Αξιολόγηση: Και ιδιωτικές πρωτοβουλίες κατηγοριοποίησης των σχολείων!
ΕΛΜΕ Πειραιά: Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση και τον κανιβαλισμό ανάμεσα σε σχολεία και συναδέλφους

Μόλις τρεις μέρες πριν, στις 20 Σεπτεμβρίου, το alfavita.gr αποκάλυψε ότι έχουν ξεκινήσει ιδιωτικές αξιολογήσεις σχολείων που οδηγούν σε κατατάξεις, τις οποίες η κ.Κεραμέως αρνείται ότι μπορούν να γίνουν.

Σήμερα το θέμα αναδεικνύει η ΕΛΜΕ Πειραιά, η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «τέτοιες “πρωτοβουλίες” δημιουργούν το απαραίτητο κλίμα ασφυκτικής πίεσης για να δεχτούν οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση και να περάσει και στην κοινωνία σαν κάτι αντικειμενικό και αναγκαίο»

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Τόσες πολλές προσπάθειες για την «βελτίωση» των σχολείων δεν έχουμε ξαναδεί!

Μετά:

  • την προσπάθεια επιβολής της εσωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων από το Υπουργείο Παιδείας την προηγούμενη χρονιά (με το “στανιό” και με προσφυγή στα δικαστήρια για την απαγόρευση της απεργίας),

  • την προώθηση του θεσμού του “μέντορα” και του “συντονιστή” τάξεων-ειδικοτήτων

τώρα ξεφυτρώνουν και ιδιωτικές πρωτοβουλίες … βαθμολόγησης των σχολείων!

Μια απίθανη ιστοσελίδα (topschools) έχει στείλει emails σε σχολεία ότι μπορούν να την «επισκεφτούν» για να ενημερωθούν για την βαθμολογία τους την οποία έχει διαμορφώσει η «κοινωνία» (επισυνάπτεται στο τέλος και σχετική φωτογραφία).

καταταξη σχολεία

Διευκρινίζεται φυσικά στο τέλος ότι η αξιολόγηση αυτή δεν έχει σχέση με την αξιολόγηση του Υπουργείου. Περιμένουμε σε λίγο να… μαλώνουν οι αξιολογήσεις μεταξύ τους!

Τέτοιες “πρωτοβουλίες”, που φυσικά σήμερα στερούνται και της παραμικρής σοβαρότητας, δεν θέλουν καμία υποτίμηση. Γιατί ξεπηδούν στο έδαφος της πολιτικής, που στο όνομα της “αναβάθμισης”, επιδιώκει τελικά την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αποτελούν τον καθρέφτη των πραγματικών προθέσεων της κυβέρνησης, αλλά και εικόνες από “τα προσεχώς”, όπου έτσι και αλλιώς η βαθμολογία-κατάταξη σχολείων, Πανεπιστημίων στην υπόλοιπη Ευρώπη, θεωρείται αυτονόητη.

Τέτοιες “πρωτοβουλίες” δημιουργούν το απαραίτητο κλίμα ασφυκτικής πίεσης για να δεχτούν οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση και να περάσει και στην κοινωνία σαν κάτι αντικειμενικό και αναγκαίο.

Η πολιτική της κυβέρνησης, με εργαλείο και την αξιολόγηση, έρχεται να σφραγίσει το διαχωρισμό σχολείων, μαθητών, με κριτήριο την κοινωνική-ταξική τους προέλευση (“όπου φτωχός και το σχολείο του), αλλά και να διαμορφώσει εκπαιδευτικούς φοβισμένους, στην εργασιακή ανασφάλεια, έρμαια των επιδιώξεων του κράτους.

Οι εκπαιδευτικοί παρά την τρομοκρατία, παραμένουμε σταθερά στο πλευρό των μαθητών μας, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων και γι αυτό σταθερά αντίθετοι στις κυβερνητικές επιδιώξεις.

Να πάρουμε την υπόθεση της μάχης για την κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού νομοθετικού πλαισίου στα δικά μας χέρια, από κοινού με γονείς και μαθητές!

Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση και τον κανιβαλισμό ανάμεσα σε σχολεία και συναδέλφους!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημοτικο
Συνεδρίαση για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου
Συνεδρίαση της επιτροπής καταλληλότητας και επιλογής οικοπέδου για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου Δήμου Μινώα Πεδιάδας
Συνεδρίαση για την ανέγερση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρκαλοχωρίου