Με αγωνιστικό παλμό και ενωτικό πνεύμα, χθες (Πέμπτη 6/4), εκπαιδευτικοί και μαθητές στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου έδωσαν ένα από τα καλύτερα δείγματα ενωτικής συλλογικής πάλης ενάντια στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης, προβάλλοντας το δίκιο του αγώνα τους, από τη μια οι εκπαιδευτικοί με επιχειρηματολογημένες ισχυρές θέσεις και με στάσεις εργασίας και από την άλλη οι μαθητές με ΑΠΟΧΗ από τα μαθήματά τους και με σύγκληση γενικής συνέλευσης της μαθητικής κοινότητας.
Σε αυτές τις συνθήκες της ενωτικής αντίστασης ακυρώθηκε η προγραμματισμένη αξιολόγηση μιας νεοδιόριστης εκπαιδευτικού.
Τα παραπάνω σημειώνει σε ανακοίνωσή της η δραστήρια ΕΛΜΕ Ηρακλείου επισημαίνοντας ότι «Είναι φανερό ότι η δημοκρατική λειτουργία και η ενωτική πάλη της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου δείχνει τη νικηφόρα δυναμική του, ενωτικού εκπαιδευτικού κινήματος. Δυναμική που δεν μπορούν να υπονομεύσουν ούτε οι απειλές του υψωμένου δακτύλου, ούτε οι απειλές της….νομικής προσφυγής η οποία, δυστυχώς, δηλώθηκε στο σχολείο από ελάχιστους …πρόθυμους που βρίσκονται στην αντίπερα όχθη του αγώνα μας, επιβεβαιώνοντας το πικρό ιστορικό δίδαγμα, ότι στον αγώνα για την προάσπιση των δικαίων μας υπάρχουν πάντα και οι αρνητικές εξαιρέσεις.»
Η ανακοίνωση της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου
ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΕΤΡΕΨΑΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ!
➢ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΑΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΤΟΥΣ.
Με αγωνιστικό παλμό και ενωτικό πνεύμα, χθες (Πέμπτη 6/4), εκπαιδευτικοί και μαθητές στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου έδωσαν ένα από τα καλύτερα δείγματα ενωτικής συλλογικής πάλης ενάντια στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης, προβάλλοντας το δίκιο του αγώνα τους, από τη μια οι εκπαιδευτικοί με επιχειρηματολογημένες ισχυρές θέσεις και με στάσεις εργασίας και από την άλλη οι μαθητές με ΑΠΟΧΗ από τα μαθήματά τους και με σύγκληση γενικής συνέλευσης της μαθητικής κοινότητας.
Σε αυτές τις συνθήκες της ενωτικής αντίστασης ακυρώθηκε η προγραμματισμένη αξιολόγηση μιας νεοδιόριστης συναδέλφου.
Ειδικότερα, σήμερα το πρωί είχε προγραμματιστεί αξιολόγηση μιας νεοδιόριστης συναδέλφου την πρώτη διδακτική ώρα.
Για την εν λόγω αξιολόγηση είχε ενημερωθεί το ΔΣ της ΕΛΜΕ από ένα μέλος του που είναι και μέλος του συλλόγου διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου.
Έτσι, προκειμένου να περιφρουρηθεί η ομόφωνη και συλλογικά ειλημμένη απόφαση του κλάδου για την ανατροπή του αντιλαϊκού μέτρου της αξιολόγησης, ενεργοποιήθηκε το ΔΣ της ΕΛΜΕ και η επιτροπή αγώνα, έτσι ώστε σήμερα το πρωί βρέθηκαν στο χώρο του σχολείου 3 μέλη του ΔΣ και κάποια μέλη της επιτροπής αγώνα.
Η σύμβουλος των φιλολόγων- που είχε επιδείξει τη «δημοκρατική ευαισθησία της»!, αξιολογώντας μια συναδέλφισσα την ημέρα της πανεργατικής απεργίας για τα θύματα στα Τέμπη-επιβεβαίωσε ξανά τη λειτουργία της ως εκπροσώπου του κρατικού μηχανισμού επιβολής των αντιλαϊκών μέτρων, αρνούμενη ακόμα και την πρόταση για συζήτηση που της κατέθεσαν τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.
Όχι μόνο αδιαφόρησε επιδεικτικά για τα αιτήματα του κλάδου και έδειξε περιφρόνηση στις διεκδικήσεις μας ενάντια στην αξιολόγηση, αλλά επιπλέον επέμενε να πραγματοποιήσει αυτή την αντιεκπαιδευτική διαδικασία, ενώ το σχολείο βρισκόταν σε αναβρασμό και ενώ οι μαθητές, λαμβάνοντας το αγωνιστικό μήνυμα από τους εκπαιδευτικούς, στάθηκαν στο πλευρό τους, δηλώνοντας ότι κάνουν αποχή από τα μαθήματα.
Πρόκειται για μια πράξη υψηλής δημοκρατικής ευαισθησίας και συλλογικής ευθύνης που τιμά τους μαθητές μας, αλλά και τους δασκάλους τους που τους δείχνουν το δρόμο της συλλογικότητας, της ενότητας και της αγωνιστικής διεκδίκησης των δικαιωμάτων για ένα δημόσιο σχολείο για όλους, ενάντια στις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις της κατηγοριοποίησης σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών.
Τα παιδιά, ακούγοντας τα αιτήματα του αγώνα των εκπαιδευτικών, συνειδητοποίησαν αμέσως με ευθυκρισία και χωρίς καμία αμφιταλάντευση ότι η θέση τους είναι δίπλα στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς. Έτσι, με πρωτοβουλία του 15μελούς συμβουλίου, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση αποχής και η σύγκληση γενικής συνέλευσης των μαθητών στην αυλή του σχολείου.
Παράλληλα, τα μέλη του ΔΣ και της επιτροπής αγώνα καλούσαν τη σύμβουλο- που βρισκόταν στην άδεια αίθουσα- στο σύλλογο για μια εποικοδομητική συζήτηση.
Η σύμβουλος , αντί να ανταποκριθεί σ’ αυτή τη δημοκρατική πρόταση, κούνησε μαινόμενη το δάκτυλο σ’ ένα μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ, δηλώνοντάς του «δε δέχομαι τους κόκκινους φασισμούς» !
Είναι προφανές ότι αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά -συνδεμένη και με την αξιολόγηση που πραγματοποίησε η εν λόγω σύμβουλος την ημέρα της απεργίας επιβεβαιώνει, όχι μόνο τον αντιδημοκρατικό κατήφορο της εν λόγω συμβούλου, αλλά και τις κατευθύνσεις της δράσης των νέων επιθεωρητών, οι οποίοι στρέφονται ενάντια στις μορφωτικές και εργασιακές κατακτήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος.
Η πραγματοποίηση της γενικής συνέλευσης των μαθητών στην αυλή του σχολείου, η τοποθέτηση των μελών του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ σε αυτή τη συνέλευση και η συνακόλουθη συμμετοχή πολλών συναδέλφων του σχολείου στη στάση εργασίας απέδειξαν στην πράξη το δίκαιο του αγώνα μας και επιβεβαίωσαν τη δυναμική του.
Οι τοποθετήσεις που έγιναν στη γενική συνέλευση τόσο από τους ίδιους τους μαθητές, όσο και από τους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς, αποκάλυψαν την αντιδραστική μεθόδευση της σύμβουλου, η οποία μάλιστα, για να… σώσει τα προσχήματα, έκανε «οβιδιακή μεταμόρφωση»!, δηλώνοντας στη συνέλευση των παιδιών ότι «ο συνδικαλισμός είναι αναγκαίος»!.
Τέτοιου είδους οβιδιακές μεταμορφώσεις, όχι μόνο δεν πείθουν τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, αλλά επιπλέον ενισχύουν το αίτημα της αναγκαιότητας της ενωτικής αντιστασιακής πάλης. Γιατί όποιος αποκαλεί τη συνδικαλιστική διεκδίκηση “κόκκινο φασισμό”- και μέσα σε λίγα λεπτά δηλώνει ότι είναι αναγκαία!- όχι μόνο δεν πείθει, αλλά κυρίως εκτίθεται ως αφερέγγυος και ασύμβατος με τα συλλογικά δημοκρατικά αισθήματα των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Είναι φανερό ότι η δημοκρατική λειτουργία και η ενωτική πάλη της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου δείχνει τη νικηφόρα δυναμική του, ενωτικού εκπαιδευτικού κινήματος. Δυναμική που δεν μπορούν να υπονομεύσουν ούτε οι απειλές του υψωμένου δακτύλου, ούτε οι απειλές της….νομικής προσφυγής η οποία, δυστυχώς, δηλώθηκε στο σχολείο από ελάχιστους …πρόθυμους που βρίσκονται στην αντίπερα όχθη του αγώνα μας, επιβεβαιώνοντας το πικρό ιστορικό δίδαγμα, ότι στον αγώνα για την προάσπιση των δικαίων μας υπάρχουν πάντα και οι αρνητικές εξαιρέσεις.
Χαιρετίζουμε την πάλη των μαθητών μας και των συναδέλφων μας σήμερα στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου για την προάσπιση του δημόσιου- ενιαίου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
Χαιρετίζουμε τη συλλογική πάλη ενάντια στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης και τον αγώνα για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων μας.
Δηλώνουμε ότι ο αγώνας για την προάσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νεολαίας και των εργασιακών των εκπαιδευτικών ήταν και παραμένει κοινός, όπως επιβεβαίωσε σήμερα, με την πρωτοπόρα δράση του και το Μουσικό Σχολείο.
Καλούμε τους συναδέλφους και τους μαθητές μας να ακολουθήσουν αυτό το δημοκρατικό αγωνιστικό πρότυπο ενωτικής πάλης, που είναι το μοναδικό μέσο για την περιφρούρηση και διεύρυνση των συλλογικών κατακτήσεων και δικαιωμάτων μας.
• ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ.
• ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ
- ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ- ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ.
• ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΛΑΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ.
Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου
Η πρόεδρος Σπαχή Αρετή
Η Γενική Γραμματέας Οικονομάκη Μαρία
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη