Thumbnail
Πρόβλεψη και για studio ηχογραφήσεων, που αφορά στην παρουσίαση νέων τεχνολογιών σχετικών με απομακρυσμένη ηχογράφηση, με σκοπό την δημιουργία μουσικών παραγωγών με τη συμμετοχή πολλών σχολείων

Με έγγραφο της υπουργού Παιδείας κ.Νίκης Κεραμέως αποφασίστηκε η σύσταση και συγκρότηση Επιστημονικής Επιτροπής Επιμόρφωσης στο πλαίσιο της υλοποίησης των Υποέργων 7 έως 11 «Επιμόρφωση του εκπαιδευτικού δυναμικού Μουσικών Ειδικοτήτων» στους ΑΠ6, ΑΠ8 και ΑΠ9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 για την Πράξη «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων»

Οι 12 αρμοδιότητες

Αντικείμενο της επιστημονικής επιτροπής είναι ο σχεδιασμός, η εποπτεία, ο συντονισμός και η υλοποίηση της Επιμόρφωσης των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων και λοιπών στελεχών εκπαίδευσης. Ειδικότερα:

1. Εισηγείται τον αναλυτικό σχεδιασμό και τον τρόπο υλοποίησης της Επιμόρφωσης.

2. Εισηγείται για θέματα που αφορούν στη λήψη αποφάσεων σχετικά με το επιστημονικό σκέλος της υλοποίησης της δράσης ενημέρωσης και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των Μουσικών Σχολείων.

3. Επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς Μουσικών Ειδικοτήτων στα Μουσικά Σχολεία σε θέματα ενσωμάτωσης των σε θέματα ενσωμάτωσης των ΤΠΕ, της Μουσικής Τεχνολογίας και της Ηχοληψίας. Ενδεικτικά αναφέρονται:

- Χρήση λογισμικών Διαδραστικής Μουσικής Μάθησης ΚΑΙ Διδασκαλίας Θεωρητικών της Μουσικής, λογισμικού μουσικής δημιουργίας, λογισμικού καταγραφής και επεξεργασίας του ήχου, καθώς και λογισμικού Ανάπτυξης Ακουστικών Ικανοτήτων μέσα από τη χρήση λογισμικού δημιουργίας και επεξεργασίας μουσικού κειμένου (παρτιτούρας). - Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Ηχοληψίας και στον αντίστοιχο εξοπλισμό, καθώς και στη χρήση λογισμικού ηχογράφησης και μουσικής παραγωγής για τη δημιουργία ηχητικού (audio) αλλά και οπτικοακουστικού (audio-video) υλικού. - Παρουσίαση, επίδειξη και εκμάθηση της χρήσης συστήματος ηχητικής κάλυψης μουσικών και καλλιτεχνικών γενικότερα εκδηλώσεων, με τη χρήση του προτεινόμενου εξοπλισμού, αποτελούμενου από φορητό ψηφιακό μίκτη ήχου με δυνατότητα ασύρματου ελέγχου και ηχογράφησης της συναυλίας, μικρόφωνα, DI boxes κ.λπ. - Παρουσίαση, συνδεσμολογία και χρήση του προτεινόμενου studio ηχογραφήσεων για τα Μουσικά Σχολεία, με σκοπό την καταγραφή και παραγωγή μουσικού υλικού τόσο σε επίπεδο μουσικών συνόλων αλλά και σε επίπεδο ατομικής παραγωγής, δημιουργώντας έτσι ένα multimedia αρχείο με τις δραστηριότητες του σχολείου. - Καινοτόμος χρήση του εν λόγω studio ηχογραφήσεων που αφορά στην παρουσίαση νέων τεχνολογιών σχετικών με την απομακρυσμένη ηχογράφηση, με σκοπό την δημιουργία μουσικών παραγωγών με τη συμμετοχή πολλών σχολείων. Η εκάστοτε απομακρυσμένη ηχογράφηση (remote recording) γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η δράση δικτυώνει όλα τα μουσικά σχολεία της χώρας δίνοντας τη δυνατότητα διάδρασης μεταξύ τους, ανταλλαγής εμπειριών καθώς και προβολής τους σε πανελλαδικό αλλά και διεθνές επίπεδο μέσω της συνεργασίας με σχολεία του εξωτερικού και της ομογένειας.

4. Οργανώνει και υλοποιεί ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας για θέματα που αφορούν την εν λόγω Επιμόρφωση.

5. Συνεργάζεται με δημόσιους/ιδιωτικούς φορείς με στόχο τη συντονισμένη δράση και γενικότερα την οργάνωση των Σχολείων, καθώς και την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων.

6. Τεκμηριώνει Επιστημονικά και Παιδαγωγικά τη χρήση του εξοπλισμού στα Μουσικά Σχολεία και υποστηρίζει τεχνικά τα Μουσικά Σχολεία σε θέματα εγκατάστασης και χρήσης εξοπλισμού –λογισμικού.

7. Εκπονεί το επιμορφωτικό υλικό.

8. Οργανώνει και υλοποιεί τα θεματικά εργαστήρια, εφόσον απαιτηθεί.

9. Οργανώνει και υλοποιεί το περιεχόμενο, τη λειτουργία και γενικότερα την διαχείριση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και έχει την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας της σε συνεργασία με την αρμόδια διεύθυνση του ΥΠΑΙΘ.

10. Υποστηρίζει την υλοποίηση των επιμορφωτικών δράσεων με επιτόπιες επισκέψεις σε περιφερειακά σημεία όλης της χώρας, εφόσον η επιτροπή κρίνει απαραίτητο.

11. Συνεργάζεται με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τις βεβαιώσεις παρακολούθησης της επιμόρφωσης στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετέχουν.

12. Υποστηρίζει τις υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. που σχετίζονται με τα Μουσικά Σχολεία και έχουν αρμοδιότητα για την υλοποίηση δράσεων που αφορούν τα παραπάνω, με ενέργειες προγραμματισμού, οργάνωσης και υλοποίησης των σχετικών δράσεων.

Τα ονόματα

Η Επιστημονική Επιτροπή Επιμόρφωσης αποτελείται από τα παρακάτω μέλη:

1. Τσιούτσια Μαρία Αρτεμησία του Παύλου, ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Μέλος και Εκπρόσωπος του ΥΠΑΙΘ της ΕΕΜΠ.,

2. Χουρδάκης Μιχαήλ του Γεωργίου , ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου,

3. Λουζιώτης Ιωάννης του Βασιλείου, ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης, Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου,

4. Ανδρέου Ελένη του Νικήτα, ΠΕ 79.01, , Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Μουσικής Αττικής (3ο , 4ο και 6 ο ΠΕΚΕΣ Αττικής), της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας , Μέλος της Διευρυμένης ΕΕΜΠ,

5. Μαλαφής Ιωάννης του Γεωργίου, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ),

6. Κατηρτζόγλου Σταύρος του Μιχαήλ, ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης , Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Παλλήνης,

7. Σαλτού Αντιγόνη του Αθανασίου, ΠΕ 79.01 Μουσικής Επιστήμης , Εκπαιδευτικός Μουσικού Σχολείου Αλίμου

Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Επιμόρφωσης ορίζεται η κα Τσιούτσια Μαρία- Αρτεμησία του Παύλου. Καθήκοντα γραμματέως θα ασκήσει η Χρυσάνθη Τσελήκη του Βασιλείου στέλεχος της Μονάδας Β1 της Ε.Δ ΕΣΠΑ τομέα Παιδείας

Η επιτροπή λειτουργεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί συλλογικών οργάνων και τηρεί πρακτικά συνεδριάσεων. Η ΕΠ.ΕΠ.υποστηρίζει τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ έπειτα από αίτημα τους και η απάντηση στο εκάστοτε αίτημα θα δίνεται στο χρονικό διάστημα δέκα (10) εργάσιμων μερών, ενώ σε διαφορετική περίπτωση θα θεωρείται ότι υπάρχει σύμφωνη γνώμη στο αίτημα. Η Επιτροπή θα λειτουργεί από την ημερομηνία δημοσίευσης της Απόφασης Ορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μέχρι και το πέρας υλοποίησης της Πράξης.

 Η Επιτροπή ορίζεται αμειβόμενη. Το κόστος λειτουργίας της βαρύνει την Πράξη « Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων», με κωδικό ΟΠΣ 5131889 και συγκεκριμένα τα Υποέργα 7 έως 11 «Επιμόρφωση του εκπαιδευτικού δυναμικού Μουσικών Ειδικοτήτων, 2021-2022» στους ΑΠ6, ΑΠ8 και ΑΠ9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Πιερρακάκης: Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!