αστυνομία

Αθώο έκρινε το δικαστήριο της Λάρισας αστυνομικό, ο οποίος κατηγορούνταν ότι άσκησε βία σε μαθητή, κατά τη διάρκεια ελέγχου παρέας νεαρών στο πάρκο του Αγ. Αντωνίου στη Λάρισα.

Το περιστατικό είχε λάβει χώρα στα τέλη Μαρτίου του 2021 στο πάρκο του Αγ. Αντωνίου όταν αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών επιχείρησαν να κάνουν έλεγχο σε παρέα πέντε μαθητών Γυμνασίου. Οι νεαροί, μη γνωρίζοντας την ιδιότητα των ατόμων που τους προσέγγισαν, τράπηκαν σε φυγή φοβισμένοι, με έναν νεαρό να τραυματίζεται στο χέρι του.

Όπως είχε καταγγελθεί από τον πατέρα του παιδιού, ένας από τους αστυνομικούς τον έριξε στο έδαφος με βία με αποτέλεσμα να σπάσει το χέρι του. Ο γονιός έκανε λόγο για “αστυνομική αυθαιρεσία” και κινήθηκε δικαστικά. Η υπόθεση συζητήθηκε αυτές τις μέρες στη δικαστική αίθουσα. Το δικαστήριο αθώωσε τον αστυνομικό που κατηγορούνταν για το περιστατικό.

Τι είχε συμβεί σύμφωνα με τις καταγγελίες των γονιών και των εκπαιδευτικών

Ο γονέας ενός από τα παιδιά είχε δηλώσει τα παρακάτω: «πέντε παιδάκια κάθονταν στο πάρκο του Αγίου Αντωνίου στη Λάρισα το βράδυ της 30ης Μαρτίου και έπαιζαν με τα κινητά τους. Η ώρα ήταν περίπου 20:30. Ξαφνικά, όπως μας είπαν τα παιδιά μας, έκαναν έφοδο τέσσερα άτομα με πολιτικά, ένας από μπροστά στα παιδιά και τρεις από πίσω. Τα πρόσωπά τους ήταν καλυμμένα. Αρχισαν να τους λένε "ανοίξτε τα χέρια σας, τι κάνετε εδώ;". Τρομάζουν τα παιδιά και ψάχνουν τρόπο να φύγουν γιατί φοβούνταν ότι ήθελαν να τους κλέψουν».

Ο γονέας συνεχίζει: «Ο 13χρονος προσπάθησε να φύγει και τότε τον έπιασαν από το χέρι και του το γύρισαν πίσω από την πλάτη. Αφού έσπασαν το χέρι του παιδιού με λαβή ακινητοποίησης, τον είχαν μπρούμυτα με το πόδι στην πλάτη για να είναι σίγουροι ότι τον ακινητοποίησαν. Τα υπόλοιπα παιδάκια άρχισαν να φωνάζουν "κλέφτες, κλέφτες" και τότε τους έδειξαν τις ταυτότητες ότι είναι αστυνομικοί. Το παιδάκι το πήγαν στο τμήμα και έπειτα από ώρες κάλεσαν τους γονείς του».

Σύμφωνα με καταγγελία της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών Λάρισας, ο ένας εκ των ασφαλιτών γύρισε στους υπόλοιπους και είπε «ρε  μ…α  του το έσπασα» -με τους εκπαιδευτικούς να σχολιάζουν ότι συνεπώς είχαν πλήρη επίγνωση της πράξης τους- και αντί να μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο, το έσυραν στην αστυνομία για ανάκριση, ενώ οι γονείς ειδοποιήθηκαν και έφτασαν στο αστυνομικό τμήμα δύο ώρες αργότερα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aimodosia
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
Η πρωτοβουλία ανέδειξε τη σημασία της κοινωνικής αλληλεγγύης, με τη συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και πολιτών να επιβεβαιώνει την αξία της...
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
troxaio
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα
Νεκρός 19χρονος σπουδαστής στην Κρήτη – Το όχημά του έπεσε από γέφυρα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα
μεταθέσεις
Εκπαιδευτικοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι ισχύει για ενστάσεις και αμοιβαίες μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις, βελτίωση θέσης
Ενημέρωση των αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Σ. Λάππα και Β. Βούγια
Εκπαιδευτικοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι ισχύει για ενστάσεις και αμοιβαίες μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις, βελτίωση θέσης
ekpa
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Google: Έναρξη εκπαίδευσης στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Η πρώτη από τις δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Google: Έναρξη εκπαίδευσης στην Τεχνητή Νοημοσύνη