ΑΥΤΙΣΜΟΣ
Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας θεωρούν αδιανόητο να αποδεχτούν την αναγκαστική απομάκρυνση των μαθητών τους και να ξαναβρεθούν στις σχολικές τους αίθουσες με τα θρανία και τις καρέκλες τους άδειες.

Σε ένα σχολείο τα παιδιά φεύγουν, όταν ολοκληρώνουν την φοίτησή τους σε αυτό. Στην Κέρκυρα πολιτικές αποφάσεις  τιμωρούν ανήλικους μαθητές με αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (ποινή) και το κυριότερο: Με βίαιο ξεριζωμό (διότι περί αυτού πρόκειται) από το μοναδικό σπίτι που γνώρισαν

Δεν υπάρχει παιδί που θα δει το σπίτι του να ακυρώνεται, να γκρεμίζεται και θα νιώσει καλύτερα ή θα μακαρίσει την τύχη του. Δεν υπάρχει παιδί που θα απομακρυνθεί στα μέσα της χρονιάς από το σχολείο του, χωρίς την οικογένειά του και δεν θα νιώσει το απίστευτο βάρος της ανασφάλειας και του άγχους της προσαρμογής στην ψυχή του.

Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας θεωρούν αδιανόητο να αποδεχτούν την αναγκαστική απομάκρυνση των μαθητών τους και να ξαναβρεθούν στις σχολικές τους αίθουσες με τα θρανία και τις καρέκλες τους άδειες. Τα παιδιά αυτά ήδη μόνο με την είδηση της επικείμενης απομάκρυνσής τους αισθάνονται ότι ο κόσμος τους γκρεμίζεται. Δεν «παίζουμε» με τον ευαίσθητο συναισθηματικό τους κόσμο. Ακόμα και αν παραμείνουν, το τραύμα (φόβος, ανασφάλεια, εκκρεμότητα) ήδη έχει συντελεστεί και υπάρχουν υπεύθυνοι γι αυτό.

Ψήφισμα Διαμαρτυρίας του Συλλόγου Διδασκόντων του Γυμνασίου Αμφιπαγιτών – Ανδρέας Κάλβος σχετικά με την αναστολή λειτουργίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» Μαγουλάδων Κέρκυρας

Εκφράζουμε την βαθύτατη θλίψη και οργή μας για την αναστολή λειτουργίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» της Χαμηλής Μαγουλάδων. Θεωρούμε ότι ο βίαιος ξεριζωμός (διότι περί αυτού πρόκειται) των ήδη κακοποιημένων παιδιών από το μοναδικό σπίτι που γνώρισαν ποτέ θα έχει τρομακτικά αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία τους και την μελλοντική ζωή τους.

Το «Χριστουγεννιάτικο δώρο», δηλαδή, η αιφνίδια και παντελώς παράλογη απομάκρυνση των παιδιών από το σχολείο, τους συμμαθητές με τους οποίους γνωρίζονται από το νηπιαγωγείο, τους φίλους και δασκάλους,  όλους αυτούς οι οποίοι αποτελούσαν τόσα χρόνια την οικογένειά τους με την ευρύτερη έννοια, αποτελεί τον ορισμό της αντιπαιδαγωγικής προσέγγισης και καθιστά φανερό και στον πιο καλοπροαίρετο, ότι σε καμία περίπτωση η παράλογη νομοθεσία που έχει θεσπίσει το υπουργείο και η οποία  με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στο κλείσιμο των δομών, δεν γίνεται για το καλό των παιδιών ή για την βελτίωση της ζωής και διαβίωσής τους.

Δεν υπάρχει παιδί που θα δει το σπίτι του να ακυρώνεται, να γκρεμίζεται και θα νιώσει καλύτερα ή θα μακαρίσει την τύχη του. Δεν υπάρχει παιδί που θα απομακρυνθεί στα μέσα της χρονιάς από το σχολείο του, χωρίς την οικογένειά του και δεν θα νιώσει το απίστευτο βάρος της ανασφάλειας και του άγχους της προσαρμογής στην ψυχή του.

Ως εκπαιδευτικοί της σχολικής μας κοινότητας θεωρούμε αδιανόητο να αποδεχτούμε την αναγκαστική απομάκρυνση των μαθητών μας και να ξαναβρεθούμε στις σχολικές μας αίθουσες με τα θρανία και τις καρέκλες τους άδειες. Τα παιδιά αυτά ήδη μόνο με την είδηση της επικείμενης απομάκρυνσής τους αισθάνονται ότι ο κόσμος τους γκρεμίζεται. Δεν «παίζουμε» με τον ευαίσθητο συναισθηματικό τους κόσμο. Ακόμα και αν παραμείνουν, το τραύμα (φόβος, ανασφάλεια, εκκρεμότητα) ήδη έχει συντελεστεί και υπάρχουν υπεύθυνοι γι αυτό.

Αν για κάποιους τα παιδιά του Χαμόγελου και κάθε κακοποιημένο παιδί είναι στατιστικό νούμερο ή απλά ένα πρόβλημα προς επίλυση, για όλους εμάς είναι πρόσωπα, έχουν όνομα, ιστορία, έχουμε οι συμμαθητές τους κι εμείς κοινή, καθημερινή ζωή και αποτελούν μέρος της ζωντανής λειτουργίας του σχολείου. Σε ένα σχολείο τα παιδιά φεύγουν, όταν ολοκληρώνουν την φοίτησή τους σε αυτό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πολιτικές αποφάσεις  τα τιμωρούν με αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (ποινή).

Αναρωτιόμαστε:

  • «Ευρωπαϊκές προδιαγραφές» χρειάζονται όλα τα καταρρέοντα σχολεία της χώρας αλλά καμιά μέριμνα από το ΥΠΑΙΘ και καμία επένδυση από την κυβέρνηση δεν δρομολογείται.
  • Μαθητές μας ,παιδιά του Χαμόγελου του παιδιού, είναι αδέλφια  πολυμελών οικογενειών. Ποιος εγγυάται ότι αυτά τα παιδιά θα συνεχίσουν να ζουν μαζί ;
  • Ποιος θα παρακολουθήσει την πορεία τους και θα ελέγχει την ευημερία τους ; Ποιος αναλαμβάνει την συνεχή ψυχολογική τους στήριξη και την προστασία των προσωπικών τους  στοιχείων;
  • Ποιος θα ελέγχει τις ανάδοχες οικογένειες και το ευρύτερο περιβάλλον τους;

Ως εκπαιδευτικοί και γονείς, ως πολίτες μιας κοινωνίας, η οποία έχει καθήκον και υποχρέωση να προστατεύει τα παιδιά και ακόμα περισσότερο τα πιο ευάλωτα :

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  • Τα παιδιά, οι μαθητές μας του «χαμόγελου του παιδιού» να παραμείνουν στο σπίτι και στο σχολείο τους.
  • Αποκλειστικά δημόσιες δομές, άμεσες προσλήψεις με ειδικευμένο προσωπικό και νομοθετικό πλαίσιο πραγματικής προστασίας και ασφάλειας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lipos_0.jpg
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
Για όσους επιθυμούν να αδυνατίσουν «με ασφάλεια», αυτές είναι ορισμένες τροφές που μπορεί να βοηθήσουν στην καύση του λίπους της κοιλιάς
8 τροφές που «καίνε» το λίπος της κοιλιάς και μειώνουν το βάρος
egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι