Οι σπουδαστές των καλλιτεχνικών σχολών εδώ και 1,5 μήνα έχουν προχωρήσει σε κατάληψη των θεάτρων «Ρεξ» και «Ολυμπία» για να εναντιωθούν στο Προεδρικό Διάταγμα και στην υποβάθμιση των πτυχίων τους.
Με σχετική τους ανακοίνωση, η κατάληψη «Ολυμπία» γνωστοποιεί την απειλή του Δήμου Αθηναίων για εκκένωση της κατάληψης του θεάτρου. Επιπλέον καταγγέλλει ότι μέσα από «το κείμενό του ο Δήμος Αθηναίων διαστρεβλώνει τη φύση των ατόμων που βρίσκονται στην κατάληψη, ενώ τα ίδια είναι σπουδαστές και εργαζόμενοι στο χώρο του χορού, αλλά και των καλλιτεχνικών σχολών.
Τέλος, αναφέρει ότι και το θέατρο «Ρεξ» απειλείται «από διακοπή ηλεκτροδότησης για δεύτερη φορά», ώστε να εκκενωθεί η κατάληψη.
Δείτε την ανακοίνωση:
Την Πέμπτη 30 Μαρτίου και ώρα 20:00 καλεστήκαμε μέσα από μια πρόχειρη και ανυπόγραφη δημοσίευση του Δήμου Αθηναίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνάντηση με αίτημα την αποχώρηση μας από το θέατρο Ολύμπια. Στον απόηχο της εκκένωσης της κατειλημμένης πρυτανείας και με την κατάληψη Ρεξ να απειλείται για δεύτερη φορά με διακοπή ηλεκτροδότησης, δεν μπορούμε παρά να θεωρήσουμε την κίνηση αυτή μέρος μιας ευρύτερης πολιτικά στοχευμένης επίθεσης. Η δημοσίευση δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα κείμενο γεμάτο αναλήθειες και συγκεκαλυμμένους εκβιασμούς, το οποίο ακολουθεί την ίδια αυταρχική γραμμή με τις δημοσιεύσεις του διοικητικού συμβουλίου του Εθνικού Θέατρου.
Προς ενημέρωση του Δήμου Αθηναίων, η Κατάληψη Ολύμπια ήταν και είναι ένας συντονισμός εργαζομένων και σπουδαστών στο χώρο του χορού και δεν αποτελείται αποκλειστικά από σπουδαστά της ΚΣΟΤ. Ο σύλλογος σπουδαστών της ΚΣΟΤ διατηρώντας την κατάληψη στο κτίριο της Κρατικής Σχολής εκκίνησε μαζί με τις Καταλήψεις του κτιρίου Τσίλλερ και της Δραματικής Σχολής του Ε.Θ. «Ειρήνη Παππά» το πανκαλλιτεχνικό ρεύμα καταλήψεων. Συνεχίζει να αποτελεί και μετά την λύση της κατάληψής του τόσο μέρος του αγώνα όσο και μέρος της κατάληψης Ολύμπια.
Πέρα από τη στοχευμένη προσπάθεια διαστρέβλωσης της ταυτότητας της κατάληψης, ο Δήμος Αθηναίων διατείνεται πως έχει εμπράκτως στηρίξει τον καλλιτεχνικό κόσμο. Εύλογα αναρωτιόμαστε, λοιπόν, σε ποια στήριξη αναφέρεται όταν έχει επανειλημμένως αθετήσει υποσχέσεις και αδιαφορήσει στα αιτήματα του Σωματείου Εργαζομένων στο Χώρο του Χορού, το οποίο υπερασπίζεται μαχητικά τις διεκδικήσεις μας μέχρι και σήμερα. Να τονίσουμε επίσης, ότι η διασφάλιση της πραγματοποίησης των παραστάσεων που ήταν προγραμματισμένες για το Ολύμπια σε άλλους χώρους δεν αποτελεί στήριξη του καλλιτεχνικού αγώνα αλλά προστασία των επιχειρηματικών συμφερόντων του φορέα. Η ευθύνη για τις παραστάσεις που δεν έγιναν και για τους εργαζόμενους που απολύθηκαν λόγω αυτού είναι απόρροια πολιτικής βούλησης και βαραίνει αποκλειστικά τον Δήμο Αθηναίων και τις συνεργαζόμενες εργολαβικές εταιρείες. Βρίσκουμε τουλάχιστον υποκριτική την εργαλειοποίηση των εργαζομένων ως μέσω άσκησης πολιτικής πίεσης, εργαζομένων μάλιστα οι οποίοι δουλεύουν σε καθεστώτα επισφάλειας.
Στον αντίποδα του ελλιπούς καλλιτεχνικού προγράμματος του θεάτρου Ολύμπια αντιπροτείνουμε από τις 24 Φεβρουαρίου έναν χώρο γεμάτο καλλιτεχνικές δράσεις, συζητήσεις, προβολές, εργαστήρια και συνελεύσεις που συνδιαλέγεται και συνομιλεί άμεσα με την κοινωνία αποτελώντας ένα ανοιχτό πεδίο ώσμωσης. Αυτό για εμάς αποτελεί έναν τόπο πολιτισμού. Ένα δημοτικό θέατρο ανήκει στους πολίτες και η κατάληψη του αποτελεί πολιτική πράξη θεσμικής πίεσης.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΜΑΣ
ΔΩΣΤΕ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΟΛΥΜΠΙΑ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη