«Ενώ το πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου θα μπορούσε να δώσει λύσεις ουσιαστικές σε παιδιά οικογενειών που οι γονείς εργάζονται, με μόνιμο δάσκαλο που θα έχει σταθερή παρουσία και θα βοηθάει τα παιδιά, με χώρους που τα παιδιά θα μπορούν να σιτίζονται και να ξεκουράζονται, χρησιμοποιείται μόνο και μόνο για να δώσει το άλλοθι στην παραπέρα ελαστικοποίηση των ωραρίων εργασίας των γονέων και κηδεμόνων τους»
Αυτό τονίζουν οι γονείς της Πετρούπολης σχετικά με την απόφαση για τα Ολοήμερα σχολεία διευρυμένου ωραρίου, και ζητούν από το υπουργείο Παιδείας την επαναφορά της οργανικής θέσης του δασκάλου Ολοήμερου και την άμεση πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού, την κατασκευή νέων σχολείων, κα.
Η ανακοίνωση της Ενωσης Γονέων Πετρούπολης
Δημοσιεύθηκε στις αρχές του Αυγούστου το ΦΕΚ που καθορίζει τα σχολεία που θα έχουν διευρυμένο σχολικό ωράριο από την επόμενη σχολική χρονιά. Στην λίστα των σχολείων αυτών περιέχονται όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Πετρούπολης. Μετά τη δημοσίευση αυτή περιμένουμε να δούμε τα ΦΕΚ που θα αφορούν:
1. Την επαναφορά της οργανικής θέσης του δασκάλου Ολοήμερου και την άμεση πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού έτσι ώστε να είναι εφικτή η μελέτη μέσα στο σχολείο με μια αναλογία 1 δάσκαλος ανά 15 μαθητές.
2. Την κατασκευή νέων σχολικών μονάδων, δεν νοείται εν έτει 2022 μαθητές τεσσάρων και πέντε ετών να περνούν 10 ώρες καθημερινά μέσα σε κοντέινερ.
3. Την πρόσληψη όλου του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού (τραπεζοκόμοι, καθαριστές) που θα βοηθήσουν την υλοποίηση αυτής της διεύρυνσης, σχολικά γεύματα σε όλα τα παιδιά.
4. Την μελέτη και υλοποίηση προγράμματος βελτίωσης των υποδομών των σχολικών μονάδων ώστε να δημιουργηθούν σύγχρονοι χώροι που θα χρειαστούν για τις διάφορες δραστηριότητες(χώροι εστίασης και ξεκούρασης).
5. Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης με την οποία θα χρηματοδοτηθούν όλες οι παραπάνω ενέργειες.
Εμείς ως γονείς του Δήμου Πετρούπολης βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στα σχολεία της πόλης μας (νηπιαγωγεία σε κοντέινερ, αίθουσες που δεν πληρούν κανέναν όρο για να είναι αίθουσες και δημιουργήθηκαν χωρίς άδεια, κενά στο εκπαιδευτικό προσωπικό, προσωπικό καθαριότητας που μετά βίας θα καλύπτει το μισό σχολικό ωράριο, δεν υπάρχει –πλην ελαχίστων εξαιρέσεων-σε κανένα σχολείο ειδικοί χώροι εστίασης και ξεκούρασης κ.α.) θεωρούμε ότι αν δεν υπάρξουν οι προϋποθέσεις που θέσαμε παραπάνω η διεύρυνση αυτή θα μετατρέψει τα σχολεία σε παιδοφυλαχτήρια, σε κανονικά parking παιδιών.
Ενώ το πρόγραμμα του ολοήμερου σχολείου θα μπορούσε να δώσει λύσεις ουσιαστικές σε παιδιά οικογενειών που οι γονείς εργάζονται, με μόνιμο δάσκαλο που θα έχει σταθερή παρουσία και θα βοηθάει τα παιδιά, με χώρους που τα παιδιά θα μπορούν να σιτίζονται και να ξεκουράζονται, χρησιμοποιείται μόνο και μόνο για να δώσει το άλλοθι στην παραπέρα ελαστικοποίηση των ωραρίων εργασίας των γονέων και κηδεμόνων τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη