MAKRI
Για το σχολικό έτος 2022-2023 έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 44.632 προσλήψεις

"Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καταβάλλει εντατική προσπάθεια για την περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με μόνιμους διορισμούς, προκειμένου να αποκατασταθεί η χρόνια στρέβλωση του θεσμού του αναπληρωτή και να επιτευχθεί σταδιακά καθεστώς αναπλήρωσης που θα εστιάζει στις πραγματικά έκτακτες ανάγκες" σημείωσε η υφυπουργός Παιδείας  Ζ. Μακρή σε γραπτή απάντηση προς τη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση της Βουλευτού Αγγ. Αδαμοπούλου.

Και συνέχισε: «Από το συνδυασμό των διατάξεων του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (Α΄ 71) όπως ισχύει και του άρθρου 15 περ. Δ παρ. 3 του Ν. 1566/1985 (Α΄ 167) προκύπτει ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με βάση τα υφιστάμενα οργανικά κενά, έπονται της διαδικασίας των μεταθέσεων των υπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών και πραγματοποιούνται στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές θέσεις. Όσον αφορά στις οργανικές ανάγκες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού από περιοχή σε περιοχή, καταρτίζονται πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 (Α΄ 45) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 4 του Π.Δ. 100/97 (Α΄ 94) και στο άρθρο 7 του Ν. 3848/2010. Σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης δηλώνουν αρμοδίως τα οργανικά κενά/πλεονάσματα προσωπικού, οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υποβάλλουν τις προτάσεις τους και τα Κεντρικά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) γνωμοδοτούν επί των εν λόγω στοιχείων.

Με τις διατάξεις των άρθρων 53 έως και 67 του Κεφ. Ε΄ του Ν. 4589/2019 (Α΄ 13) τέθηκε σε εφαρμογή το νέο σύστημα διορισμού των μόνιμων εκπαιδευτικών και των μελών 2 του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών της εκπαίδευσης, με διαδικασία κατάταξης με μοριοδότηση. Αρμόδιος φορέας υλοποίησης της εν λόγω διαδικασίας κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) έχει οριστεί η Ανεξάρτητη Αρχή του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού.

Βάσει του ως άνω νομοθετικού πλαισίου, πραγματοποιήθηκαν 5.929 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (4.489 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και 1.440 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ) για πρώτη φορά μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ, καθώς και 18.908 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση.

Ως εκ τούτου, ο αριθμός των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Γενική Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που διενεργήθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια ανέρχεται σε 24.837. [Σχετικές αποφάσεις: 23418/Ε4/17-2-2020 (ΦΕΚ 241/Γ΄/9-3-2020), 106410/Ε1/17-8-2020 (ΦΕΚ 1289/Γ΄/19-8-2020), 10737/Ε1/2-2-2022 (ΦΕΚ 181/Γ΄/4-2-2022), 95849/Ε1/2-8-2021 (ΦΕΚ 1818/Γ΄/10-8-2021), 95853/E1/2-8-2021 (ΦΕΚ 1817/Γ΄/10-8-2021), 97010/Ε1/4-8-2021 (ΦΕΚ 1819/Γ΄/10-8-2021), 161803/Ε1/10-12-2021 (ΦΕΚ 3111/Γ΄/20-12-2021), 161821/Ε1/10-12-2021 (ΦΕΚ 3110/Γ΄/20-12-2021), 98266/Ε1/4-8-2022 (ΦΕΚ 1930/Γ΄/16-8-2022), 98260/Ε1/4-8-2022 (ΦΕΚ 1929/Γ΄/16-8-2022), 98236/Ε1/4-8-2022 (ΦΕΚ 1928/Γ΄/16-8-2022), 98350/Ε4/4-8-2022 (ΦΕΚ 1927/Γ΄/16-8-2022) και 106513/Ε1/2-9-20222 (ΦΕΚ 2211/Γ΄/8-9-2022)].

Για το σχολικό έτος 2022-2023 έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 44.632 προσλήψεις. Συγκεκριμένα, έχουν προσληφθεί 23.661 εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής, 13.603 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και 7.368 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών γίνονται με βάση τα αρμοδίως δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υ.Α. με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)».

Σύμφωνα με την παρ. 9α του άρθρου 5 της ως άνω Y.A., η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες