«Η Λάρισα δικαιούται Πρότυπο Σχολείο», σημειώνει ο βουλευτής της ΝΔ, Μάξιμος Χαρακόπουλος, με αφορμή την επίσκεψη της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, στην περιοχή.
«Θέλω να καλωσορίσω και επίσημα την υπουργό Παιδείας, φίλη και συνάδελφο, τη Νίκη Κεραμέως, στην πόλη μας, τη Λάρισα. Θεωρώ πολύ σημαντικές τέτοιες επισκέψεις, μας έλειψαν τον καιρό της πανδημίας, και από την πείρα μου από τα υπουργικά χρόνια μπορώ να πω ότι για έναν πολιτικό είναι “οξυγόνο” η επαφή με τον πολίτη, με την κοινωνία, με τον πραγματικό κόσμο. Πολλές φορές στα γραφεία περισσεύουν οι κόλακες που χαϊδεύουν αυτιά, κυρίως για ίδιον όφελος», τόνισε μεταξύ άλλων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, χαιρετίζοντας την εκδήλωση της ΔΗΜΤΟ Λάρισας με ομιλήτρια την υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως.
Αναλυτικά η σχετική ενημέρωση:
Τα μηνύματα της κοινωνίας
Όπως υπογράμμισε ο Θεσσαλός πολιτικός «εδώ μας δίνεται η ευκαιρία της αμφίδρομης επικοινωνίας, να μεταφέρουμε τα μηνύματα, να προβάλουμε το κυβερνητικό έργο, τις τομές, τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν στα 2,5 χρόνια της διακυβέρνησης Μητσοτάκη στον τομέα της παιδείας, τα οποία είναι πολλά και θα μας τα απαριθμήσει σε λίγο η υπουργός. Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα να ακούσουμε αγωνίες, προβληματισμούς αλλά και τυχόν αστοχίες που υπήρξαν στα 2,5 αυτά χρόνια. Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό ότι η υπουργός είναι μαζί μας σε αυτόν τον ανοιχτό διάλογο ανταλλαγής απόψεων»
Πλούσιο έργο μεταρρυθμίσεων
Ο κυβερνητικός βουλευτής συνεχάρη «γι αυτήν την πρωτοβουλία την πρόεδρο της ΔΗΜ.Τ.Ο Νέας Δημοκρατίας Λάρισας κ. Σοφία Ζαχαρή, υπό την αιγίδα βεβαίως της Δ.Ε.Ε.Π Νέας Δημοκρατίας (ΝΟΔΕ) Λάρισας.
Χαίρομαι διότι, τώρα που τελειώνει η πανδημία, όπως μας προμηνύει η ιατρική κοινότητα για την περιπέτεια που μας ταλαιπωρεί για τρίτο χρόνο, θα έχουμε τη δυνατότητα της επανόδου στη φυσιολογικότητα της επικοινωνίας και της ανταλλαγής απόψεων δια ζώσης. Κρατώντας, βέβαια, τα όποια θετικά της περιπέτειας, αυτής της δοκιμασίας, γιατί και από αυτή λάβαμε κάποια θετικά μηνύματα. “Τρέξαμε” πιο γρήγορα την ψηφιοποίηση της δημόσιας διοίκησης και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών πλατφόρμων.
Και είναι χρήσιμο να υπάρχει συνέχεια σε αυτές τις εκδηλώσεις. Γιατί εν μέσω αυτής της περιπέτειας των δυόμιση τελευταίων χρόνων -που περνάμε από κρίση σε κρίση και πολλές φορές διαχειριζόμαστε και δύο κρίσεις ταυτόχρονα, πριν τελειώσει η μία ξεσπά άλλη-, παρά τις κρίσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν παραμέλησε το κυβερνητικό έργο. Αντιθέτως, έχει να επιδείξει πλούσιο έργο μεταρρυθμίσεων και τομών στο σύνολο όλων των τομέων της κυβερνητικής δράσης. Είναι κρίσιμο, λοιπόν, να μπούμε σε μία τέτοια κανονικότητα παρουσίασης του κυβερνητικού έργου σε όλους τους τομείς».
Νίκες του αυτονόητου
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος για τις μεταρρυθμίσεις στον τομέα της παιδείας σημείωσε ότι «θα έχει τη δυνατότητα η υπουργός στην πορεία να μας παρουσιάσει πιο αναλυτικά το έργο των χειρών της. Περιγράφοντάς το, όμως, σε αδρές γραμμές, πρώτα από όλα να θυμίσουμε ότι μετά από πολλά χρόνια έγιναν μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση. Χρειάζονται και άλλοι; Ναι χρειάζονται, αλλά να θυμόμαστε ότι στα χρόνια της υπερδεκαετούς οικονομικής κρίσης δεν γίνονταν διορισμοί, είχαμε γηρασμένο διδακτικό προσωπικό.
Έξω συνάντησα γονείς παιδιών οι οποίοι αγωνιούν αν θα έχουν την ευκαιρία μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ να διοριστούν και αυτά στην εκπαίδευση. Ήτανε μία προεκλογική μας δέσμευση και πιστεύω ότι θα πρέπει να βρεθεί μία ισορροπία. Και όσοι υπηρέτησαν χρόνια ως αναπληρωτές να έχουν τη δυνατότητα μονιμοποίησης, αφού υπηρέτησαν την εκπαίδευση και πολλοί εξ αυτών ταλαιπωρήθηκαν σε απομακρυσμένες περιοχές, σε νησιά, στην ακριτική Ελλάδα, αλλά να υπάρχει δυνατότητα ευκαιριών και για όσα παιδιά τελειώνουν και έχουν τα προσόντα να προσφέρουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Προχωρήσαμε σε νίκες του αυτονόητου, στην επικράτηση της κοινής λογικής. Για μας είναι κοινή αλλά για την Ελλάδα δεν ήταν αυτονόητη. Τόσα χρόνια μιλούμε για την κατάργηση του ασύλου της ανομίας στο πανεπιστήμια, το οποίο κατήργησε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Θεσμοθετήσαμε και ειδικό σώμα για να περιφρουρεί τα πανεπιστήμια, να περιφρουρεί την ελεύθερη διακίνηση ιδεών στα πανεπιστήμια, και το επόμενο διάστημα πιστεύω ότι θα λάβει θέση.
Τι άλλο να πρωτοθυμηθούμε; Παρεμβάσεις από την προσχολική αγωγή, όπου καθιερώθηκε η διετής προσχολική αγωγή, τη διδασκαλία ξένης γλώσσας, αγγλικών, από τα νήπια, μέχρι την καθιέρωση της ελάχιστης βάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Αυτό και αν ήταν η επικράτηση της κοινής λογικής! Τι θέλουμε; Πτυχία χωρίς αντίκρισμα, πανεπιστήμια που δεν έχουνε καμία θέση στη διεθνή κατάταξη των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων; Καθημερινές νίκες του αυτονόητου η ανάδειξη της αξιοκρατίας και της αριστείας».
Πρότυπο Σχολείο στη Λάρισα
Ο βουλευτής το νομού κατέληξε απευθυνόμενος στην υπουργό παιδείας θέτοντας το ζήτημα της στέρησης της Λάρισας σε Πρότυπο Σχολείο. Όπως χαρακτηριστικά είπε « αγαπητή Νίκη είδα στο πρόγραμμά σου ότι επισκέφτηκες Πειραματικό Σχολείο στη Λάρισα και είδες πόσο θετικό είναι να λειτουργούν τέτοια σχόλια σε όλη τη χώρα ως κυψέλες καινοτομίας, εφαρμογής νέων ιδεών, νέων μεθόδων διδασκαλίας. Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός, μιλώντας στη Βουλή και προκληθείς από την αξιωματική αντιπολίτευση για πολλοστή φορά, απήντησε ότι οι εκλογές θα γίνουν στην ώρα τους στο τέλος της τετραετίας. Θέλω να πιστεύω, λοιπόν, ότι θα έχεις την ευκαιρία να επισκεφτείς και ένα Πρότυπο Σχολείο στη Λάρισα. Η Λάρισα, η οποία είναι η πρωτεύουσα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και μία από τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, δικαιούται ένα πρότυπο σχολείο. Και πάλι καλωσόρισες».
Πριν την εκδήλωση η υπουργός Παιδείας συνοδευόμενη από τον Μάξιμο Χαρακόπουλο ξεναγήθηκε στη συλλογή έργων της Δημοτικής Πινακοθήκης – Μουσείο Ι.Γ Κατσίγρα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη