Το κλείσιμο των σχολείων στο δήμο Νέας Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας και τη διενέργεια τηλεκπαίδευσης, καθώς «δεν μπορούν να τηρηθούν τα πρωτόκολλα κατά της πανδημίας» του κορονοϊού λόγω της κακοκαιρίας «Φίλιππος», καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης».
«Εκεί στο ΥΠΑΙΘ έχετε επίγνωση ότι το σχολείο δεν είναι καφετέρια με τραπεζοκαθίσματα να μαζεύονται και να στήνονται ανάλογα με τον καιρό;», σημειώνουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.
Υπενθυμίζεται ότι με ανακοίνωση, ο δήμος Νέας Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας ενημέρωσε γονείς και εκπαιδευτικούς το απόγευμα της Πέμπτης ότι «λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών, των προληπτικών μέτρων έναντι της πανδημίας που πρέπει να τηρούνται στα σχολεία, καθώς και για την ασφάλεια μαθητών και καθηγητών, αποφασίστηκε η διακοπή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων σε Νέα Φιλαδέλφεια και Νέα Χαλκηδόνα».
Παράλληλα, ο ΣΕΠΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην προχωρήσουν σε τηλεκπαίδευση από το σπίτι τους με δικό τους τεχνολογικό εξοπλισμό.
Η καταγγελία του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης»:
Θέμα: δήμου Νέας Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας Κλείνουν τα σχολεία σε Φιλαδέλφεια Χαλκηδόνα γιατί δεν μπορούν να τηρηθούν τα πρωτόκολλα κατά της πανδημίας λόγω κακοκαιρίας!
Μόνο επικοινωνιακά κόλπα από δημάρχους και κυβέρνηση ξανά! Η εκπαίδευση και ο εξοπλισμός των σχολείων ποσώς τους ενδιαφέρει!
Αρκετά με την προσπάθεια ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ του δημόσιου σχολείου!
Αρκετά με την τηλεκπαίδευση!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑ με θέρμανση, με τους/τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά στο φυσικό τους χώρο και όχι πίσω από κάμερες!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εκπαίδευση που δεν αποκλείει αλλά αντίθετα διασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών μας. Αυτό σημαίνει δημόσιο σχολείο!
Καλούμε την ΔΟΕ να πάρει σαφή θέση ενάντια στις εξελίξεις αυτές, να καλύψει συνδικαλιστικά τους εκπαιδευτικούς και να χρησιμοποιήσει κάθε συνδικαλιστικό μέσο για τη διεκδίκησή του!
Με την κακοκαιρία «Φίλιππος», ΥΠΑΙΘ και Περιφέρεια ανακοινώνουν για άλλη μια φορά την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων σε περιοχές της Αττικής! Γιατί; ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ! Λόγω χαμηλών θερμοκρασιών ισχυρίζονται! Κι εύλογα αναρωτιέται κανείς: κι αν είμασταν σε χώρες όπως ο Καναδάς που χιονίζει και έχει κρύο τους περισσότερους μήνες του χρόνου θα το καταργούσαμε το σχολείο;
Μήπως η χρόνια υποχρηματοδότηση, η απαξίωση, η αδιαφορία για ο,τιδήποτε σχετίζεται με την ουσιαστική αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως τα ψυχρά, σκοτεινά ερείπια στα οποία συνυπάρχουμε καθημερινά εκπαιδευτικοί και παιδιά, είναι μερικά από τα βασικά προβλήματα που επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης; Αλήθεια ποιο βαθμό στην αξιολογική κλίμακα του υπουργείου παίρνουν οι κτιριακές υποδομές που δεν μπορούν να λειτουργήσουν… όταν κάνει κρύο;
Απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα η απάντηση του ΥΠΑΙΘ αναμενόμενη: τηλεκπαίδευση στα σχολεία που δεν θα λειτουργήσουν. Τι κι αν πολλές οικογένειες αδυνατούν να πληρώσουν τους αδιανόητους λογαριασμούς ΔΕΗ και φυσικού αερίου, τι κι αν τα παιδιά θα τουρτουρίζουν στο σπίτι, τουλάχιστον θα προχωρήσουν στην ύλη από μια απεγνωσμένη φωνή στο κινητό που τους αναζητά. Τι κι αν τα σχολεία δεν διαθέτουν υλικοτεχνική υποδομή για να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε παραπάνω από δύο-τρία τμήματα; Τι κι αν ολόκληρες πληθυσμιακές ομάδες έχασαν τα τελευταία δύο χρόνια κυριολεκτικά κάθε επαφή με το σχολείο που αποτελεί σημείο αναφοράς για αυτά!
Για το ΥΠΑΙΘ θεωρείται φυσιολογικό ένα μέρος των μαθητών «να μαθαίνουν» και ένα άλλο να εξαφανίζεται ή να οδηγείται στην αμάθεια, για εμάς όχι. Για εμάς δε νομιμοποιείται ένα σχολείο που συμβάλλει στην όξυνση των κοινωνικών ανισοτήτων μέσω του αποκλεισμού των φτωχότερων κοινωνικών στρωμάτων, των μαθητών με αναπηρία ή με μαθησιακές δυσκολίες, ένα σχολείο που καταπατά τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών.
Όσο κι αν το υπουργείο θέτει τις βάσεις για νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης ως ισότιμης εκπαιδευτικής διαδικασίας, προχωρώντας με έναν ακόμη τρόπο στην αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, δε θα κουραστούμε να λέμε ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, ότι οι συνέπειές της στη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών είναι περισσότερο από κραυγαλέες, ότι ΤΙΠΟΤΕ δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ζωντανή εκπαίδευση!
Υπενθυμίζουμε ότι:
• Όταν τα σχολεία μας είναι κλειστά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία τηλεκπαίδευση, ούτε από τα σχολεία ούτε από τα σπίτια.
• Κανένας/καμία εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του/της.
• Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας μας και μέσα σε αυτόν παρέχουμε το έργο μας.
• Κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να χρησιμοποιήσει τη δική του υλικοτεχνική υποδομή για την παροχή τηλεκπαίδευσης. Παραμένει υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει σε όλους εκπαιδευτικούς τα απαιτούμενα μέσα για την εργασία τους.
• Καταγγέλλουμε την τακτική της κυβέρνησης, καλούμε και καλύπτουμε συνδικαλιστικά τους εκπαιδευτικούς του συλλόγου μας να μην πραγματοποιήσουν τηλεκπαίδευση!
• Κανείς να μην θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο για να φτάσει σε κλειστά σχολεία.
Καλούμε ΞΑΝΑ την ΔΟΕ:
-Να πάρει σαφή θέση ενάντια στις εξελίξεις αυτές και να διεκδικήσει συνδικαλιστικά τα αιτήματά μας
-Να καλύψει συνδικαλιστικά τους εκπαιδευτικούς!
Στις περιπτώσεις που ασκηθούν πιέσεις στα σχολεία από δ/ντες-ντριες/προϊσταμένες-ους για παροχή τηλεκπαίδευσης παρά τα παραπάνω δεδομένα οι εκπαιδευτικοί μπορούν να απαντούν με την παρακάτω δήλωση:
Σας ενημερώνω ότι λόγω της απόφασης του Δημάρχου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας κ. Βούρου περί διακοπής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022, αδυνατώ να εισέλθω στον χώρο του σχολείου και να καλύψω το ωράριό μου με διδασκαλία στη φυσική τάξη. Επιπλέον υπενθυμίζεται ότι με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (ν. 4807/21) για την τηλεργασία ορίζεται ότι «Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».
Τέλος, για κάθε άλλη εντολή της υπηρεσίας μας παρακαλώ να ενημερωθώ για αυτή όπως προβλέπεται, δηλαδή να είναι έγγραφη και ενυπόγραφη. Επιπλέον, για λόγους ασφαλείας θα παρακαλούσα να μου στείλετε εγγράφως ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έρθουν στο σχολείο, κατά παράβαση της απόφασης του Δημάρχου που κλείνει τα σχολεία, και ότι αναλαμβάνετε την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος στην προσπάθεια κάποιου/ας συναδέλφου/ίσσας να φτάσει ή να αποχωρήσει από το σχολείο.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη