Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
ΟΛΜΕ: Με δεδομένο ότι η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αποτελεί νομικά προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους, που προφανώς είναι υπηρεσιακή μεταβολή, απαιτούμε την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης

Την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων, καθώς συνιστούν υπηρεσιακές μεταβολές που απαγορεύονται λόγω των εκλογών, ζητά η ΟΛΜΕ με επιστολή της προς τους υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών.

Ωστόσο όπως έγινε νωρίτερα γνωστό, το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζεται να καταθέσει αίτημα εξαίρεσης των υπηρεσιακών μεταβολών από τις απαγορεύσεις του Νόμου που προβλέπονται λόγω εκλογών, χωρίς να είναι ακόμα γνωστό αν στο αίτημα αυτό θα συμπεριλάβει τις διαδικασίες για την αξιολόγηση.

Η ΟΛΜΕ σημειώνει πάντως ότι με δεδομένο ότι η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αποτελεί νομικά προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους, που προφανώς είναι υπηρεσιακή μεταβολή, και ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προσμετράται στην μετέπειτα ατομική τους αξιολόγηση, απαιτούμε την εφαρμογή του προαναφερθέντος ν.2190/94 με την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων (4692/20).

Ολη η επιστολή της ΟΛΜΕ

Κυρία Υπουργέ,

Όπως γνωρίζετε, σύμφωνα με το άρθρο 28 «Ρύθμιση προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά τις προεκλογικές περιόδους» του ν.2190/94 ισχύουν τα εξής:

«1. Κατά το διάστημα από την προκήρυξη βουλευτικών εκλογών έως την ορκωμοσία της Κυβέρνησης που προκύπτει κατά το άρθρο 37 του Συντάγματος, απαγορεύεται η έκδοση πράξεων που αφορούν το διορισμό ή πρόσληψη και οποιαδήποτε μεταβολή αναφερόμενη στην υπηρεσιακή κατάσταση κάθε κατηγορίας προσωπικού των υπηρεσιών και νομικών προσώπων του Άρθρου 14 παρ.1 του παρόντος, εκτός από τις πράξεις πειθαρχικής διαδικασίας, διαθεσιμότητας και αργίας, καθώς και τις πράξεις που εκδίδονται σε συμμόρφωση προς δικαστική απόφαση.

2. Διαδικασίες σχετικές με τις κατά την προηγούμενη παράγραφο απαγορευόμενες μεταβολές, οι οποίες είχαν ήδη κινηθεί κατά την προκήρυξη των εκλογών, διακόπτονται.»

Με δεδομένο ότι η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αποτελεί νομικά προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους, που προφανώς είναι υπηρεσιακή μεταβολή, και ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προσμετράται στην μετέπειτα ατομική τους αξιολόγηση, απαιτούμε την εφαρμογή του προαναφερθέντος ν.2190/94 με την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων (4692/20).

Για το ζήτημα αυτό το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά συνάντηση μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης