Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Αιτήσεις εκπαιδευτικών από Τρίτη 25 έως και Δευτέρα 31 Ιουλίου
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων για μόνιμο διορισμό των υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)

Δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού η Εγκύκλιος, με την οποία καθορίζεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για μόνιμο διορισμό των υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ161.

Οι αιτήσεις κατατίθενται από Τρίτη 25 έως και Δευτέρα 31.07.2023.

Η Εγκύκλιος 

Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ161 , εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022), 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) και Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π..

Κατόπιν της δημοσίευσης της Υπουργικής Απόφασης με αριθμ. πρωτ. 82084/Ε1/21-7-2023 (ΦΕΚ 16/τ.ΑΣΕΠ/22-7-2023, ΑΔΑ: 9ΒΥΧ46ΜΤΗ-04Λ) Υπουργικής Απόφασης, καλούνται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ16 που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022) και 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π., και επιθυμούν να διοριστούν μόνιμα σε κενές οργανικές θέσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτιμήσεων περιοχών για μόνιμο διορισμό.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr) από την Τρίτη 25 Ιουλίου έως και τη Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023.  

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας, παραπέμπουμε στην ως άνω σχετική υπουργική απόφαση.

Το έγγραφο ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μπαμπινιώτης
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
«Προσωπικά πιστεύω ότι με τέτοιες δήθεν «προχωρημένες» προσεγγίσεις εντυπωσιασμού (ελάχιστα δηλαδή δημόσια σχολεία να μιμηθούν όσα ισχύουν σε λίγα...
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
Φορολογικές ρυθμίσεις
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν την εισαγωγή ενός σταθερού χρονοδιαγράμματος για την υποβολή, περισσότερους αυτοματισμούς και μεγαλύτερες εκπτώσεις...
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις