Να λείπουν οι υποκριτικές, δακρύβρεχτες ομιλίες που ακούμε κάθε χρόνο γύρω από την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και η κυβέρνηση να φροντίζει για την άμεση πρόσληψη και μονιμοποίηση όλου του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για όλα τα παιδιά με αναπηρία που φοιτούν στα σχολεία της χώρας μας, τη δημιουργία τμημάτων ένταξης και την άμεση πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών σε κάθε σχολείο, ζητά με ανακοίνωσή της η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ)
Η ΑΣΓΜΕ τονίζει ότι παραμένουν αδικαιολόγητα τεράστια κενά στους δασκάλους παράλληλης στήριξης, στη στελέχωση των τμημάτων ένταξης, στο διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στα ειδικά σχολεία, ενώ τα παιδιά με σοβαρές χρόνιες παθήσεις όπως ο διαβήτης, η κυστική ίνωση κ.α. είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους λόγω της έλλειψης σχολικών νοσηλευτών στα γενικά αλλά και στα ειδικά σχολεία, ενώ σε πάρα πολλά σχολεία λείπουν βασικές υλικές προϋποθέσεις για την λειτουργία τους...
Ολη η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ
Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας, εστιάζει διαχρονικά την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των παιδιών με αναπηρία που είτε φοιτούν στα ειδικά σχολεία της χώρας μας, είτε παρακολουθούν την γενική παιδεία με παράλληλη στήριξη.
Τα παιδιά αυτά μαζί με τις οικογένειές τους, πέρα από τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν ως άτομα με ειδικές ανάγκες, έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με την εξοργιστική αδιαφορία της κυβερνητικής πολιτικής, όσον αφορά την ομαλή ένταξή τους στην σχολική κοινότητα, την διευκόλυνση της παρακολούθησης του σχολικού προγράμματος, την μεγιστοποίηση και αξιοποίηση των δεξιοτήτων τους.
Ειδικά φέτος που από την έναρξη της σχολικής χρονιάς ακόμη δεν έχουν αντιμετωπιστεί τα μεγάλα προβλήματα της ειδικής αγωγής. Παραμένουν αδικαιολόγητα τεράστια κενά στους δασκάλους παράλληλης στήριξης, στη στελέχωση των τμημάτων ένταξης, στο διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στα ειδικά σχολεία, ενώ τα παιδιά με σοβαρές χρόνιες παθήσεις όπως ο διαβήτης, η κυστική ίνωση κ.α. είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους λόγω της έλλειψης σχολικών νοσηλευτών στα γενικά αλλά και στα ειδικά σχολεία.
Σε πάρα πολλά σχολεία λείπουν βασικές υλικές προϋποθέσεις για την λειτουργία τους. Σε πολλές περιπτώσεις τα σχολικά κτίρια είναι ακατάλληλα έως επικίνδυνα, το ζήτημα της μεταφοράς των παιδιών από και προς το σχολείο τους ακόμη δεν έχει λυθεί. Υπάρχει αποκλεισμός παιδιών με βαριές αναπηρίες από τα ειδικά σχολεία στο όνομα της έλλειψης προσωπικού, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι γονείς υποχρεώνονται να πληρώνουν συνοδό για να γίνει δεκτό το παιδί τους στο σχολείο, δηλαδή εδραιώνεται ο απαράδεκτος θεσμός της ιδιωτικής παράλληλης στήριξης ως αποτέλεσμα των τεράστιων ελλείψεων προσωπικού.
Να μας λείπουν οι υποκριτικές, δακρύβρεχτες ομιλίες που ακούμε κάθε χρόνο γύρω από αυτή τη μέρα! Φτάνει πια! Δεν θα δεχτούμε να αντιμετωπίζεται ως κόστος το δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών μας.
Ως ΑΣΓΜΕ, απαιτούμε:
Την άμεση πρόσληψη και μονιμοποίηση όλου του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για όλα τα παιδιά με αναπηρία που φοιτούν στα σχολεία της χώρας μας.
Την δημιουργία τμημάτων ένταξης σε κάθε σχολείο που φοιτά έστω και ένα παιδί με αναπηρία.
Την άμεση πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών σε κάθε σχολείο.
Την γενναία χρηματοδότηση στα σχολεία που φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες για την κάλυψη όλων των απαραίτητων υλικοτεχνικών υποδομών.
Την κατάρτιση προγραμμάτων επαγγελματικής απασχόλησης για όλα τα άτομα με αναπηρία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη