aithousa
Εκπαιδευτικοί: Είναι πραγματικά εξοργιστικό ότι στο υπουργείο Παιδείας αγνοούν ότι τα σχολεία είναι αυτή την περίοδο κλειστά (από 21/6 στην Π.Ε. και από 30/6 στην Δ.Ε.)και δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν οι διοικητικές εργασίες τις οποίες ζητούν οι υπηρεσίες.

Εν μέσω καλοκαιρινών διακοπών, το ΥΠΑΙΘΑ ζητά τη διενέργεια αξιολογήσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» από το ΕΣΠΑ, με ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια, μέχρι την Κυριακή 9 Ιουλίου!

Ο ΣΕΠΕ Βύρωνα-Καισαριανής-Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη» τονίζει ότι κανένας και καμία δεν είναι υποχρεωμένος/η να απαντήσει στη διεξαγωγή έρευνας που διεξάγεται εν μέσω καλοκαιρινών διακοπών και συμπληρώνει:

«Το υπουργείο οφείλει να πάρει όλα τα μέτρα ώστε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς να έχει καλύψει όλα τα κενά τόσο στην ειδική όσο και στη γενική αγωγή. Να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία του ολοήμερου σχολείου και τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με τμήματα ένταξης στελεχωμένα με μόνιμους εκπαιδευτικούς και σωστά δομημένο περιεχόμενο στο πρόγραμμα σπουδών, να σταματήσει κάθε απόπειρα κατηγοριοποίηση των σχολείων μας».

Ανάλογη στάση κρατά και ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΠΕ Ρόζα Ιμβριώτη

Τις τελευταίες 2 ημέρες αποστέλλεται από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έγγραφο της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό & Κοινωνική Συνοχή», με θέμα: τη Διενέργεια Αξιολογήσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ), προκειμένου να προωθηθεί στους Διευθυντές/ Διευθύντριες σχολικών μονάδων, τους Εκπαιδευτικούς, τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων και τους Σχολικούς Συμβούλους (αφορά το πλαίσιο των αρμοδιοτήτων και των υποχρεώσεων της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης έναντι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αξιολόγηση δράσεων).

Οι αξιολογήσεις απαιτείται να γίνουν από το ΕΣΠΑ με ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια μέχρι τις 9/7 (!!) και αφορούν τη διενέργεια αξιολόγησης των δράσεων των Επενδυτικών Προτεραιοτήτων :

α) Νέο Σχολείο

β) Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης

γ) Προγράμματα Μαθητείας

Είναι πραγματικά εξοργιστικό ότι στο υπουργείο Παιδείας αγνοούν ότι τα σχολεία είναι αυτή την περίοδο κλειστά (από 21/6 στην Π.Ε. και από 30/6 στην Δ.Ε.)και δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν οι διοικητικές εργασίες τις οποίες ζητούν οι υπηρεσίες. Είναι πραγματικά εξοργιστικό, μετά από μια αφόρητη χρονιά με έντονη πίεση, αυταρχισμό και γραφειοκρατική εξάντληση των εκπαιδευτικών, να μη μας αφήνουν να ησυχάσουμε ούτε όταν τα σχολεία κλείνουν.

Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες

Κανένας και καμία δεν είναι υποχρεωμένος/η να απαντήσει στη διεξαγωγή έρευνας που διεξάγεται εν μέσω καλοκαιρινών διακοπών.

Το υπουργείο οφείλει να πάρει όλα τα μέτρα ώστε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς να έχει καλύψει όλα τα κενά τόσο στην ειδική όσο και στη γενική αγωγή. Να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία του ολοήμερου σχολείου και τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με τμήματα ένταξης στελεχωμένα με μόνιμους εκπαιδευτικούς και σωστά δομημένο περιεχόμενο στο πρόγραμμα σπουδών, να σταματήσει κάθε απόπειρα κατηγοριοποίηση των σχολείων μας.

Οι εκπαιδευτικοί θα είμαστε στις θέσεις μας και θα δώσουμε τη μάχη την μόρφωση των μαθητών όπως πάντοτε.

Ευχόμαστε σε όλους καλή δύναμη και υγεία.

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Σύμφωνα με το υπ. αρ. πρ. Φ25/58552/ΕΣ/72974/Δ1 της 3 – 7 – 2023 του ΥΠΑΙΘ διαβιβάστηκε στις σχολικές μονάδες της Π. Ε. το έγγραφο υπ. αρ. πρωτοκόλλου 58552/27 – 6 – 2023 της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό & Κοινωνική Συνοχή», με θέμα: Διενέργεια Αξιολογήσεων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ), προκειμένου να προωθηθεί στους Διευθυντές/διευθύντριες σχολικών μονάδων, τους Εκπαιδευτικούς, τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων και τους Σχολικούς Συμβούλους κατά το μέρος που τους αφορά, με την παράκληση όπως προωθηθεί το παρών έγγραφο στα προσωπικά ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των εκπαιδευτικών, καθώς τα σχολεία δεν λειτουργούν λόγω θερινών διακοπών.

Πρόκειται για άλλη μια απαράδεκτη ενέργεια του ΥΠΑΙΘ, αφού καλούνται οι εκπαιδευτικοί εν μέσω θερινών διακοπών να συντάξουν ερωτηματολόγια αξιολόγησης προγραμμάτων ΕΣΠΑ που αφορούν τις σχολικές μονάδες υποβοηθώντας το έργο της ιδιωτικής εταιρείας: «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΝΩΣΗΣ – Υπηρεσίες Εκπαίδευσης Οργάνωσης Πληροφορικής Μονοπρόσωπη Εταιρεία Περιορισμένης Ευθύνης»», η οποία έχει αναλάβει την διενέργεια αξιολόγησης των δράσεων των Επενδυτικών Προτεραιοτήτων: α) Νέο Σχολείο (ΕΠ 10.1), β) Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης (ΕΠ 10.3), γ) Προγράμματα Μαθητείας (ΕΠ 10.4) για λογαριασμό του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου καταγγέλλει και καταδικάζει την απαράδεκτη αυτή ενέργεια του ΥΠΑΙΘ με την οποία καταστρατηγούνται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι καλούνται να εργαστούν στη διάρκεια των διακοπών τους προκειμένου να παρουσιάσει έργο η ιδιωτική εταιρεία στην οποία έχει ανατεθεί με χρήματα του ελληνικού λαού η «αξιολόγηση» των εν λόγω προγραμμάτων.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να αποσύρει άμεσα το συγκεκριμένο έγγραφο. Επιπρόσθετα καλούμε το ΥΠΑΙΘ να πάρει όλα τα μέτρα ως οφείλει, ώστε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς να έχει καλύψει όλα τα κενά τόσο στην ειδική όσο και στη γενική αγωγή. Να εξασφαλίσει  τη σωστή λειτουργία του ολοήμερου σχολείου και τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με τμήματα ένταξης στελεχωμένα με μόνιμους εκπαιδευτικούς και σωστά δομημένο περιεχόμενο στο πρόγραμμα σπουδών, να σταματήσει κάθε απόπειρα κατηγοριοποίησης των σχολείων μας. Οι εκπαιδευτικοί θα είμαστε στις θέσεις μας και θα δώσουμε τη μάχη την μόρφωση των μαθητών όπως πάντοτε.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί άμεσα του θέματος.

Τέλος καλούμε τα μέλη του σωματείου μας να αγνοήσουν πλήρως το συγκεκριμένο έγγραφο και να μην συμπληρώσουν κανενός είδους ερωτηματολόγιο που αφορά την «αξιολόγηση» των εν λόγω προγραμμάτων ΕΣΠΑ παρέχοντας πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη για τα παραπάνω.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες