Να αγνοήσουν και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ διότι αποτελούν ιδιότυπη εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 με τους οποίους διαφωνούμε κάθετα, καλούν τους εκπαιδευτικούς οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου και «Αθηνά».
«Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστκή κάλυψη για όλα τα παραπάνω σε όλους και όλες τους /τις συναδέλφους και τις σχολικές μονάδες», τονίζουν οι ΣΕΠΕ.
Αναλυτικά οι ανακοίνωσεις των εκπαιδευτικών
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου από την πρώτη χρονιά εισαγωγής των εργαστηρίων δεξιοτήτων (Ε.Δ.) στο ωρολόγιο πρόγραμμα, που φέρνουν μια σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες άσχετες με την εκπαιδευτική διαδικασία, τοποθετήθηκε πως ανοίγεται επικίνδυνος δρόμος για την τυποποίηση, την αξιολόγηση και τον άμεσο έλεγχο της διδακτικής πράξης από όλους τους φορείς που αναφέρονται στην Υ. Α. (ΦΕΚ 3791, τ. Β΄, 13/8/2021)
Ωστόσο, επισημάναμε πως όλο το επιπρόσθετο υλικό του Ι. Ε. Π. για τα εργαστήρια δεξιοτήτων δηλαδή όσα περιγράφονται στον Οδηγό για τα σχέδια δράσης, τα σεμινάρια, τα σενάρια μαθημάτων, τα υποδείγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ στην Υπουργική Απόφαση. Το Ι. Ε. Π. δημιούργησε αυτό το υλικό προκειμένου να «απορροφήσει» κονδύλια και να «προετοιμάσει» τους εκπαιδευτικούς για τα σχέδια δράσης της αξιολόγησης. Η μόνη μας ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ήταν να καταγράψουμε σε πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων τους τίτλους των θεμάτων που θα μας απασχολούσαν, ανά τάξη, το οποίο αποστείλαμε στη Δ/νση Π. Ε. Β΄Αθήνας.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου, κάλεσε τους/τις συναδέλφους να συνεχίσουν τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούσαν, δίνοντας έμφαση στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών τους. Καλέσαμε τους/τις συναδέλφους/-ισσες να μην υλοποιήσουν το portfolio τάξης/τμήματος που αποτελεί αξιολογική διαδικασία των μαθητών/τριών και θα τους/τις ακολουθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησης των μαθητριών και των μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το υλικό που συγκεντρώσαμε είναι υλικό των μαθητών μας και προορίζεται μόνο γι’ αυτούς και τους γονείς τους και κανέναν άλλο. Καλέσαμε τους συναδέλφους/-ισσες, να μην εμπλέξουν στα εργαστήρια δεξιοτήτων φορείς άσχετους κι εχθρικούς με την εκπαίδευση όπως ιδιωτικές εταιρείες, Μ. Κ. Ο., Δήμους κ.λπ. και να μην αναρτήσουν πρόγραμμα, στόχους, σχέδια εργασίας, αναλυτικό περιεχόμενο κ.λπ. στην ιστοσελίδα του σχολείου. Καλέσαμε τους συναδέλφους να δουλέψουν βιωματικά και ανακαλυπτικά με τα παιδιά με απλά προγράμματα σύμφωνα με τις μορφωτικές τους ανάγκες. Να μην επιτρέψουν σε καμία περίπτωση να συνδεθεί η δουλειά μας με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μας μονάδων.
Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας, που στα Δημοτικά σχολεία και τα Νηπιαγωγεία του συλλόγου μας, στα πλαίσια και της μεγάλης μάχης ενάντια στην αξιολόγηση που συσπείρωσε την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων και των σχολικών μονάδων, οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες αναταποκρίθηκαν στα καλέσματα του Συλλόγου, υλοποίησαν τις συλλογικές αποφάσεις και δεν επέτρεψαν να μετατραπούν τα εργαστήρια δεξιοτήτων σε δούρειο ίππο της αξιολόγησης και της κατηγοριοποίησης σχολείων – μαθητών – εκπαιδευτικών.
Αντίστοιχα λοιπόν και σε συνέχεια όλων των παραπάνω καλούμε και τώρα τους/τις συναδέλφους να αγνοήσουν και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την εφαρμογή των Ε.Δ. κατά τη σχολική χρονιά 2022 – 2023, διότι αυτά αποτελούν ιδιότυπη εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 με τους οποίους διαφωνούμε κάθετα, μπλοκάρουμε την εφαρμογή τους και παλεύουμε για την κατάργησή τους, αλλά και επιπρόσθετα γιατί δεν προκύπτει από πουθενά με βάση την Υπουργική Απόφαση η υποχρέωση μας για τη συμπλήρωση και αποστολή των ερωτηματολογίων αυτών προς το ΥΠΑΙΘ και το ΙΕΠ.
Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστκή κάλυψη για όλα τα παραπάνω σε όλους και όλες τους /τις συναδέλφους και τις σχολικές μονάδες.
Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Αθηνά»
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε «η Αθηνά" από την πρώτη χρονιά εισαγωγής των εργαστηρίων δεξιοτήτων (Ε.Δ.) στο ωρολόγιο πρόγραμμα, που φέρνουν μια σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες άσχετες με την εκπαιδευτική διαδικασία, τοποθετήθηκε πως ανοίγεται επικίνδυνος δρόμος για την τυποποίηση, την αξιολόγηση και τον άμεσο έλεγχο της διδακτικής πράξης από όλους τους φορείς που αναφέρονται στην Υ. Α. (ΦΕΚ 3791, τ. Β΄, 13/8/2021)
Ωστόσο, επισημάναμε πως όλο το επιπρόσθετο υλικό του ΙΕΠ για τα εργαστήρια δεξιοτήτων δηλαδή όσα περιγράφονται στον Οδηγό για τα σχέδια δράσης, τα σεμινάρια, τα σενάρια μαθημάτων, τα υποδείγματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ στην Υπουργική Απόφαση. Το ΙΕΠ δημιούργησε αυτό το υλικό προκειμένου να «απορροφήσει» κονδύλια και να «προετοιμάσει» τους εκπαιδευτικούς για τα σχέδια δράσης της αξιολόγησης. Η μόνη μας ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ήταν να καταγράψουμε σε πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων τους τίτλους των θεμάτων που θα μας απασχολούσαν, ανά τάξη, το οποίο αποστείλαμε στη Δ/νση Α' Αθήνας.
Ως σύλλογος Αθηνά, καλέσαμε τους/τις συναδέλφους να συνεχίσουν τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούσαν, δίνοντας έμφαση στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών τους. Καλέσαμε τους/τις συναδέλφους/ισσες να μην υλοποιήσουν το portfolio τάξης/τμήματος που αποτελεί αξιολογική διαδικασία των μαθητών/τριών και θα τους/τις ακολουθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησης των μαθητριών και των μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το υλικό που συγκεντρώσαμε είναι υλικό των μαθητών μας και προορίζεται μόνο για αυτούς και τους γονείς τους και κανέναν άλλο. Καλέσαμε τους συναδέλφους/ισσες, να μην εμπλέξουν στα εργαστήρια δεξιοτήτων φορείς άσχετους κι εχθρικούς με την εκπαίδευση όπως ιδιωτικές εταιρείες, ΜΚΟ, δήμους κ.λπ. και να μην αναρτήσουν πρόγραμμα, στόχους, σχέδια εργασίας, αναλυτικό περιεχόμενο κλπ στην ιστοσελίδα του σχολείου. Καλέσαμε τους συναδέλφους να δουλέψουν βιωματικά και ανακαλυπτικά με τα παιδιά με απλά προγράμματα σύμφωνα με τις μορφωτικές τους ανάγκες. Να μην επιτρέψουν σε καμία περίπτωση να συνδεθεί η δουλειά μας με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την κατηγοριοποίηση των σχολικών μας μονάδων.
Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας, που στα Δημοτικά σχολεία και τα Νηπιαγωγεία του συλλόγου μας, στα πλαίσια και της μεγάλης μάχης ενάντια στην αξιολόγηση που συσπείρωσε την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων και των σχολικών μονάδων, οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες αναταποκρίθηκαν στα καλέσματα του Συλλόγου, υλοποίησαν τις συλλογικές αποφάσεις και δεν επέτρεψαν να μετατραπούν τα εργαστήρια δεξιοτήτων σε δούρειο ίππο της αξιολόγησης και της κατηγοριοποίησης σχολείων-μαθητών-εκπαιδευτικών.
Αντίστοιχα λοιπόν και σε συνέχεια όλων των παραπάνω καλούμε και τώρα τους/τις συναδέλφους να αγνοήσουν και να μην συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που εστάλησαν από το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την εφαρμογή των Ε.Δ. κατά τη σχολική χρονιά 2022– 023, διότι αυτά αποτελούν ιδιότυπη εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 και 4823/2021 με τους οποίους διαφωνούμε κάθετα, μπλοκάρουμε την εφαρμογή τους και παλεύουμε για την κατάργησή τους, αλλά και επιπρόσθετα γιατί δεν προκύπτει από πουθενά με βάση την Υπουργική Απόφαση η υποχρέωση μας για τη συμπλήρωση και αποστολή των ερωτηματολογίων αυτών προς το ΥΠΑΙΘ και το ΙΕΠ.
Παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστκή κάλυψη για όλα τα παραπάνω σε όλους και όλες τους /τις συναδέλφους και τις σχολικές μονάδες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη