Thumbnail
Με τη λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» επιχειρούν να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες που διαχωρίζουν τους μαθητές τους σε «καταληψίες» και «μη καταληψίες»

Τις προηγούμενες μέρες ορισμένα σχολεία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά βρέθηκαν υπό κατάληψη από τους μαθητές. Με αυτοματοποιημένο αυταρχισμό αντιμετωπίστηκαν.

Συγκεκριμένα εκτοξεύτηκαν απειλές για παρεμβάσεις εισαγγελέα άμεσα. Ο αυταρχισμός και η ποινικοποίηση των αγώνων είναι το όπλο που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και ο διοικητικός μηχανισμός της εκπαίδευσης. Ένα ακόμα επεισόδιο της σειράς «τρόμος και αθλιότητα» στα σχολεία.

Με τη λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» επιχειρούν να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες που διαχωρίζουν τους μαθητές τους σε «καταληψίες» και «μη καταληψίες». Με στόχο να αποτελέσουν τον μηχανισμό αναχαίτισης των μαθητικών κινητοποιήσεων.  

Μόνο που αυτή τη φορά η παρέμβαση του εισαγγελέα αποτράπηκε κάτω από τον φόβο της πίεσης του εκπαιδευτικού κινήματος. Μόλις το «τρίτο μάτι» ανέφερε ότι η ΕΛΜΕ είναι έτοιμη να παρέμβει και να καταγγείλει την παρέμβαση του εισαγγελέα, κάποιοι θυμήθηκαν τον «εκπαιδευτικό τους ρόλο» και αναδιπλώθηκαν. Για αυτό και η ΕΛΜΕ Πειραιά έστειλε στα σχολεία την παλαιότερη απόφαση ότι οι εκπαιδευτικοί αρνούνται να κάνουν «τηλεκπαίδευση» σε σχολεία που βρίσκονται υπό κατάληψη. Όσο για το ότι δεν εκδόθηκε αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ για τις απειλές και τις φοβέρες για παρέμβαση εισαγγελέα, αυτό είναι ένα ερώτημα.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ

Στην ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά τον Σεπτέμβρη του 2022 αναφερόταν μεταξύ άλλων:

«Φαινόμενα σπασιμάτων καταλήψεων με τροχούς σε αλυσίδες είναι ξένα προς το κλίμα δημοκρατίας που υπερασπιζόμαστε οι εκπαιδευτικοί. Δίνουν στους μαθητές την εντύπωση ότι είμαστε μια ακόμα μονάδα καταστολής τους. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αυτός.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταδικάζει απερίφραστα τέτοια φαινόμενα και καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να περιφρουρήσουν ένα κλίμα δημοκρατίας δίπλα στην πληττόμενη νεολαία. Να ανοίξουν την συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριές τους για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν, τους βασανίζουν.

Ταυτόχρονα, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταγγέλλει την απόπειρα του νέου ΔΙΔΕ Πειραιά να εφαρμόσει με υπερβολική ζέση –σαν πρόθυμος από καιρό-την κατεύθυνση του Υπουργείου να χρησιμοποιήσει τον κλάδο ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών κινητοποιήσεων αλλά και καταδότη μαθητών, μέσω της πραγματοποίησης τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να μην κάνουν webex σε υπό κατάληψη σχολεία. Υπενθυμίζουμε ότι η ΟΛΜΕ (379/29-9-2021) έχει κηρύξει απεργία – αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

Εκπαιδευτικοί – μαθητές – γονείς να οργανώσουμε τους κοινούς αγώνες μας για δωρεάν δημόσια παιδεία για όλες και όλους, ενάντια στους φραγμούς, τις κατηγοριοποιήσεις και τον αυταρχισμό».

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 2/2 στη ΔΙΔΕ Πειραιά

Πέρα από αυτό είναι θετικό ότι η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει αποφασίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 2/2 στις 14:00 στη ΔΙΔΕ Πειραιά ενάντια στην τρομοκρατία και τον αυταρχισμό για να σταματήσουν οι διώξεις σε βάρος των εκπαιδευτικών και οι πιέσεις για ανάθεση υποχρεωτικών υπερωριών!

 Φραγμός στην αστυνομοκρατία 

Η επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών  κινητοποιήσεων, το κατασταλτικό όργιο της κυβέρνησης και η αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, αλλά και η τιμωρία των μαθητών με τηλε-απουσίες δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα. 

Οι εκπαιδευτικοί έχουν χρέος να θωρακίσουν τα σχολεία από την επέμβαση της αστυνομίας και των εισαγγελέων διαμορφώνοντας δημοκρατικό κλίμα αλληλεγγύης. Όταν η βαρβαρότητα επελαύνει και η αδικία γίνεται νόμος, η αντίσταση είναι καθήκον.

Η στήριξη όλων των μαθητών και η υπεράσπιση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων συνδέεται αναπόσπαστα με την  ανάπτυξη και τον ριζοσπαστικό προσανατολισμό του  εκπαιδευτικού κινήματος . Ούτως ή άλλως η αναγκαιότητα της οργάνωσης του ενιαίου παρατεταμένου αγώνα παραμένει, γιατί μόνο έτσι, όπως αποδεικνύει η ιστορία των κοινωνικών αγώνων, μπορούμε να νικήσουμε!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
Ορισμένοι εξ αυτών έχουν τη δυνατότητα να υπαχθούν σε καθεστώς Μερικής Φοίτησης.
Πανεπιστημιο Πατρών: Προειδοποιεί για διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών από Σεπτέμβρη 2025 - Εχουν 3 εξεταστικές για να τη γλιτώσουν
epas1497429821.jpg
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας
Η παρούσα απόφαση αφορά στο πρόγραμμα μάθησης σε εργασιακό χώρο των σχολικών ετών 2024-2025 (01-01-2025 έως 31-08-2025), 2025-2026...
Τεχνική εκπαίδευση: Απόφαση επιδότησης του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο των μαθητευόμενων των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας
απθ
ΑΠΘ: Χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org για την υποστήριξη νέου προγράμματος στην Κυβερνοασφάλεια
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) λαμβάνει χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org προς υποστήριξη νέου προγράμματος...
ΑΠΘ: Χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org για την υποστήριξη νέου προγράμματος στην Κυβερνοασφάλεια