aksiologisi
«Συνεχίζουμε να υψώνουμε τείχος απέναντι στην ατομική αξιολόγηση, στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων», τονίζει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Τη μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις στάσεις εργασίας που έχουν προκηρύξει η ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, χαιρετίζουν οι εκπαιδευτικοί της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών.

«Με αίσθημα ευθύνης, είμαστε αυτοί που κρατάμε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία αρωγή από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Συμπληρώνουν πως αν οι κυβερνήσεις και το ΥΠΑΙΘ επιδίωκαν στ’ αλήθεια την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, θα υλοποιούσαν τα χρόνια αιτήματα του κλάδου, ώστε να μη βρισκόμαστε αντιμέτωποι «με τα καθημερινά τους «Τέμπη».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουμε να υψώνουμε τείχος απέναντι στην ατομική αξιολόγηση, στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων!
Για μια ακόμη φορά θα βγούμε νικητές!

Χαιρετίζουμε τη μαζική, δυναμική και περήφανη στάση των εκπαιδευτικών που σε όλες τις περιοχές της χώρας, συμμετέχουν μαζικά στις στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και δίνουν για μια ακόμη φορά ηχηρό χαστούκι ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ, να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης και να κατηγοριοποιήσει σχολεία, μαθητές, συναδέλφους, να κάνει την παιδεία πανάκριβο εμπόρευμα για λίγους.
Σε όλες τις περιοχές το προηγούμενο διάστημα και αυτές τις ημέρες στην Αττική, τη Δυτική και Στερεά Ελλάδα, καθημερινά δυναμώνει το ρεύμα της Απεργίας – Αποχής από τα καθήκοντα που συνδέονται με την ατομική αξιολόγηση. Ταυτόχρονα, «τρώνε πόρτα» όσοι αξιολογητές τολμούν να πάνε στα σχολεία, αφού οι συνάδελφοι συμμετέχουν μαζικά στις στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ. Αυτός ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί, να πειστούν όσοι ακόμα ταλαντεύονται!
Οι εκπαιδευτικοί, δεν τρομοκρατούμαστε – δεν πτοούμαστε!

Με αίσθημα ευθύνης, είμαστε αυτοί που κρατάμε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία αρωγή από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ. Αν οι κυβερνήσεις και το ΥΠΑΙΘ επιδίωκαν στ’ αλήθεια την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, θα υλοποιούσαν τα χρόνια αιτήματα του κλάδου, ώστε να μη βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τα καθημερινά μας «Τέμπη», τα προαύλια που πλημμυρίζουν, τα ταβάνια που πέφτουν, τους λέβητες που σκάνε, τις πρόχειρες «αίθουσες» σε σκάλες σχολείων ή σε χώρους εκκλησίας, τις ασφυκτικά γεμάτες τάξεις με 25 ως και 28 παιδιά, τους δεκάδες χιλιάδες συμβασιούχους και τις ελλείψεις ως και αυτή την εποχή - 1,5 μήνα πριν κλείσουν τα σχολεία! 
Γιατί όσο και να θέλουν να παρουσιάσουν την αξιολόγηση σαν φάρμακο «δια πάσαν νόσον», η πραγματικότητα είναι πως αξιολογημένος ήταν ο ΟΣΕ (3 φορές μάλιστα από ΠΑΣΟΚ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ) και το αποτέλεσμα ήταν ολέθριο. Αξιολογημένη ήταν η ΔΕΗ και ο λαός τώρα πληρώνει πανάκριβα την ενεργειακή φτώχια. Αξιολογημένη ήταν η ΕΥΔΑΠ όταν έμπαινε στο Υπερταμείο από το ΣΥΡΙΖΑ και να προχωρήσει η παραπέρα ιδιωτικοποίηση από τη ΝΔ. Αξιολογημένα είναι τα Πανεπιστήμια και οι φοιτητές πέφτουν από τα παράθυρα γιατί δεν υπάρχουν αίθουσες, καταρρέουν οι υποδομές (πχ ΤΕΦΑΑ Αθήνας, ΠΤΔΕ Θεσσαλίας, κλπ) ή στην καλύτερη περίπτωση έκαναν μάθημα στα σκοτάδια!

Εκεί θέλουν να οδηγήσουν και το Σχολείο:

    • Να είναι αυτόνομο και αποκεντρωμένο (sic) δηλαδή να μην αποτελεί βαρίδι για τα οικονομικά του κράτους, αλλά  μόνο για την τσέπη των γονιών
    • Να είναι κατηγοριοποιημένο σε όλα τα επίπεδα από τις υποδομές και το προσωπικό ως και το αναλυτικό πρόγραμμα και τα βιβλία, ανταγωνιζόμενο και συγκρίσιμο με τα υπόλοιπα σχολεία.
    • Ταξικά διαφοροποιημένο ως προς την σύνθεση αλλά και την προοπτική των μαθητών και αυτό θεσμικά και με τη βούλα του κράτους. Η προοπτική της εκπαίδευσης όπου το κάθε παιδί θα εξαρτάται αποκλειστικά από την τσέπη της οικογένειάς του.
    • Με υποταγμένο και φοβισμένο εκπαιδευτικό που θα δέχεται άνευ αντιρρήσεων τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και θα αναπαράγει τον εαυτό του στους μαθητές, με στόχο μια νέα γενιά χωρίς δικαιώματα. 
Αυτό υπηρετεί η αξιολόγηση και αυτό αποκαλύπτει και η διεθνής πείρα παντού, ανεξάρτητα τι είδους κυβέρνηση την εφάρμοσε, είτε φιλελεύθερη, είτε νεοφιλελεύθερη, είτε σοσιαλδημοκρατική. 
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
Υπάρχει πλέον πείρα σε όλο τον κλάδο! Κάθε τι που κερδήθηκε, κερδήθηκε μέσα από αγώνες και πάλη, με συσπείρωση στα Σωματεία μας για να υπερασπιστούμε την παιδαγωγική μας υπόσταση, τη μόρφωση των παιδιών μας, την εργασία μας! 
Τα 41 χρόνια που είναι ανενεργή η αξιολόγηση - κι ας υπήρχαν ψηφισμένοι νόμοι - δείχνει πως ο αποφασιστικός παράγοντας είναι ο ίδιος ο λαός,  οι ίδιοι οι εργαζόμενοι! 
Τώρα είναι ώρα ευθύνης κάθε συναδέλφισσας, κάθε συναδέλφου να συμβάλλει στην επιτυχία της Απεργίας – Αποχής. Η ενιαία υλοποίηση των βημάτων από όλες τις πλευρές του κλάδου αποτελεί το βασικό εχέγγυο για να συνεχίζει να μένει στο συρτάρι η αξιολόγηση, η κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών! 
    • Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και νεοδιόριστοι την απεργία - αποχή, που έχουν προκηρύξει ΔΟΕ – ΟΛΜΕ, καταθέτουμε τη δήλωση το πρωτόκολλο του κάθε σχολείου. 
    • Αφήνουμε τους αξιολογητές έξω από το σχολείο, αξιοποιώντας την απόφαση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών για 3ωρες στάσεις εργασίας. 
    • Απαντάμε αποφασιστικά στις απειλές, στην τρομοκρατία και τα fake news  που διακινούνται για δήθεν επιπτώσεις σε όλους όσοι συμμετέχουν στη συλλογική απόφαση του κλάδου.  
    • Τα ΔΣ των ΣΕΠΕ και των ΕΛΜΕ αναλαμβάνουν μεγάλη ευθύνη να συνεχίσουν και να δυναμώσουν την επαφή με τα σχολεία ώστε κανένας συνάδελφος να μη μείνει μόνος του και φοβισμένος. 
    • Δίνουμε αποφασιστική μάχη σε κάθε περίπτωση που υπονομεύεται ο αγώνας του κλάδου. Καταγγέλλουμε ανοιχτά αυτούς που επιλέγουν να σταθούν απέναντι στον αγώνα του κλάδου, ειδικά τους «συνδικαλιστές» που κάνουν ανοιχτά πλάτη στα σχέδια του ΥΠΑΙΘ.
Κανένας μόνος – καμία μόνη. Όλοι στον αγώνα!

Γιατί το αν θα στείλουμε στα σκουπίδια τα σχέδια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ θα κριθεί τώρα, σχολείο το σχολείο, με βάση την απόφαση της ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ, με βάση τις διεκδικήσεις για τις ανάγκες μας στη μόρφωση, τη δουλεία και τη ζωή. 

Γιατί δεν περιμένουμε κανέναν μεσσία και κανέναν σωτήρα που τα καταργήσει όλα αυτά με έναν νόμο και ένα άρθρο, γιατί έχουμε πείρα και ξέρουμε ότι η μία κυβέρνηση χτίζει πάνω στους νόμους της άλλης, γιατί η επόμενη κυβέρνηση θα είναι από χέρι αντιλαϊκή προσηλωμένη στις δεσμεύσεις του 3ου μνημονίου και των αντιεκπαιδευτικών κατευθύνσεων της Ε.Ε. του Ο.Ο.Σ.Α. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
pada
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Σε ΦΕΚ η νέα απόφαση αντιστοίχισης του τμήματος Τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή