taksi_sxoleio
Τέσσερις μαθητές έχουν μείνει εκτός σχολικής αίθουσας επειδή το τμήμα Πληροφορικής για το οποίο ενδιαφέρονται παραμένει κλειστό

Γονέας μαθητής στην περιοχή του Αιγίου κατήγγειλε ότι το παιδί του και τρεις ακόμα συμμαθητές του, ενημερώθηκαν λίγες μέρες μετά τον αγιασμό πως για ένα χρονικό διάστημα θα πρέπει να παραμένουν στο σπίτι και να μην πηγαίνουν για μάθημα χωρίς να τους δοθούν περαιτέρω εξηγήσεις.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πελοπόννησος», οι εν λόγω μαθητές είχαν εκφράσει την επιθυμία τους να ακολουθήσουν την κατεύθυνση της Πληροφορικής στο ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγίου. Ωστόσο βρέθηκαν αντιμέτωποι με την «αυστηρότητα» του Υπουργείου Παιδείας που δεν επέτρεψε τη λειτουργία του τμήματος, επειδή δεν συμπληρώθηκε ο ελάχιστος αριθμός των πέντε μαθητών.

Ο Α.Π. δήλωσε στην εφημερίδα: «Το παιδί άρχισε πέρυσι να φοιτά στην Α’ Λυκείου. Φέτος, δύο μέρες μετά τον αγιασμό μας ενημέρωσαν από το σχολείο ότι δεν θα γίνονται μαθήματα ειδικότητας για το παιδί μας και άλλους τρεις συμμαθητές τους. Όλοι τους έχουν επιλέξει το τμήμα Πληροφορικής ως ειδικότητα. Με αποτέλεσμα το παιδί να μένει στο σπίτι».

Παράλληλα, ο γονέας αφού έκανε υπομονή αρκετών εβδομάδων και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει πρόοδος για την έναρξη των μαθημάτων πληροφορικής, κίνησε τις διαδικασίες ώστε το παιδί του να πάρει μεταγραφή σε ΕΠΑΛ και να συνεχίσει ομαλά τα μαθήματά του. «Δεν μας δέχονται στο ΕΠΑΛ σε πρώτη φάση και θα χρειαστεί να περάσουμε από μία Επιτροπή, που θα κρίνει αν μπορεί το παιδί να φοιτήσει σε ΕΠΑΛ» εξήγησε.

Αγανακτισμένος από την κατάσταση, η οποία έχει επηρεάσει και τον μαθητή, ο Α.Π. επισημαίνει: «Εδώ και δύο μήνες τα παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο. Είναι απαράδεκτο εν έτη 2022 να προσπαθείς να στείλεις το παιδί σου στο σχολείο και να μην υπάρχει δυνατότητα. Όλο αυτό το διάστημα μας λέει το παιδί ότι θέλει να πάει στο σχολείο, βαρέθηκε στο σπίτι και είναι λογικό. Τι σόι σύστημα είναι αυτό, που εδώ και δύο μήνες δεν έχει βρεθεί λύση και κυρίως δεν μας λέει κανείς τι χρειάζεται να γίνει για να συνεχιστούν τα μαθήματα;».

«Με αίτημα στο υπουργείο Παιδείας ζητάμε να λειτουργήσει»

Ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος ξετύλιξε στην «Π» το κουβάρι της υπόθεσης λύνοντας κάθε απορία για το θέμα.

«Πέρυσι ήταν η πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγίου και προτείναμε στο υπουργείο Παιδείας μια σειρά τομέων εκπαίδευσης, μεταξύ αυτών και Πληροφορικής. Φέτος, διαπίστωσε πως δεν είχε συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός μαθητών. Χρειάζονται 5 μαθητές για να δοθεί έγκριση, ενώ είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον 4 παιδιά. Εμείς το προτείναμε εξ αρχής» τόνισε, προσθέτοντας:

«Αυτή τη στιγμή, συμβαίνει ένα λάθος. Οι μαθητές θα έπρεπε να πηγαίνουν σχολείο για να παρακολουθούν μαθήματα Γενικής Παιδείας, μέχρι να βρεθεί λύση στις ειδικότητες, είτε στο Πληροφορικής, είτε με επιλογή άλλου από τα διαθέσιμα τμήματα. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με το υπουργείο κι έχουμε καταθέσει αίτημα να λειτουργήσει η Πληροφορική με 4 μαθητές. Αναμένουμε την απάντηση».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες