σχολεια εκπαιδευση
Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία, αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Πριν λίγες ημέρες το ΥΠΑΙΘ έστειλε έγγραφο στις σχολικές μονάδες με θέμα: «Γνωστοποίηση Διαδικασιών Έρευνας των Δράσεων Ειδικής Αγωγής», το οποίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας από το σχ. έτος 2014-15, με ορίζοντα συμπλήρωσής του τις 31/5/2023. Η έρευνα αυτή, ανατέθηκε όχι σε κάποιο δημόσιο φορέα, όχι σε κάποιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα αλλά στην ιδιωτική εταιρία «ICAP ADVISORY»!

Όπως σημειώνει Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ για μια ακόμη φορά, ανοίγεται διάπλατα η πόρτα στους ιδιώτες και τους επιχειρηματίες στον χώρο της εκπαίδευσης και δη στον πολύπαθο αλλά και ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και από την άλλη να μένουν στο περιθώριο, η Πανεπιστημιακή κοινότητα και δημόσιες δομές για τη διεξαγωγή τέτοιων ερευνών.

Την ίδια στιγμή όχι μόνο δίνουν ζεστό χρήμα στην εν λόγω εταιρία, την ώρα που ο χώρος της Ειδική Αγωγής στενάζει, αλλά ταυτόχρονα μια σειρά από ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα εισρεύσουν στις βάσεις δεδομένων τους! Για όλον αυτό τον όγκο πληροφοριών και δεδομένων κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε για την ασφάλειά τους ούτε για τους σκοπούς που η εταιρία θα τα χρησιμοποιήσει.

Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία (όπως το Ειδικό Βύρωνα από το 2004!), να μη «φιλοξενούνται» ειδικά σχολεία σε ιδιωτικές εταιρείες (όπως τα 1ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο στην ΕΛΕΠΑΠ), να μη στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια (όπως τα 2ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δίπλα στην ΕΛΕΠΑΠ και σε κτήριο συγχωνευμένου Γυμνασίου) ή να στοιβάζονται σε μικρές και λίγες αίθουσες (όπως τα Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ρόζα Ιμβριώτη)... Αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση στο περιεχόμενό της και φυσικά ΚΑΘΕ παιδί να τυγχάνει της φροντίδας που έχει ανάγκη, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Η ανακοίνωση

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ – ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ»

Για τα ερωτηματολόγια της ιδιωτικής εταιρείας ICAP ADVISORY σχετικά με την Ειδική Αγωγή

Πριν λίγες ημέρες το ΥΠΑΙΘ έστειλε έγγραφο στις σχολικές μονάδες με θέμα: «Γνωστοποίηση Διαδικασιών Έρευνας των Δράσεων Ειδικής Αγωγής», το οποίο απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας από το σχ. έτος 2014-15, με ορίζοντα συμπλήρωσής του τις 31/5/2023. Η έρευνα αυτή, ανατέθηκε όχι σε κάποιο δημόσιο φορέα, όχι σε κάποιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα αλλά στην ιδιωτική εταιρία «ICAP ADVISORY»!

Βλέπουμε για μια ακόμη φορά, να ανοίγεται διάπλατα η πόρτα στους ιδιώτες και τους επιχειρηματίες στον χώρο της εκπαίδευσης και δη στον πολύπαθο αλλά και ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής και από την άλλη να μένουν στο περιθώριο, η Πανεπιστημιακή κοινότητα και δημόσιες δομές για τη διεξαγωγή τέτοιων ερευνών.

Την ίδια στιγμή όχι μόνο δίνουν ζεστό χρήμα στην εν λόγω εταιρία, την ώρα που ο χώρος της Ειδική Αγωγής στενάζει, αλλά ταυτόχρονα μια σειρά από ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα εισρεύσουν στις βάσεις δεδομένων τους! Για όλον αυτό τον όγκο πληροφοριών και δεδομένων κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε για την ασφάλειά τους ούτε για τους σκοπούς που η εταιρία θα τα χρησιμοποιήσει.

Αντί να δοθεί γενναίο κονδύλι, ώστε στο 2023 η Ειδική Αγωγή να μη μένουν αστέγαστα ειδικά σχολεία (όπως το Ειδικό Βύρωνα από το 2004!), να μη «φιλοξενούνται» ειδικά σχολεία σε ιδιωτικές εταιρείες (όπως τα 1ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο στην ΕΛΕΠΑΠ), να μη στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια (όπως τα 2ο Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δίπλα στην ΕΛΕΠΑΠ και σε κτήριο συγχωνευμένου Γυμνασίου) ή να στοιβάζονται σε μικρές και λίγες αίθουσες (όπως τα Ειδικά Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Ρόζα Ιμβριώτη)... Αντί να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά, να υπάρξει ουσιαστική αναβάθμιση στο περιεχόμενό της και φυσικά ΚΑΘΕ παιδί να τυγχάνει της φροντίδας που έχει ανάγκη, το ΥΠΑΙΘ προτιμά να βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, να μοιράζει πιθανά χρήματα του ΕΣΠΑ στους ιδιώτες!

Ενημερώνουμε τις/τους συναδέλφισσες/ους αλλά και τους γονείς και οποιονδήποτε αφορά η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, πως αυτή δεν προκύπτει από κάπου ότι είναι υποχρεωτική.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες αλλά και τους γονείς να μη συμπληρώσουν το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο.

Το ΥΠΑΙΘ άμεσα, να σταματήσει την έρευνα μέσω της ιδιωτικής εταιρίας και να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες Πανεπιστημιακές και δημόσιες δομές.

Καλούμε τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να πάρουν άμεσα θέση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Προβλήματα στα σχολεία Συκεών
Τρόμος για γονείς μαθητών στην Κ. Μακεδονία: «Οροφές που στάζουν, μούχλα σε τουαλέτες, σκουριασμένες σκάλες»
Καταγγελίες για οροφές που στάζουν, τουαλέτες να μην χρησιμοποιούνται γιατί είναι μέσα στην μούχλα και υπάρχουν διαρροές, έλλειψη φωτισμού κ.α.
Τρόμος για γονείς μαθητών στην Κ. Μακεδονία: «Οροφές που στάζουν, μούχλα σε τουαλέτες, σκουριασμένες σκάλες»
foto_education_pencils.jpg
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Από σήμερα οι αιτήσεις - Ποια είναι η διαδικασία
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Πώς υποβάλλονται οι αιτήσεις και μέχρι πότε μπορεί να γίνει ανάκληση της αίτησης απόσπασης
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: Από σήμερα οι αιτήσεις - Ποια είναι η διαδικασία
βιβλιο
Η τυπική γνώση και η σοφία
«Ο Μπάουμαν σχολιάζει μέχρι και το Ίντερνετ, λέγοντας ότι «τα πάντα στο διαδίκτυο συγκλίνουν σε ένα καθολικό χαρακτηριστικό: τη μείωση της δημόσιου...
Η τυπική γνώση και η σοφία
foto_education.jpg
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»
«Η προχειρότητα της όλης ρύθμισης και η αποσπασματικότητα της δημιουργούν εύλογα υπόνοιες για τις σκοπιμότητες που μπορεί να υποκρύπτονται»
Πανεπιστημιακοί για δημιουργία «Στρατιωτικού ΔΕΠ»: «Απαράδεκτη η ρύθμιση!»