ασεπ
O διαγωνισμός του ΑΣΕΠ: σύστημα απολύσεων και αφαίρεσης της ιδιότητας του εκπαιδευτικού!- Πρόταση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Την ΟΛΜΕ καλούν με ανακοίνωσή τους οι Παρεμβάσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ.Ε. για να να συνδράμει στην προσπάθεια ενάντια στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, τονίζοντας πως Ο διαγωνισμός των απολύσεων δε θα προχωρήσει".

Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση, το υπουργείο θα προχωρήσει σε συνάντηση με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θα γίνει την Τρίτη 18/7/2023 στις 5μ.μ. και με το Δ.Σ. της ΔΟΕ την Τετάρτη στις 11:00 π.μ. τονίζοντας πως είναι προφανές ότι επιδιώκει τη διάσπαση του εκπαιδευτικού κινήματος ενόψει των αντιεκπαιδευτικών μέτρων της κυβέρνησης.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ οφείλει να δράσει ενωτικά, να καταγγέλλει την πολιτική της κυβέρνησης και να καλέσει σε πανελλαδική μέρα δράσης στις 19/7/2023, ημέρα συνάντησης του Υπουργού με τη ΔΟΕ, σε συντονισμό με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενάντια στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. "Να καλέσουμε σε κάθε περιφέρεια συγκεντρώσεις στην έδρα των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης και όσον αφορά την Αθήνα συγκέντρωση την ώρα της συνάντησης στο Υπουργείο Παιδείας στις 11π.μ. Να επιδιώξουμε να βάλουμε φραγμό στα σχέδια τους".

Η ανακοίνωση

Τη στιγμή που:

  • δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι μας δουλεύουν κάθε χρόνο ως αναπληρωτές και καλύπτουν τις τεράστιες ανάγκες της εκπαίδευσης για μόνιμους διορισμούς
  • δεκάδες χιλιάδες συνάδελφοι μετακινούνται κάθε χρόνο σε όλη την Ελλάδα, χωρίς να μπορούν να καλύψουν ούτε τις στεγαστικές τους ανάγκες
  • το προσοντολόγιο Γαβρόγλου οδηγεί στο διαρκές κυνήγι προσόντων και στην απαξίωση του πρώτου πτυχίου των εκπαιδευτικών,

η κυβέρνηση επιδιώκει να εφαρμόσει ένα –βγαλμένο από τα παλιά- νέο σύστημα προσλήψεων στην εκπαίδευση, αυτή τη φορά συνδυασμένο με το σύστημα Γαβρόγλου-προσοντολόγιο,  που θα οδηγήσει χιλιάδες συναδέλφους στην εργασιακή ανασφάλεια και ομηρία, θα απαξιώσει τις σπουδές και θα οδηγήσει στην ακύρωση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών, τα συνδικάτα της εκπαίδευσης δεν μπορούν να μείνουν αδρανή.

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις έχουν προτείνει:

  • Με βάση  και την απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στις 6/7/2023, να συνεδριάσει το Δ.Σ. πριν τη συνάντηση με τον Υπουργό και να προχωρήσει στην οργάνωση κινητοποιήσεων πρώτης απάντηση. Η πρότασή μας, από την Τρίτη 11/7/2023, είναι να πραγματοποιηθεί  την Πέμπτη 13/7/2023. Μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει απάντηση από την πλειοψηφία.
  • Το υπουργείο θα προχωρήσει σε συνάντηση με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θα γίνει την Τρίτη 18/7/2023 στις 5μ.μ. και με το Δ.Σ. της ΔΟΕ την Τετάρτη στις 11:00 π.μ. Είναι προφανές ότι επιδιώκει τη διάσπαση του εκπαιδευτικού κινήματος ενόψει των αντιεκπαιδευτικών μέτρων της κυβέρνησης.
  • Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ οφείλει να δράσει ενωτικά, να καταγγέλλει την πολιτική της κυβέρνησης και να καλέσει σε πανελλαδική μέρα δράσης στις 19/7/2023, ημέρα συνάντησης του Υπουργού με τη ΔΟΕ, σε συντονισμό με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενάντια στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Να καλέσουμε σε κάθε περιφέρεια συγκεντρώσεις στην έδρα των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης και όσον αφορά την Αθήνα συγκέντρωση την ώρα της συνάντησης στο Υπουργείο Παιδείας στις 11π.μ. Να επιδιώξουμε να βάλουμε φραγμό στα σχέδια τους!
  • Η απάντηση κι αυτή τη φορά χρειάζεται να είναι οργανωμένη με βάση τις γενικές συνελεύσεις, να πρωτοστατήσουν τα σωματεία, το συντονιστικό αναπληρωτών και αδιόριστων, οι ομοσπονδίες και να καθορίσουν τακτική μάχης απέναντι  στην επιχειρούμενη επιβολή του διαγωνισμού με τον απεργιακό  αγώνα να είναι στην ημερήσια διάταξη.

 

Αγωνιζόμαστε και απαιτούμε μαζικά και ανυποχώρητα:

  • Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους κι όλες.
  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα – μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία– πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  •  Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
  • Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των 4.500 εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.
  • Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.
  • Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.
  • Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.
  • Κατάργηση των ν.4692 και 4823 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.
  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
  • Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη   συναδέλφων.
  • Ενιαίο δημόσιο, δωρεάν υποχρεωτικό 12χρονο σχολείο για όλους, µε δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή – εκπαίδευση! Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας. Επαγγελµατικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών! Όχι στην εμπορευματοποίηση, τη μαθητεία και το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων μαθητών – εκπαιδευτικών!
  • Μείωση  του αριθμού  των μαθητών  στα τμήματα. 20 γενικής  παιδείας, 15 στον προσανατολισμό και 10 σε τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ.
  • Καμία  συγχώνευση τμημάτων και  σχολείων. Έγκριση  όλων των ολιγομελών τμημάτων χωρίς καθυστέρηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

SKG: Τι σημαίνει η συντομογραφία της Θεσσαλονίκης;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Η αξιολόγηση που θέλω για το νέο έτος!
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μετατρέπεται σε μια εργαλειακή διαδικασία που περισσότερο συνθλίβει παρά ενδυναμώνει. Αντί να λειτουργεί ως μοχλός...
Η αξιολόγηση που θέλω για το νέο έτος!