Ρομά
Ως εκπαιδευτικός που γνωρίζω καλά τί σημαίνει να εκπαιδεύεις παιδιά Ρομά, πρέπει εν πρώτοις να σας ενημερώσω πως πρόκειται για παιδιά με εξαιρετικά χαρίσματα, τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να καλλιεργήσουν εξαιτίας κυρίως του οικογενειακού περιβάλλοντος

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Τυγχάνω εκπαιδευτικός για πολλά χρόνια σε κάποιο σχολείο (αμιγώς Ρομά) της Ελλάδας. Σημειωτέον ότι υπάρχουν και αρκετά σχολεία που δεν είναι χαρακτηρισμένα επίσημα ως αμιγώς Ρομά, αλλά έχουν καταστεί τέτοια λόγω της εγκατάλειψης αυτών από τους μαθητές άλλων εθνικοτήτων.

Τα στοιχεία μου δεν τα αποκαλύπτω, αφενός μεν επειδή η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, με τα τόσα δείγματα φασιστικής διακυβέρνησης που έχει δώσει, πιθανόν να με τιμωρήσει,  αφετέρου δε επειδή κινδυνεύω από ορισμένα κακοποιά στοιχεία που υπάρχουν ανάμεσα στους γονείς των δύστυχων μαθητών μου, πολλούς από τους οποίους στρατολογούν έπειτα για να υπηρετήσουν τις εγκληματικές τους δραστηριότητες.

Ως εκπαιδευτικός που γνωρίζω καλά τί σημαίνει να εκπαιδεύεις παιδιά Ρομά, πρέπει εν πρώτοις να σας ενημερώσω πως πρόκειται για παιδιά με εξαιρετικά χαρίσματα, τα οποία δυστυχώς δεν μπορούν να καλλιεργήσουν εξαιτίας κυρίως του οικογενειακού περιβάλλοντος που αποτρέπει ποικιλοτρόπως την πνευματική ανέλιξη των παιδιών αυτών.  

Για να αντιμετωπίσει η Πολιτεία την κατάσταση αυτή έχει φθάσει σε σημείο να επιδοτεί την παρουσία τους στο σχολείο. Αυτό όμως είναι διπλά εγκληματικό! Διότι έτσι:

α) Οι Ρομά γονείς καταπιέζουν με κάθε μέσο (ακόμη και με ξυλοδαρμούς) τα παιδιά τους να πηγαίνουν στο σχολείο για να μη χάσουν το επίδομα.

β) Τα παιδιά Ρομά εφόσον εξαναγκάζονται να έρθουν στο σχολείο, αδιαφορούν ή και επαναστατούν (δικαίως) απέναντι σε έναν θεσμό τον οποίο ουσιαστικά αντιμετωπίζουν ως φυλακή ή ως στρατόπεδο συγκέντρωσης.

Όσοι έχουν εργαστεί σε σχολεία αμιγώς Ρομά μπορούν να επιβεβαιώσουν τα γραφόμενά μου, ότι δηλαδή η συμπεριφορά των μαθητών είναι συμπεριφορά κρατουμένων και το έργο των εκπαιδευτικών είναι έργο σωφρονιστικών υπαλλήλων.

Το τί συμβαίνει καθημερινά σε αυτά τα σχολεία είναι αδιανόητο να συλλάβει ανθρώπου νους και μόνο από θαύμα δεν έχουμε θρηνήσει απώλειες ζωών.  Έχουμε όμως εκατοντάδες περιπτώσεις τραυματισμών, όχι μόνο σωματικών (από «μαχαιρώματα» με μολύβια μέχρι σπρωξιές στα σκαλιά και χτυπήματα σε λαιμό ή άλλα επικίνδυνα σημεία), αλλά και ψυχικών...

Το τραγικότερο είναι πως οι υπεύθυνοι κωφεύουν σε κάθε μας διαμαρτυρία. Και εδώ αποκαλύπτεται η υποκρισία της Πολιτείας, πόσο μάλλον όταν τελευταία έχει δημιουργήσει τόσο θόρυβο για τα παιδιά της «Κιβωτού», υποκρινόμενη ότι το ενδιαφέρον της αφορά στα παιδιά και όχι στα λεφτά…

Η λύση για το πρόβλημα με τα αμιγώς Ρομά σχολεία είναι συγκεκριμένη και την έχει υποδείξει η σχολική πείρα:  

α) πλήρης κατάργηση των σχολείων αυτών και ένταξη των Ρομά παιδιών στα κανονικά σχολεία με το ποσοστό τους να μην υπερβαίνει το 10%. Όσοι έχουν εργαστεί σε κανονικές τάξεις όπου υπάρχουν μέσα σε κάθε μία αυτές δύο ή τρία παιδιά Ρομά μπορούν να επιβεβαιώσουν την διαπίστωση ότι αυτά τα παιδιά  πραγματικά καρπώνονται τα οφέλη του σχολείου, κοινωνικοποιούνται σωστά, μορφώνονται πραγματικά και αναδεικνύουν τις πολλές ικανότητές τους, γλυτώνοντας από την γκετοποίηση και τον ρατσισμό.

β) Κατάργηση του απαράδεκτου επιδόματος παρουσίας και αντικατάστασή του με έκτακτη οικονομική ενίσχυση που θα επιδοτεί κλιμακωτά την διαγωγή και την επίδοση των παιδιών αυτών.

Συνάδελφοι,

Αν οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζουν να κωφεύουν στη φωνή της λογικής, τότε οφείλουμε να τους στείλουμε με την ψήφο μας εκεί από όπου ήρθαν:  στον αγύριστο.   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες