Thumbnail
Αν η σοβαρότητα μιας χώρας κρίνεται και από από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πολίτες της σε όλες τις θέσεις εργασίες αλλά και για στις θέσεις ευθύνης μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, για το τι συνέβη τα τελευταία δύο χρόνια

Μία που κάποιοι, αποφάσισαν να εφαρμόσουν την αξιολόγηση- βαθμολόγηση των εκπαιδευτικών, για να δούμε πώς τα κατάφεραν οι ίδιοι ,στην αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης

Πριν από δύο χρόνια, είχε ξεκινήσει η διαδικασία για τη τοποθέτηση νέων Σχολικών Συμβούλων και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  (  Γ.Γ  ΥΠΑΙΘ) ανακοινώνει, ότι μέχρι το καλοκαίρι το 2022 θα είχε ολοκληρωθεί  η διαδικασία και θα είχαν τοποθετηθεί οι Σχολικοί Σύμβουλοι στις διαφορές  περιφέρειες και θα είχαν αναλάβει τα  σχολεία που τους αναλογούσαν.

Μετά την προκήρυξη των θέσεων, άρχισε μία πληθώρα ενστάσεων σχετικά με  το θέμα της σωστής  μοριοδότησης όσων είχαν  υποβάλει αιτήσεις. Σε πολλά συμβούλια παρατηρήθηκε το φαινόμενο να παραιτούνται σωρηδόν τα μέλη τους, και πολλά συμβούλιά  να ζητάνε γνώμη  για την μοριοδότηση ή όχι πτυχίων η διαφόρων άλλων προσόντων από την νομική υπηρεσία του Υπουργείου.

Υποψήφιοι αναγκάζονται ,να προσφύγουν οι πίνακες να αλλάζουν σχεδόν κάθε εβδομάδα ,άλλοι να καταφεύγουν  στα  διοικητικά δικαστήρια όμως  παρόλα αυτά η διαδικασία συνεχίστηκε, ενώ στο ενδιάμεσο υπήρξαν ΦΕΚ τα οποία άλλαζαν την κατανομή των συμβούλων .

Φανταστείτε ότι στη Β Αθήνας  στο αρχικό  Φ.Ε.Κ είχαν ξεχάσει να συμπεριλάβουν σχολείο και να το αναθέσουν σε κάποιο σύμβουλο ( το 18ο Δ.Σ Αμαρουσίου κ.α)

Ανακοινώθηκαν κάποτε,  οι τελικοί πίνακες( σε κάποιες περιοχές αλλάξαμε αρκετές φορές πίνακες, αφού έβγαιναν και οι  αποφάσεις των δικαστηρίων) και έτσι οι σχολικοί σύμβουλοι ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν το καθηκόντων  τους

Όχι βέβαια τότε που είχε προβλεφθεί αλλά σχεδόν μετά από έναν ολόκληρο χρόνο.

Ας  είναι.

Αλήθεια ποια ήταν η αρμοδιότητα τους ,μία από τις αρμοδιότητες και οι πιο σημαντική,  ήταν ότι  θα έπρεπε να αρχίσουν τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών. βάσει του αρχικού νόμου, πρώτα των στους παλιότερων εκπαιδευτικών και βάση νεότερου,  στους εκπαιδευτικούς που είχαν διοριστεί τα 2 τελευταία έτη, με  σκοπό τη  μονιμοποίησή  τους ( ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΊΣΩ ΠΌΡΤΑ)

Θα μου πείτε τέλος καλό όλα καλά

Όμως επειδή τόσο η ΔΟΕ ,όσο και όλοι οι  Σύλλογοι Εκπαιδευτικών αρνούνται την αξιολόγηση δηλώνοντας απεργία- αποχή παρατηρήθηκαν κωμικοτραγικές καταστάσεις με συμβούλους, να προσπαθούν κρυφά να συναντηθούν με τους αξιολογούμενος, να κανονίζουνε να βρίσκονται σε διάφορα μέρη εκτός σχολείου (ούτε ερωτικά ζευγαράκια να ήταν),, να πηγαίνουν στα σχολεία να αντιμετωπίζονται όμως από τους συνδικαλιστές ως μη  ευπρόσδεκτοι, να ισχυρίζονται ότι θέλουν απλά να γνωρίσουν τους εκπαιδευτικούς κάθε σχολείου, και τελικά η αξιολόγηση η οποία θα τελείωνε το καλοκαίρι του 2023 να μην έχει καν αρχίσει παρόλα αυτά μιλάμε για αξιολόγηση αξιολογητές και αξιολογούμενους.  (Στο Μαρούσι που γνωρίζω, καμμιά συνάντηση -αξιολόγηση δεν έχει γίνει).

Οι κρίσεις για διευθυντές σχολικών μονάδων θα  τα τελείωναν   κατά τα λεγόμενα υψηλόβαθμων στελεχών, και  μετά  από  παράταση δυο ετών, εντός του έτους 2022 και μάλιστα υπήρχαν ερωτηματικά αν οι καινούργιοι διευθυντές θα τοποθετούσαν μες στις γιορτές των Χριστουγέννων και τι θα γινόταν με τους παλαιότερους διευθυντές οι οποίοι υπήρχαν ήδη στα σχολεία.

 Τελικά η προκήρυξη βγήκε , υπήρχαν όμως , και εδώ τα ίδια προβλήματα δόθηκαν παρατάσεις και φτάσαμε να ολοκληρωθεί η διαδικασία τον Γενάρη του 2023 πλέον, με πλήθος προσφύγων κατά των κατά τόπους Συμβουλίων, με πρόσφυγες στη δικαιοσύνη  σχετικά με  τον τρόπο που έγινε η  μοριοδότηση των προσόντων τους .όταν ανακοινώνονταν οι τελικοί πίνακες

Εδώ όμως είχαμε κι άλλα ευτράπελα με πάρα πολλές καταγγελίες σχετικά με τους βαθμούς τους οποίους έλαβαν οι υποψήφιοι από τα αρμόδια συμβούλια στη συνέντευξη ( χαρακτηρίστηκε  και ως τρενάκι του τρόμου  αφού άλλοι  ανέβαιναν και άλλοι  κατέβαιναν, λόγω των βαθμών που  τους έβαζαν, μέχρι και 40 θέσεις στους πίνακες)  υπενθυμίζουμε ότι βάσει του αρχικού νόμου στη συνέντευξη έπρεπε να υπάρχουν και σχολικοί σύμβουλοι ,οι οποίοι όμως δεν υπήρχαν γιατί όπως γράψαμε πιο πάνω δεν είχαν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες τοποθέτηση τους Έτσι λοιπόν τοποθετήθηκαν στα συμβούλιά αυτά  εκπαιδευτικοί ,με άνω των 15 ετών υπηρεσίας ,οι οποίοι χωρίς να είναι οι ίδιοι διευθυντές ή  υποδιευθυντές ( να γνωρίζουν  δηλ. πως  διοικητικά λειτουργεί μια σχολική μονάδα)  έκριναν ανωτέρους τους  για τη θέση την οποία αυτοί διεκδικούσαν.

Εδώ όμως υπήρχαν πολλά παράδοξα ,αφού μετά από όλη αυτή την διαδικασία ανακοινώνονται δημοσιεύονται οι νέοι Διευθυντές (ενώ Υπάρχουν ακόμη οι προηγούμενοι διευθυντές στα σχολεία )με αποτέλεσμα σε πολλά σχολεία να γίνεται Διευθυντής ο Υποδιευθυντής και ένα καλούνται να συνυπάρχουν ο προηγούμενος διευθυντής με τον νέο  ο οποίος είναι ο υποδιευθυντής του σχολείου ( φανταστείτε και να μην είχαν καλές σχέσεις ως τώρα) ή σε άλλα σχολεία εκπαιδευτικοί να μην πειθαρχούν σε εντολές των   Διευθυντών τους ,αφού καλά γνωρίζουν ότι οι τελευταίοι δεν θα είναι ξανά διευθυντές  σε  1 μήνα.

Θυμίζω ,όπως και με άρθρο που είχα γράψει ,ότι οι διευθυντές οι οποίοι παρέμεναν τα τελευταία χρόνια με δύο παρατάσεις θητείας, ήταν στελέχη τα οποία είχαν να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα όπως ήτανε το πρόβλημα της πανδημίας σχολή εκπαίδευσης και άλλα πολλά

Αν η σοβαρότητα μιας χώρας κρίνεται και από από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πολίτες της σε όλες τις θέσεις εργασίες αλλά και για στις θέσεις ευθύνης μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας, για το τι συνέβη τα τελευταία δύο χρόνια

 Σχετικά με τις κρίσεις των λεγομένων στελεχών εκπαίδευσης αφού οι νέοι  σχολικοί σύμβουλοι θα ήθελα να αξιολογήσουν,  γρήγορα-γρήγορα μάλιστα, ( άρχισαν μετά το Άγιο Πάσχα) νέο- διοριζόμενος εκπαιδευτικούς, αντιστρόφως θα έπρεπε η κάθε πολιτική ηγεσία να  αξιολογείται από το σύνολο του εκπαιδευτικού πληθυσμού της χώρας αυτά τα οποία εξήγγειλε και για τον τρόπο με τα οποία αυτά  εφαρμόζονται.

 ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ   ΓΡΙΒΑΣ 

 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  ΤΟΥ  ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΥ  (ΣΤΟ ΦΕΚ ΜΟΝΟ) 18  Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες