σχολικη ταξη
Όταν η αξιολόγηση μπαίνει από την πίσω πόρτα (γιατί μόνο έτσι μπορεί), η αξιοπρέπεια βγαίνει από το παράθυρο…

Απίστευτες καταστάσεις σε σχολεία της Φωκίδας με αξιολογήσεις-μούφα καταγγέλλει με στοιχεία η ΕΛΜΕ Φωκίδας. Χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας, χωρίς ντροπή οι αξιολογητές με τις πλάτες διευθυντών τα παίζουν όλα για όλα σε μια παράσταση κακοπαιγμένη και γελοιωδέστατη! Κάνουν ότι μπορούν για να ανεβάσουν τον αριθμό των αξιολογούμενων μια και η πραγματική εικόνα είναι πολύ δυσάρεστη για το ΥΠΑΙΘ και την Κεραμέως, προσπαθώντας να περισώσουν ό, τι σώζεται από μια διαδικασία που έχει απονομιμοποιηθεί στη συνείδηση των εκπαιδευτικών και δεν έχει ολοκληρωθεί πουθενά, επισημαίνει η ΕΛΜΕ.

Η ανακοίνωσης της ΕΛΜΕ Φωκίδας

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Η Αξιολόγηση, ο Εφιάλτης και η Κερκόπορτα

Όταν η αξιολόγηση μπαίνει από την πίσω πόρτα (γιατί μόνο έτσι μπορεί), η αξιοπρέπεια βγαίνει από το παράθυρο…

        Χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας, χωρίς ντροπή οι αξιολογητές με τις πλάτες διευθυντών τα παίζουν όλα για όλα σε μια παράσταση κακοπαιγμένη και γελοιωδέστατη! Κάνουν ότι μπορούν για να ανεβάσουν τον αριθμό των αξιολογούμενων μια και η πραγματική εικόνα είναι πολύ δυσάρεστη για το ΥΠΑΙΘ και την Κεραμέως, προσπαθώντας να περισώσουν ό, τι σώζεται από μια διαδικασία που έχει απονομιμοποιηθεί στη συνείδηση των εκπαιδευτικών και δεν έχει ολοκληρωθεί πουθενά.

      Η αξιολόγηση παραπαίει και στα σχολεία της Φωκίδας.

      Η πλειοψηφία των συναδέλφων αντιτίθεται στην αξιολόγηση, έχει υπογράψει απεργία-αποχή και βρίσκεται στο πλευρό των νεοδιόριστων  συναδέλφων. Μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ μαζί με τους συναδέλφους των σχολείων με συνέπεια αποτρέπουν το ένα μετά το άλλο τα ραντεβού αξιολόγησης.  Μέχρι τώρα 12 προσπάθειες αξιολόγησης (Γυμν. Άμφισσας, Γ. - Λ. Λιδωρικίου, Λ.Τ. Ερατεινής, Γ. Ευπαλίου, Λ. Γαλαξιδίου, Γ.- Λ. Γραβιάς, ΕΠΑΛ, Λ. Ιτέας) στις ειδικότητες ΠΕ02,ΠΕ03 και ΠΕ04. Από αυτές μπλοκαρίστηκαν οι 9 και μόνο τρείς πραγματοποιήθηκαν με τον πιο αξιολύπητο τρόπο: με άδεια θρανία κι από την πίσω πόρτα! 

       Καταγγέλλουμε τις ευτελείς αυτές πρακτικές που στοχεύουν με κόλπα την ακύρωση του συλλογικού αγώνα μας ενάντια στην αξιολόγηση με τον οποίο υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας και τις συλλογικές μας αποφάσεις.

Περίπτωση 1η - Λύκειο Γαλαξιδίου.

Αφού η επίμονη προσπάθεια των μελών του ΔΣ του σωματείου και των συναδέλφων εκπαιδευτικών του Γαλαξιδίου, παρά την αχαρακτήριστη στάση της Δ/ντρια του Λυκείου Γαλαξιδίου, δεν επέτρεψε την είσοδο του αξιολογητή ΠΕ04 στο σχολείο,  αυτός φυγαδεύτηκε σαν τον κλέφτη από γονέα, μέλος του συλλόγου γονέων του συστεγαζόμενου Γυμνασίου, και με καταδρομική πορεία μέσα από τα χωράφια, μπήκε από άνοιγμα στην περίφραξη. Και αφού κλειδαμπαρώθηκαν στην τάξη αξιολογητής, αξιολογούμενος και μαθητές επιτέλεσαν το «άριστο» έργο τους.

Περίπτωση 2η - Λύκειο Ιτέας

Καταγγέλλουμε την αξιολόγηση – φιάσκο που υποτίθεται ότι πραγματοποιήθηκε στο Λύκειο Ιτέας στις 4/5/2023 με έναν μαθητή στην τάξη, τη στιγμή που οι υπόλοιποι 23 έλειπαν σε εκδρομή με το σχολείο ή δεν είχαν έρθει σε αυτό. Εν κρυπτώ η αξιολογήτρια μπήκε στο σχολείο, σε συνεννόηση με την εκπαιδευτικό ΠΕ02, χωρίς να γνωρίζει τίποτα ο σύλλογος, κλείστηκε μαζί της σε κάποια αίθουσα, αξιολόγησε σε 10΄την παιδαγωγική της επάρκεια, τα τυπικά της προσόντα, τη μεταδοτικότητα της και ότι άλλο τέλος πάντων έκρινε απαραίτητο και έφυγε όπως ήρθε:  στα κρυφά σαν τον κλέφτη!  Συνοδοιπόρος στο έργο της και ο Διευθυντής του σχολείου, συνδικαλιστής των ΣΥΝΕΚ και διορισμένο μέλος στο ΠΥΣΔΕ, ο οποίος απέκρυψε και δεν ενημέρωσε το σύλλογο, όπως υποχρεούται, για το προγραμματισμένο ραντεβού αλλά επέτρεψε αυτή την παρωδία διευκολύνοντας αξιολογήτρια και αξιολογούμενη.

Περίπτωση 3η - Λύκειο Ιτέας - Το δις εξαμαρτείν …

Για δεύτερη φορά, ο συγκεκριμένος Δ/ντής, κρυφά και πάλι από το Σύλλογο, με κάθε μυστικότητα, διευκόλυνε τον αξιολογητή σύμβουλο ΠΕ04 να αξιολογήσει εκπαιδευτικό, η οποία μόλις δύο εβδομάδες πριν είχε επιστρέψει στο σχολείο από άδεια ενός έτους και δεν είχε διδακτικό ωράριο, δεν είχε τμήμα με μαθητές να διδάξει, δεν είχε μπει ούτε μια ώρα σε οποιαδήποτε τάξη. Είχε, όμως, την αμέριστη βοήθεια του Δ/ντή, ο οποίος παραχώρησε  τη δική του διδακτική ώρα (Πληροφορικής) και τους τρεις μαθητές του τμήματος από τους 26, που είχαν μείνει στο σχολείο, για να γίνει το μάθημα της Χημείας και να αξιολογηθεί η εκπαιδευτικός.

      Καταστρατηγούν ακόμα και τη διαδικασία που η ίδια η κυβέρνηση ορίζει και προχωρούν σε αξιολογήσεις-μούφα, σε αξιολογήσεις – φιάσκο, σε εξευτελισμό ακόμη και του ρόλου τους αλλά και των εκπαιδευτικών των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν". Παρά τον υπέρμετρο ζήλο των «επιθεωρητών» … που για να αποδείξουν στην Κεραμέως και το υπουργείο ότι επάξια πήραν τη θέση αυτή, δεν καταφέρνουν να αποσπάσουν τα ποθητά αποτελέσματα.    Η «ατομική αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών «σέρνεται» και  «παραπαίει» παρά την τρομοκρατία και τις απειλές.

Οι μάσκες έχουν ήδη πέσει και όσοι δεν βλέπουν το ρόλο των αξιολογητών-επιθεωρητών και το σκοπό της αξιολόγησης, έχουν αυταπάτες για το μέλλον τόσο το δικό τους όσο και της δημόσιας δωρεάν παιδείας.

      Πίσω από τα χαμόγελα, τα «είμαστε συνάδελφοι κι εμείς», από τους χαμηλούς τόνους και το προσηνές ύφος, πίσω από τη χαριτωμένη ορολογία (συνάντηση πρώτης γνωριμίας, κλπ) κρύβεται το πραγματικό πρόσωπο. Δεν είναι σύμβουλοι πια, δεν είναι συνάδελφοι, είναι αξιολογητές. Είναι οι επίδοξοι επιθεωρητές μας.

      Και είναι ανήθικο να τριγυρνούν ορισμένοι σαν κοράκια γύρω από τα σχολεία υποσχόμενοι ότι θα βάλουν ΑΡΙΣΤΑ σε όποιον δεχθεί να αξιολογηθεί. Τι άλλο είναι αυτό εκτός από ανοιχτή και δημόσια πρόσκληση συνδιαλλαγής στους εκβιαζόμενους νεοδιόριστους να προδώσουν ως σύγχρονοι Εφιάλτες τον κλάδο τους και να ανοίξουν την Κερκόπορτα στην Κόλαση όλης της υπόλοιπης ζωής τους με αντάλλαγμα ένα κάλπικο ΑΡΙΣΤΑ (αν το πάρουν)  που δεν οδηγεί καν στη μονιμοποίηση; 

Αντέχουμε κυρία Κεραμέως. 

Και θα συνεχίσουμε να αντέχουμε, να μαχόμαστε, στις πύλες των σχολείων, μέσα στις τάξεις μας στο πλευρό όλων των παιδιών μας, στους δρόμους του αγώνα, στην απεργία και στη διαδήλωση. Μέχρι τη νίκη.

ΑΚΩΛΥΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΤΩΡΑ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολειο
«Λουκέτο» σε ιδιωτικό σχολείο λόγω παρενόχλησης μαθητριών: Ο εκπαιδευτικός που κατηγορείται και ο Διευθυντής είχαν ... απαλλαγεί στην ΕΔΕ!
Προκύπτει ζήτημα και για τον ΔΙΔΕ Πειραιά, που έθεσε στο αρχείο μια τόσο σοβαρή υπόθεση. Μάλιστα, πρόκειται για τον ίδιο Διευθυντή Δ.Ε ο οποίος έχει...
«Λουκέτο» σε ιδιωτικό σχολείο λόγω παρενόχλησης μαθητριών: Ο εκπαιδευτικός που κατηγορείται και ο Διευθυντής είχαν ... απαλλαγεί στην ΕΔΕ!
foitites
Μετεγγραφές φοιτητών: Καταγγελία για λάθη στην πλατφόρμα...
Σύμφωνα με μια καταγγελία, κατά τη διαδικασία αίτησης, η πλατφόρμα τους ενημέρωσε ότι ξεπερνούν τα εισοδηματικά κριτήρια των 17500 Ευρώ κατά κεφαλή,...
Μετεγγραφές φοιτητών: Καταγγελία για λάθη στην πλατφόρμα...