραμμα, επαναλαμβάνει τις παραπάνω 12 Αρετές με δυνατή φωνή για να αποτυπωθούν. Μετά, καλείται να στρέψει την σκέψη του στον εαυτό του και να διαδραματίσει το ρόλο παρατηρητή. Δηλαδή, να δει τον εαυτό του (από το τρίτο πρόσωπο), σα να παρακολουθεί μια ταινία, να επιλέξει τα σημαντικότερα από τα γεγονότα της ημέρας προκειμένου να τα αξιολογήσει, θέτοντας για καθεμία από αυτές τις πράξεις του τρεις ερωτήσεις: «Τι καλό έκανα; Τι λάθος έκανα; Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα; ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΦΗΡΜΟΣΑ ΤΙΣ 12 ΑΡΕΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ… Μόλις ολοκληρώσει την διαδικασία, το παιδί αποτυπώνει περιληπτικά στο μυαλό του, τι είναι αυτό που δεν πρέπει να επαναλάβει την επόμενη ημέρα. Πάντα με πλαίσιο τις 12 Αρετές. Η καθημερινή επανάληψη της τεχνικής πριν τον ύπνο καθίσταται αναγκαία καθώς, θα βοηθήσει το άτομο να κινητοποιήσει την ανώτερη συνείδηση που διαθέτει…».
Για τους μη μυημένους πρέπει να εξηγήσουμε ότι οι 12 αρετές είναι: «…κατά τους Πυθαγορείους, οι σπουδαιότερες αρετές που θα πρέπει να εντρυφήσουν γονείς και διδάσκαλοι στα παιδιά και τους νέους για την επίτευξη της ευδαιμονίας…». Οι 12 αρετές προέρχονται από τα Χρυσά Έπη του Πυθαγόρα. Τα Χρυσά Έπη εκφράζουν το Ιδανικό, είναι ο οδηγός του ατόμου προς την Αρετή που θέλει να κατακτήσει. Διαβάζοντας τα Χρυσά Έπη, όταν έρχεται η ώρα της αξιολόγησης το άτομο κρίνει εάν οι πράξεις του είναι σύμφωνες µε αυτά. Η αξιολόγηση των 12 αρετών ατομικά για κάθε μαθητή γίνεται και ενώπιον της τάξης του!!! «…Σηκώνεται ο κάθε μαθητής και βαθμολογεί τον εαυτό του για κάθε αρετή. Στην συνέχεια καθήκον των υπολοίπων στην τάξη, είναι να τον βοηθήσουν με έμμεσο τρόπο, αν κρίνουν ότι υπάρχει κάποια διάσταση σε αυτό που λέει και σε αυτό που έχουν παρατηρήσει, να σχηματίσει σωστή κρίση σε σχέση με την αξιολόγηση που ο ίδιος έκανε…».
Και μάλιστα αυτοαξιολογούν από το 0 έως το 10 οι ίδιοι οι μαθητές τον εαυτό τους, οι δάσκαλοί τους και οι γονείς τους και προκύπτει ο μέσος όρος των βαθμολογιών!!! Ας μας πούνε οι Σύμβουλοι του Ι. Ε. Π. από πότε ή πότε (σε ποια ιστορική περίοδο του τόπου μας) οι αρετές ενός ανθρώπου αξιολογούνται ή αξιολογούνταν με δεκάβαθμη κλίμακα!
Αυτά είναι τα λίγα από τις απαιτήσεις ενός ακόμη επιστημονικού προγράμματος που ενέκρινε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με την υπογραφή του Μεταπτυχιακού Τμήματος «Η Επιστήμη του Στρες και η Προαγωγή της Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. Ας μας απαντήσει το Ι. Ε. Π. εάν και αυτό το πρόγραμμα εγκρίθηκε εκ παραδρομής, μεταξύ των τουλάχιστον χιλίων προγραμμάτων που εμπλουτίζουν (;) το αναλυτικό πρόγραμμα ακόμη και των ειδικών σχολείων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να εμπιστευτούμε ακαδημαϊκούς με πολλές περγαμηνές, που προέρχονται από πανεπιστημιακές σχολές υψηλού κύρους, να εκπαιδεύουν μαθητές (Μ) γονείς (Γ) και δασκάλους (Δ) σε τεχνικές γνωσιακής αναδόμησης, όπως αυτή της πυθαγόρειας αυτογνωσίας που προπαγανδίζει το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα προκειμένου τα παιδιά μας να φτάσουν τελικά «…στην επίτευξη της ευδαιμονίας και της τέλειας υγείας ».
Αναρωτιόμαστε μήπως εμείς έχουμε μείνει πολύ πίσω και δεν εκτιμούμε τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλει η κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘ και το Ι. Ε. Π. ώστε τα σχολεία μας να εξελιχθούν σε οργανισμούς επιστημονικής τελειοποίησης του ανθρώπινου είδους, ανάλογους με αυτούς που οραματίζονταν κάποιοι άλλοι κάποτε στη Γερμανία του μεσοπολέμου.
Αναρωτιόμαστε μήπως έχουμε αποκοπεί από την ιστορία μας, την παράδοσή μας, τις πανάρχαιες αξίες του πολιτισμού μας, γιατί όπως λένε οι θιασώτες του ευφάνταστου αυτού προγράμματος : «…αποτελεί μια καινοτόμα προσέγγιση καθώς καταφέρνει να ενσωματώσει τις αρετές της πυθαγόρειας φιλοσοφίας στο σήμερα, με τρόπο απολύτως επιστημονικό στο πεδίο της διαχείρισης του στρες, της υγείας και της ευεξίας, χρησιμοποιώντας τις οδηγίες των σύγχρονων διεθνών επιστημονικών φορέων αξιοποιώντας τη γνώση αυτή πρακτικά και δημιουργικά προς όφελος των παιδιών, αλλά και του συνόλου του σχολείου…»
Στην ανάγκη, αν δεν τα καταφέρουμε θα απευθυνθούμε στην εταιρεία: «Επιστημονική Εταιρεία Ελέγχου του Στρες και Προαγωγής της Υγείας», (διαδικτυακή διεύθυνση:https://www.stresssociety.gr/el/news/31-programma-eveksia.html), τώρα μάλιστα που το «Πρόγραμμα διαχείρισης του στρες εγκατάσταση υγιεινών συνηθειών βελτίωσης μνήμης και ευεξία με την τεχνική της «Πυθαγορείου Αυτογνωσίας», προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή με έκπτωση.
Και για να κλείσουμε με το χειρότερο σενάριο που στις μέρες μας είναι φυσικά η ΠΑΝΔΗΜΙΑ. Αν εμείς οι γονείς και τα σχολεία δεν επιλέξουμε να κάνουμε αυτό το πρόγραμμα στα παιδιά μας δεν θα ξεμπερδέψουμε ΠΟΤΕ από την πανδημία, γιατί όπως μας λένε οι επιστήμονες, συντελεστές του προγράμματος: «…δεν θα πρέπει να παραγνωριστεί η πιο επίκαιρη από ποτέ πρόκληση με την εμφάνιση της πανδημίας του covid19. Το πρόγραμμα είναι γνωστό επιστημονικά ότι βοηθάει το ανοσοποιητικό σύστημα να μην είναι υπερδραστήριο η κατασταλμένο με αποτέλεσμα να δρα προληπτικά εναντίον των ιώσεων συμπεριλαμβανομένου και του covid19».
Με άλλα λόγια και κατά την αγοραία έκφραση: « Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια» και προγονοπληξία, όμως δουλίτσα να γίνεται και να βγαίνει και χρήμα από τις τσέπες των καταναλωτών των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων, γιατί αυτή είναι η αγοραία λογική για το μέλλον της Δημόσιας Εκπ/σης που μας ετοιμάζουν κυβέρνηση της Ν. Δ. – ΥΠΑΙΘ και Ι. Ε. Π.
Θα τους το επιτρέψουμε;
*Ο Δ. Πολυχρονιάδης είναι εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δάσκαλος), Διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστημίου Πολιτικών & Κοινωνικών Επιστημών (Ιστορικός της Εκπ/σης), Πρόεδρος του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου πρώην μέλος του Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη