Με την αβεβαιότητα του αν θα υπάρξει επόμενη φάση εγγραφών δεδομένου ότι δεν έχει αναγγελθεί σχετικό χρονοδιάγραμμα, ζουν εδώ και μέρες οι μαθητές ΕΠΑΛ που δεν πρόλαβαν να εγγραφούν λόγω των ασφυκτικών προθεσμιών, ενώ πολλά τμήματα σε Τομείς και Ειδικότητες που δεν έχει συμπληρωθεί ένας ορισμένος αριθμός μαθητών «μένουν στον αέρα» μαζί με τους μαθητές που έχουν γραφτεί σε αυτά και με τις οικογένειες να διερωτώνται που θα φοιτήσουν τα παιδιά το Σεπτέμβρη...
Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) και ζητά την άμεση έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων από το Υ.ΠΑΙ.Θ.
Η ανακοίνωση της ΠΕΚ
Οι πρόσφατες εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας για διαρκή αναβάθμιση της Τεχνικής Εκπαίδευσης ηχούν ως κύμβαλα αλαλάζοντα και αυτό το καλοκαίρι στα αυτιά των εκπαιδευτικών που βλέπουν να επαναλαμβάνεται με ακόμη πιο αυταρχικό τρόπο η ίδια παρωδία:
Οι εγγραφές των ΕΠΑΛ ολοκληρώνονται μέσα στο μήνα Ιούλιο και οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών αγωνίζονται να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά των παιδιών τους τις δύο μοναδικές ημέρες της εφημερίας στα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να λύσουν όλα τα προβλήματα που η γραφειοκρατία, η πολυπλοκότητα της νομοθεσίας και οι ατελείς ηλεκτρονικές πλατφόρμες έχουν δημιουργήσει σε δύο μόνο ημέρες. Οι μαθητές που δεν πρόλαβαν να γραφτούν ζουν στην αβεβαιότητα του αν θα υπάρξει επόμενη φάση εγγραφών δεδομένου ότι δεν έχει αναγγελθεί σχετικό χρονοδιάγραμμα. Οι Περιφέρειες Εκπαίδευσης οριστικοποιούν τα απολύτως αναγκαία τμήματα (τα μοναδικά όπως τα αποκαλούν) και νίπτουν τας χείρας τους. Πολλά τμήματα σε Τομείς και Ειδικότητες που δεν έχει συμπληρωθεί ένας ορισμένος αριθμός μαθητών «μένουν στον αέρα» μαζί με τους μαθητές που έχουν γραφτεί σε αυτά και με τις οικογένειες να διερωτώνται που θα φοιτήσουν τα παιδιά το Σεπτέμβρη.
Συνέπεια αυτής της πολιτικής, είναι να προκύπτουν πολλά πλασματικά λειτουργικά κενά που δημιουργούνται πριν ακόμη ολοκληρωθεί η Β΄ φάση των εγγραφών.
Αντίστοιχα , προκύπτουν πλασματικά λειτουργικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί από τους οποίους ζητείται δήλωση προτίμησης στα κενά που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ανακοινώνουν!
Ο στόχος αυτής της μεθόδευσης είναι προφανής : η ασφυκτική πίεση του χρονικού πλαισίου για τις εγγραφές να οδηγήσει στη λειτουργία μικρότερου αριθμού τμημάτων με άμεση συνέπεια την μείωση των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και λειτουργικές δαπάνες.
Η αντιμετώπιση του Υ.ΠΑΙ.Θ. σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς είναι βαθιά προσβλητική, και απαξιωτική!
Επειδή το αγαθό της εκπαίδευσης δεν μπορεί να υπόκειται σε μεθοδεύσεις όπως η παραπάνω, η Π.Ε.Κ. απαιτεί:
την άμεση έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων από το Υ.ΠΑΙ.Θ.
τη δυνατότητα λειτουργίας όλων των τμημάτων που θα προκύψουν από τη Β’ φάση των εγγραφών στα ΕΠΑΛ σύμφωνα με την εκτίμηση των σχολείων όπως δηλώθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
τη δυνατότητα πραγματοποίησης εκπρόθεσμων εγγραφών όπως ορίζει ο νόμος και χωρίς περιορισμούς στον αριθμό των τμημάτων που τελικά θα λειτουργήσουν το 2022-23.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη