Το είδαμε κι αυτό: Σχολικοί σύμβουλοι-«φαντάσματα» καλούνται να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς παρότι δε μπορούν ούτε καν να υπογράψουν τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες!
Το κωμικοτραγικό αυτό στοιχείο που καταδεικνύει και την προχειρότητα της κυβέρνησης, προέκυψε μετά από συνάντηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπ/σης των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας στην έδρα του 2ου ΠΕΚΕΣ Αθηνών.
Οπως αναφέρει ο σύλλογος, σε ερώτησή προς τις/τους σχολικούς συμβούλους γιατί τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες δεν τα υπογράφουν οι ίδιοι λάβαμε την εξής τραγελαφική απάντηση:
Επειδή δεν πρόλαβε το ΥΠΑΙΘ να εκδώσει την διαπιστωτική πράξη κατάργησης των ΠΕΚΕΣ ώστε να συσταθούν οι νέες διοικητικές δομές που αφορούν τις/τους σχολικούς συμβούλους ώστε να έχουν δικαίωμα υπογραφής εγγράφων οι ίδιοι και η διαπιστωτική πράξη αυτή λόγω προεκλογικής περιόδου αναμένεται να εκδοθεί μετά το τέλος των βουλευτικών εκλογών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, προς το παρόν υφίσταται ακόμα το 2ο ΠΕΚΕΣ ως υπηρεσία και όποιο έγγραφο θέλουν να στείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι στα σχολεία το στέλνουν με την υπογραφή του Διευθυντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μέχρι να αποκατασταθεί η διοικητική αυτή δυσλειτουργία. Δηλαδή με άλλα λόγια οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης αυτή την στιγμή δεν υφίστανται διοικητικά αφού δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων και αυτοί καλούνται να «αξιολογήσουν» τις/ τους εκπαιδευτικούς – σχολικοί σύμβουλοι ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ!
Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 – 5 – 2023 στις 14:30 συνάντηση του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπ/σης των Δημοτικών Σχολείων & Νηπιαγωγείων της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας στην έδρα του 2ου ΠΕΚΕΣ Αθηνών (Έλλης 3, Χαλάνδρι) μετά από αίτημα του σωματείου μας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν οι σχολικοί σύμβουλοι εκπ/σης: Αζναουρίδου Φ. (Νηπιαγωγών), Αρβανιτάκης Κ. (Δασκάλων), Καραγιάννη Ευαγγελία (Δασκάλων), Μπούτα Χ. (Δασκάλων), Παναγιωτοπούλου Γ. (Νηπιαγωγών), Σταμούλης Ε. (Δασκάλων), Ταβουλάρη Ζ. (Δασκάλων), Τζοβλά Ειρ. (Δασκάλων), Χαΐτα Σοφία (Εικαστικών).
Από την πλευρά του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου εκτέθηκε και κατατέθηκε η ομόφωνη απόφαση του κλάδου των εκπαιδευτικών της Π. Ε. για την μη εφαρμογή – κατάργηση των νόμων 4692/2023 & 4823/2021 που αφορούν την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και της μάχης που δίνουμε ενάντια στην υλοποίηση των νόμων αυτών τόσο στο επίπεδο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας με την υποβολή των ενιαίων κειμένων της ΔΟΕ αλλά κυρίως στο επίπεδο της εφαρμογής της ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ από την ατομική αξιολόγηση, η οποία επιχειρείται να ξεκινήσει από τις/τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας, καλώντας τις/τους σχολικούς συμβούλους να σεβαστούν και να εφαρμόσουν τις αποφάσεις της ΔΟΕ και του κλάδου, διότι σε άλλη περίπτωση ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ και επιπρόσθετα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, αφού αξιολογητές και αξιαλογούμενοι/-ες είναι αδιανόητο για εμάς να θεωρούνται συνάδελφοι και να εκφράζονται μέσα από τα ίδια συνδικάτα.
Καταθέσαμε ακόμα την αγανάκτηση και οργή των συναδέλφων μας και του κλάδου αναφορικά με τη βάναυση καταπάτηση της νομιμότητας από την κυβέρνηση της «αριστείας» και το ΥΠΑΙΘ της κας Κεραμέως, όταν δεν προχώρησε στην έκδοση διαπιστωτικών πράξεων αυτοδίκαιης μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων μας ύστερα από την συμπλήρωση διετίας από τον διορισμό τους τον περασμένο Σεπτέμβριο του 2022 ή δεν έκανε αποδεκτές όσες τέτοιες διαπιστωτικές πράξεις εκδόθηκαν από τις Δ/νσεις Π. Ε. της χώρας, χωρίς να υπάρχει ανάλογος νόμος που να προβλέπει κάτι τέτοιο και αφού δεν προβλεπόταν αυτό ούτε στον νόμο 4823/2021 φέρνοντας ειδική τροπολογία στην Βουλή τον Ιανουάριο του 2023 προκειμένου να εκκινήσει η ατομική αξιολόγηση από τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας θεωρώντας τους ως τον «αδύναμο κρίκο» που θα σπάσει από τον εκβιασμό και τις πιέσεις προκειμένου να περάσει η αξιολόγηση. Επίσης τονίσαμε ότι θεωρούμε απαράδεκτο και αντιεπιστημονικό να καλούνται να αξιολογηθούν για να μονιμοποιηθούν εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής από σχολικούς συμβούλους της Γενικής Αγωγής, ενδεικτικό της προχειρότητας και πρεμούρας που διακατέχει το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση προκειμένου να δείξουν ότι πέρασε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. ΤΟΝΙΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ – ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΠΕΔΙΟ ΑΓΟΡΑΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑΣ.
Απαιτήσαμε ακόμα να γίνει απόλυτα σεβαστή η συμμετοχή των συναδέλφων στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από την πλευρά των σχολικών συμβούλων και να σταματήσουν οι κάθε είδους πιέσεις – επισκέψεις στα σχολεία και στις/στους συναδέλφους προκειμένου να αποδεχθούν να «αξιολογηθούν» σε περίοδο προεκλογική όταν έχουν ανασταλεί με σχετική εγκύκλιο του ΥΠΕΣ κάθε είδους διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών, μεταξύ αυτών και οι παράνομες πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που τυχόν αποδεχθούν να αξιολογηθούν, τονίζοντας από την πλευρά μας ότι θα αναζητηθούν ποινικές – νομικές ευθύνες από τις/τους σχολικούς συμβούλους που θα επιχειρήσουν κάτι ανάλογο μέχρι τις 21 – 5 – 2023 ημέρα που θα διεξαχθούν οι βουλευτικές εκλογές ή και αργότερα εφόσον η προεκλογική περίοδος παραταθεί με τη διενέργεια και δεύτερων βουλευτικών εκλογών.
Καλέσαμε ακόμα τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπαίδευσης της περιοχής μας να αναλογιστούν το τεράστιο βάρος της ιστορικής ευθύνης που αναλαμβάνουν με τη στάση τους και τη δράση τους επιχειρώντας να μετατρέψουν τον ρόλο του σχολικού συμβούλου, ο οποίος εισήχθει το 1982 σε αντικατάσταση του επιθεωρητή και του επιθεωρητισμού, από ρόλο παιδαγωγικού συμβούλου – συμπαραστάση – καθοδηγητή των εκπαιδευτικών σε ρόλο στυγνού αξιολογητή – επιθεωρητή τους, ύστερα από 40 χρόνια και πλέον. Μάλιστα τονίσαμε ότι μια πρώτη γεύση για το πώς θα είναι η «ατομική αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών λάβαμε από τις πρόσφατες «κρίσεις – επιλογές» στελεχών εκπαίδευσης στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας, στις οποίες συμμετείχε ως μέλος του συμβουλίου επιλογής σχολική σύμβουλος της περιοχής μας, και οι οποίες (κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης) αποτελούν μνημείο ημετεροκρατίας – αδιαφάνειας και δημοκρατικής εκτροπής σε ό, τι αφορά το ζήτημα της χρηστής διοίκησης και των αστικών – δημοκρατικών δικαιωμάτων των συμμετεχόντων σε αυτές, με ανοικτό το ενδεχόμενο να ζητηθούν νομικές – ποινικές ευθύνες από τα μέλη του συμβουλίου κρίσεων που τις διενήργησε.
Οι απαντήσεις που λάβαμε από τις/τους σχολικούς συμβούλους της περιοχής μας, οι οποίοι αν και προσπάθησαν, χωρίς να μας πείσουν, να υπερασπιστούν τις επιλογές τους λέγοντας ότι ο ρόλος τους δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αλλά είναι κυρίως παιδαγωγικός συμβουλευτικός και καθοδηγητικός, ήταν συγκεχυμένες και αόριστες με μοναδική δέσμευση ότι θα σεβαστούν τη συμμετοχή των συναδέλφων στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ και δεν θα φέρουν κανέναν/καμία συνάδελφο που συμμετέχει σε αυτήν σε δύσκολη θέση.
Σε ερώτησή μας προς τις/τους σχολικούς συμβούλους γιατί τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες δεν τα υπογράφουν οι ίδιοι λάβαμε την εξής τραγελαφική απάντηση: Επειδή δεν πρόλαβε το ΥΠΑΙΘ να εκδώσει την διαπιστωτική πράξη κατάργησης των ΠΕΚΕΣ ώστε να συσταθούν οι νέες διοικητικές δομές που αφορούν τις/τους σχολικούς συμβούλους ώστε να έχουν δικαίωμα υπογραφής εγγράφων οι ίδιοι και η διαπιστωτική πράξη αυτή λόγω προεκλογικής περιόδου αναμένεται να εκδοθεί μετά το τέλος των βουλευτικών εκλογών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, προς το παρόν υφίσταται ακόμα το 2ο ΠΕΚΕΣ ως υπηρεσία και όποιο έγγραφο θέλουν να στείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι στα σχολεία το στέλνουν με την υπογραφή του Διευθυντή Εκπ/σης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μέχρι να αποκατασταθεί η διοικητική αυτή δυσλειτουργία. Δηλαδή με άλλα λόγια οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης αυτή την στιγμή δεν υφίστανται διοικητικά αφού δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων και αυτοί καλούνται να «αξιολογήσουν» τις/ τους εκπαιδευτικούς – σχολικοί σύμβουλοι ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Δ. Ο. Ε.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΒΟΣ – ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε αξιολογική διαδικασία που έχει προκηρυχθεί από το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε.
ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ – ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ
ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΡΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/2020 & 4823/2021 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ – Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη