Ξέρετε, είναι πολύ δύσκολο να πείσεις ένα δογματικό άνθρωπο να αποδεχτεί το λάθος του. Φανταστείτε τώρα ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι η Υπουργός Παιδείας κυρία Νίκη Κεραμέως.
Στη συγκεκριμένη κυρία, εμείς οι εκπαιδευτικοί και πριν την πανδημία, και κατά τη διάρκειά της και τώρα ,προσπαθούμε να περιγράψουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά και της προτείνουμε τρόπους και λύσεις για να μη διαλυθεί το Δημόσιο Σχολείο , το οποίο υπηρετούμε και αγαπάμε.
Η Υπουργός μας όμως λειτουργεί ως άλλη Μαριορή- Ζαφειρίτσα Κοντολέοντος .Κι αν η συγκριμένη κυρία του παρελθόντος –είναι η Μαριορή που ενέπνευσε τη γνωστή φράση με το φερετζέ-φορούσε μαύρο βέλο λόγω πένθους, η κυρία Κεραμέως, φορά το δικό της μαύρο βέλο ,το φερετζέ της Αξιολόγησης λόγω εμμονής στη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου .
Η περιβόητη Αξιολόγηση, για την οποία η ίδια επαίρεται ότι μετά από 41 χρόνια θα εφαρμοστεί ,στο μυαλό της Υπουργού και των συνεργατών της είναι η πανάκεια που μόλις εφαρμοστεί θα λύσει όλα τα προβλήματα των σχολείων.
Έτσι ό, τι κι αν ζητήσουμε από το ΥΠΑΙΘ , η απάντηση είναι πάντα μία!!
Ζητάμε χρηματοδότηση των Δημοσίων Σχολείων: Αξιολόγηση
Ζητάμε συντήρηση των σχολικών κτιριακών εγκαταστάσεων -κοινώς να μην μας πέφτει το ταβάνι στο κεφάλι και να μη σκοτώνονται μαθητές
μας από εκρήξεις καυστήρων: Αξιολόγηση.
Ζητάμε καινούρια βιβλία - που το βιβλίο Λατινικών της Γ Λυκείου που διαβάζαμε εδώ και 30 χρόνια ως μαθητές ,το διδάσκουμε τώρα ως καθηγητής :Αξιολόγηση.
Ζητάμε καινούρια προγράμματα σπουδών: Αξιολόγηση
Ζητάμε διαρκή επιμόρφωση από ΥΠΑΙΘ -ΙΕΠ γιατί οι συνάδελφοι έχουν κουραστεί πια να επιμορφώνονται με δικό τους κόστος: Αξιολόγηση.
Ό,τι κι αν ζητήσουμε από το ΥΠΑΙΘ η απάντηση είναι μία και μοναδική : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Λες και η κυρά- Αξιολόγηση θα κρατά ένα μαγικό ραβδάκι και ως δια μαγείας θα λύσει όλα τα προαναφερθέντα κι άλλα τόσα. Προφανώς και δε θα λύσει τίποτε από τα προηγούμενα η αξιολόγηση. Άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός της.
Η αξιολόγηση είναι ο φερετζές του Υπουργείου, πίσω από τον οποίο προσπαθεί να κρύψει την παντελή έλλειψη αγάπης, ενδιαφέροντος και ενσυναίσθησης απέναντι στους μαθητές μας και εμάς.
Η αξιολόγηση είναι ο τρόπος τους για να βρουν το εξιλαστήριο θύμα στο πρόσωπο των εκπαιδευτικών κι έτσι να καλύψουν τη δική τους ανεπάρκεια. Για όλα θα φταίνε οι κακοί και τεμπέληδες εκπαιδευτικοί!!
Και για να ξεκινήσουν την εφαρμογή της δίχως αντιδράσεις, την κρεμούν ως άλλη Δαμόκλειο σπάθη πάνω από τα κεφάλια των νεοδιόριστων: Αντιδράς στην Αξιολόγηση; Δε σε μονιμοποιούμε!!
Απλός, ξεκάθαρος, στυγνός εκβιασμός..
Δεν περιμέναμε άλλωστε κάτι άλλο από την υπουργό που εν μέσω πανδημίας αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη ,ούτε από τους Γραμματείς και Φαρισαίους του ΥΠΑΙΘ που ακολουθούν πιστά τις εντολές της αφεντικίνας τους.
Δεν ξέρω πλέον τι περιθώρια αντίδρασης έχουμε, καθώς μέχρι και το δικαίωμά μας στην απεργία και την αποχή η υπουργός μέσω της δικαιοσύνης το βγάζει άμεσα παράνομο.
Παρόλα αυτά θα αντισταθούμε ο καθένας με τον τρόπο του στη διάλυση του δημόσιου σχολείου σκίζοντας το φερετζέ της αξιολόγησης.
Ή τουλάχιστον θα ηττηθούμε προσπαθώντας…
Υ.Γ. Εκεί στο ΥΠΑΙΘ θα έρθει κι η σειρά σας να αξιολογηθείτε. Εκλογές πλησιάζουν...
* ΘΑΝΟΣ ΒΑΛΛΑΣ, ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΛΜΕ ΔΡΑΜΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη