μιχαηλίδου
«Η αξιολόγηση είναι ένας θεσμός απολύτως απαραίτητος όχι μόνο για τα σχολεία»

Την υπόσχεση ότι το σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα αξιολογηθεί έτσι ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερο, έδωσε η νέα υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου σε σημερινή συνέντευξή της. «Οπως κάθε καινούργιος μηχανισμός, δυναμικά βελτιώνεται. Σήμερα γίνεται από 3 εκπαιδευτικούς με τεκμηριωμένη έκθεση για κάθε εκπαιδευτικό και βέβαια με τη δυνατότητα ένστασης από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό», είπε.

Σε ερώτηση για την αξιολόγηση η Δόμνα Μιχαηλίδου τόνισε ότι «πρόκειται για αναγκαίο μηχανισμό, ειδικά για όποιον υπηρετεί παιδιά, και πρόσθεσε ότι «προφανώς και το σύστημα αξιολόγησης θα αξιολογηθεί έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται καλύτερο»

Επίσης η υφυπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε ότι θα έχουμε «βιβλία παντού από την αρχή της σχολικής χρονιάς, παράλληλα με επάρκεια διδακτικού προσωπικού και παράλληλης στήριξης,  μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» της ΕΡΤ για τον προγραμματισμό, την ελάχιστη βάση εισαγωγής και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

«Υπήρχαν αρκετά κενά τα προηγούμενα χρόνια, κενά από βιβλία μέχρι κενά καθηγητών, ιδιαίτερα στη νησιωτική χώρα, ιδιαίτερα στην περιφέρεια. Οπότε είναι μεγάλη η αγωνία η δική μας. Δουλεύουμε από τώρα πολύ σκληρά έτσι ώστε τα παιδιά να λαμβάνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς τις γνώσεις που χρειάζεται με τους κατάλληλους ανθρώπους. Έχουμε μεγάλο προγραμματισμό μπροστά μας ώστε να πάμε ακόμη καλύτερα», είπε η υφυπουργός Παιδείας.

«Η αξιολόγηση είναι ένας θεσμός απολύτως απαραίτητος όχι μόνο για τα σχολεία»

Σε ερώτηση για την αξιολόγηση η Δόμνα Μιχαηλίδου τόνισε ότι «πρόκειται για αναγκαίο μηχανισμό, ειδικά για όποιον υπηρετεί παιδιά, και πρόσθεσε ότι «προφανώς και το σύστημα αξιολόγησης θα αξιολογηθεί έτσι ώστε να μπορεί να γίνεται καλύτερο. Σήμερα όμως είναι ένα σύστημα με τεκμηριωμένη έκθεση για κάθε εκπαιδευτικό και βέβαια με τη δυνατότητα ένστασης από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό αν θεωρεί ότι έχει κάπου αδικηθεί».

Αυτή την τετραετία ξεκινούμε με προτεραιοποίηση σε δημόσιους λειτουργούς, με βάση τον δημοσιονομικό χώρο, ενώ ήδη έχουν προσληφθεί εκπαιδευτικοί σε μόνιμες θέσεις, που ήταν πολύ σημαντικό, πρόσθεσε η υφυπουργός Παιδείας.

«Τα πάντα αξιολογούνται και το θέμα είναι αξιολογώντας κάτι να το κάνεις συνεχώς καλύτερο, είπε η κ. Μιχαηλίδου για την ελάχιστη βάση εισαγωγής.

Μόνο 50 σχολές άλλαξαν την ΕΒΕ

« Έγινε μια ουσιαστική προσαρμογή τη δεύτερη χρονιά, και τώρα από τις 450 σχολές, οι 50 μόνο άλλαξαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής τους και οι περισσότερες από τις 50 την μείωσαν και την άλλαξαν προς τα κάτω. Εμείς θέλουμε τα παιδιά να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο, θέλουμε να μην υπάρχουν κενές θέσεις, αλλά ταυτόχρονα θέλουμε να μπορούν και τα ίδια τα πανεπιστήμια να μπορούν να θέτουν μια ελάχιστη βάση».

«Οι κοινωνίες εξελίσσονται και μαζί με την εξέλιξη των κοινωνιών κανένας συμπολίτης δεν μένει πίσω. Και γι αυτό ακριβώς έκανε και αυτή τη δήλωση ο πρωθυπουργός. Και στο εύρος και στον χρόνο που ίδιος αποφασίσει θα μπούμε κι εμείς στις χώρες της υπόλοιπης Δυτικής Ευρώπης που αναγνωρίζουν ότι αυτό το δικαίωμα στα ομόφυλα ζευγάρια», είπε τέλος, η κ. Μιχαηλίδου απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Δείτε όλη τη συνέντευξη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βουλή
Ερώτηση στη Βουλή για την χορήγηση τρίμηνης άδειας ανατροφής με αποδοχές σε τρίτεκνους και πολύτεκνους εκπαιδευτικούς
Ποιες ενέργειες προτίθεται να αναλάβει το Υπουργείο ώστε να διασφαλιστεί η εφαρμογή του νόμου από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Ερώτηση στη Βουλή για την χορήγηση τρίμηνης άδειας ανατροφής με αποδοχές σε τρίτεκνους και πολύτεκνους εκπαιδευτικούς