σχολείο
Σχετικά με τους Πίνακες Κατάταξης εκπαιδευτικών

Αρκετά μηνύματα λαμβάνει το τελευταίο χρονικό διάστημα το alfavita.gr από υποψήφιους εκπαιδευτικούς αναφορικά με τη σειρά τους στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης που ανακοίνωσε το ΑΣΕΠ (1ΓΕ/2023 και 2ΓΕ/2023). Προφανώς βασική ευθύνη έχει ο ΟΠΣΥΔ

Ενδεικτικά ο Ε.Γ. καθηγητής Φυσικής Αγωγής ΠΕ1, σημειώνει: 

Τα δύο τελευταία χρόνια δούλεψα ως αναπληρωτής και μάλιστα από την πρώτη φάση. Η σειρά μου στον πίνακα ήταν 1079 και τα μόρια μου 59. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα σήμερα το πρωί με το άνοιγμα των πινάκων ότι έχω πέσει στο 2099 και τα μόρια μου στα 53! Όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι μεγάλο σοκ για μένα και μου ανατρέπει όλη τη ζωή μου και τον προγραμματισμό μου, καθώς είμαι έγγαμος με δύο μικρά παιδιά.

Η Ε.Ρ. , αναπληρώτρια μας γράφει:

Καλησπέρα σας , είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός πεο8. Δυστυχώς είμαι κ εγώ μια από τις περιπτώσεις που στους προσωρινούς πίνακες φαίνονται τα μισά μόρια προϋπηρεσίας , λόγω ασάφειας στη διατύπωση με τα δυσπρόσιτα κ λόγω δικής μου βιασύνης έκανα το μοιραίο, να γράψω λάθος την προϋπηρεσία κ έτσι να φαίνεται τελικά η μισή. Απορώ γιατί διορθώνουν στον ΑΣΕΠ μόνο τα λάθη προς τα πάνω κ όχι τα λάθη που έχουν κατεύθυνση προς τα κάτω ! Γιατί δεν "τραβάει "αυτόματα την προϋπηρεσία ο ΑΣΕΠ από τον οπσυδ;  

Το ερώτημα τώρα  είναι, να κάνω ένσταση για διόρθωση στοιχείων ή όχι ; Θα γίνει άραγε κάτι;

 Είναι τόσο άδικο ....

Φιλόλογος αναπληρώτρια μας γράφει:

 

Ανικανότητα ή ωχαδερφισμός του ΑΣΕΠ;

Το ΑΣΕΠ, ο αλάθητος και άγρυπνος φρουρός της στελέχωσης του δημόσιου τομέα της χώρας μας για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ανίκανο να επιτελέσει ορθά το έργο του...Δεν αποτελεί φυσικά έκπληξη το γεγονός ότι για μια ακόμα φορά χιλιάδες εκπαιδευτικοί απελπισμένοι, αφού βλέπουν τους κόπους τους να κάνουν <<φτερά>>, λόγω της δυσκαμψίας ενός παρωχημένου φορέα που στην εποχή πια της ψηφιοποίσησης δεν έχει κανένα λόγω ύπαρξης, διαμαρτύρονται ζητώντας την αυτονόητη επίλυση των προβλημάτων που έχουν ανακύψει. Αλήθεια, ο ΟΠΣΥΔ γιατί υπάρχει; Πώς είναι δυνατόν να μη λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα τα οποία είναι καταχωρημένα εκεί; Ή μάλλον λαμβάνονται, αλλά όπως συμφέρουν κάποιους,,,Γιατί οι προσλήψεις να μη γίνονται απευθείας από το ΟΠΣΥΔ; Α, ναι... για να δικαιολογείται η ύπαρξη του ΑΣΕΠ... Τι ανόητη σκέψη...Μάλιστα, επειδή ζούμε μια ιλαροτραγωδία σ' αυτή τη χώρα η προϋπηρεσία στρογγυλοποιείται προς τα κάτω και σε πλήρη έλλειψη οποιασδήποτε λογικής το ΑΣΕΠ ελέγχει να δει μήπως έχει δηλώσει κάποιος μεγαλύτερη προϋπηρεσία και, φυσικά εκεί παρεμβαίνει και τη διορθώνει, αλλά αν κάποιος έχει κάνει λάθος κι έχει δηλώσει λιγότερη δεν γίνεται καμιά διόρθωση!!! Στο ΚΑΙΑΔΑ...!!! Εσύ φταις...Η δήλωση που έκανες ενέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης...Είσαι τελειωμένος! Ας πρόσεχες...Ο υπάλληλος του ΑΣΕΠ δε θα ξεβολευτεί να σου διορθώσει εσένα το λάθος. ΈΛΕΟΣ!!!! Δεν είναι δυνατόν να εμπαίζονται έτσι χιλιάδες εκπαιδευτικοί....Λίγος σεβασμός δε βλάπτει...Αυτό όμως που πραγματικά προκαλεί αλγεινή εντύπωση είναι η σιωπή και η αδιαφορία του υπουργείου. Πώς γίνεται να μην υπάρχει υπουργική παρέμβαση; Κύριε υπουργέ είναι ανεπίτρεπτο να στερούνται το δικαίωμα στην εργασία συνάδελφοι λόγω ενός παραβόλου ή ενός λάθους.Ελπίζουμε να πρυτανεύσει η λογική και να δοθεί η δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να προβούν σε διορθώσεις.

Με εκτίμηση

Φιλόλογος αναπληρώτρια

Ο Α.Χ., αναπληρωτής ΠΕ02  μας γράφει:

Μαζί με τους άλλους συναδέλφους που υπέστησαν τα όμοια, μέσω αυτού του μηνύματος διαμαρτύρομαι έντονα σχετικά με την ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων 2ΓΕ, καθώς διαπίστωσα ότι έλειπαν μόρια προϋπηρεσίας που κατάφερα να συγκεντρώσω τα τελευταία έτη με πολύ μόχθο και οικογενειακές θυσίες. Δεν μου προσμετρήθηκαν 40 μόρια τα οποία είναι καταχωρισμένα στον ΟΠΣΥΔ, με αποτέλεσμα να βρεθώ 500 θέσεις πίσω. Θεωρώ ότι αυτό που συνέβη δεν οφείλεται τόσο σε σφάλμα κατανόησης εκ μέρους μου ή άλλων συναδέλφων, όσο στην ασαφή και παραπλανητική παρενθετική πρόταση που συνόδευε το πλαίσιο 1 της αίτησης. Παρακαλώ πολύ για λόγους ίσης και δίκαιης μεταχείρισης να παρέμβει άμεσα ο Υπουργός, ώστε να αποκατασταθεί αυτή αδικία.

Σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε την επιστολή μου.

Με εκτίμηση,

Α.Χ.

Αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ 02 

 

Η Κ.Π, Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ02 μας γράφει:

Η χθεσινή ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων 2ΓΕ συνοδεύτηκε από την απόγνωση πολλών από εμάς οι οποίοι είδαμε να λείπουν μόρια τα οποία συγκεντρώσαμε με πολύ κόπο και οικονομικές θυσίες. Αρκετοί έχουμε πρόβλημα με τα μόρια της προϋπηρεσίας λόγω της ασάφειας του τρόπου δήλωσής της .Ανεξάρτητα από το εάν αυτό έγινε εκ παραδρομής του εκπαιδευτικού ή πρόκειται για λάθος του ΑΣΕΠ, από τη στιγμή που η προϋπηρεσία φαίνεται στον ΟΠΣΥΔ δεν είναι δυνατόν το ΑΣΕΠ να μας εμπαίζει διορθώνοντας προς τα κάτω τους επιπλέον μήνες προϋπηρεσίας αλλά να αρνείται να διορθώσει προς τα πάνω τους λιγότερους. Αυτό αντιβαίνει στους κανόνες της χρηστής διοίκησης και του κράτους δικαίου. Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του υπουργού ώστε να διορθωθούν άμεσα όλα τα λάθη και να υλοποιηθεί η πρόταση συναδέλφου που δημοσιεύσατε πριν λίγες μέρες για ψηφιοποίηση του προσοντολογίου ώστε να υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης των προσόντων που αποκτώνται από τον εκπαιδευτικό.
Σας παρακαλω να δημοσιεύσετε την επιστολή μου
Με εκτίμηση Κ.Π
Αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ02

Ο Δ.Κ. υποψήφιος εκπαιδευτικός μας γράφει

Καλησπερα σας. Κατεθεσα πρωτη φορα με το καινουριο συστημα τα χαρτια μου στην προκήρυξη των εκπαιδευτικων,με δυο πτυχια ΠΕ01 και ΠΕ11. Τα πτυχια μου εχουν περαστει κανονικα στον ΟΠΣΥΔ, στην αιτηση ομως του ΑΣΕΠ υπηρχε ασαφεια στον τροπο δηλωσης του δεύτερου πτυχιου με αποτέλεσμα να φαινομαι μονο στη μία ειδικότητα και να εχω βρεθει εκτος του ενος πινακα. Ειναι απαραδεκτο ενω τα προσοντα μας υπαρχουν στο σύστημα, λογω ελλειψης επαρκών οδηγιων του ΑΣΕΠ, να περιμενουμε να ξανανοιξουν οι πινακες για να μας συμπεριλαβουν.

O A.K. μας γράφει:

Συγνώμη για την ενόχληση αλλά έχω πρόβλημα με την προϋπηρεσία που έβγαλε ο ΑΣΕΠ, όπως και πολλοί άλλοι. Πολλοί δήλωσαν στο κουτάκι: "1. Αρ. μηνών προυπ (χωρίς δυσπρόσ. από 2020-2021 και εφεξής & χωρίς 3μηνα) την προϋπηρεσία από 2020-2021 και μετά. Με αυτόν τον τρόπο δήλωσα 16 μήνες αντί για 50. Έτσι φέτος έπεσα 1000 θέσεις στο πε04.01 και δεν θα εργαστώ ως αναπληρωτής! Και με γυναίκα άνεργη και ένα παιδί τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα!

Η Ν.Ψ. γράφει: 

 

Είμαι καθηγήτρια Φυσικής αγωγής και δουλεύω τα τελευταία χρόνια ως αναπληρώτρια. Σύμφωνα με την κατάταξη μου   στον τελευταίο πίνακα του ΑΣΕΠ χάνω αυτή την προοπτική την τόσο ζωτική για μένα και την οικογένεια μου......λόγω του πρώτου κουτιού και της μη ξεκάθαρης διατύπωσης, του τι προϋπηρεσία έπρεπε να βάλουμε!!!  Έτσι κατέβηκα στον πίνακα αρκετά κάτω χάνοντας 50 μόρια.

Η Α. Π. ΠΕ60 γράφει:

Δεν μου έχουν βάλει καθόλου την συνολική  μου προϋπηρεσία η οποία εμφανίζεται κανονικά στον  ΟΠΣΥΔ . Έχω κάνει ένσταση και έστειλα σε pdf αρχείο την προϋπηρεσία μου όπως φαίνεται στον ΟΠΣΥΔ. Αυτό όμως δεν είναι δικό μου λάθος κάποιος δεν μου πέρασε την προϋπηρεσία 26.3 μήνες. Έτσι πήγα περίπου από την 800 θέση στην 3.239. 

Γνωρίζετε μήπως αν θα λυθούν για φέτος αυτά τα προβλήματα ή δεν θα μας δώσουν σημασία. 

Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο;

Ο Ε.Τ. γράφει:

Αγαπητό alfavita.gr,

σας παρακαλώ ,τι κάνει ένας εκπαιδευτικός ,όταν δεν βρίσκεται ούτε στον πίνακα κατάταξης ούτε στους απορριπτέους ; Δεν υπάρχει δικαιολογία , καθώς βρίσκομαι από  το 2017 με το ίδιο προσοντολόγιο ως ΠΕ2.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Ε.Τ.

O Β. Σ. - Ι., αναπληρωτής ΠΕ04, μας γράφει:

Γεια σας. Θα επιθυμούσα να περιγράψω και εγώ την περίπτωσή μου σχετικά με τους προσωρινούς πίνακες 2ΓΕ/2023, το οποίο θα μπορούσε να δημοσιευτεί προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου αλλά και των αρμόδιων φορέων ώστε να δοθεί μελλοντικά λύση στα επαγγελματικά δικαιώματα των απόφοιτων των νέων Πανεπιστημίων.

Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός ΠΕ04.01 (την περασμένη χρονιά ήμουν στην Α’ Αθήνας) και συνοπτικά, ήθελα εκτός του κλάδου ΠΕ04.01 Φυσικών να διεκδικήσω με τον νέο δεύτερο βασικό τίτλο σπουδών Μηχανικών Βιοϊατρικής που κατέχω πλέον από 01/03/2023 θέση και στον κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών. Το δικαίωμα ένταξης στον κλάδο ΠΕ84 το έχουν οι απόφοιτοι του Τμήματος Μηχανικών Βιοϊατρικής Τεχνολογίας ΤΕ και οι απόφοιτοι Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων ΤΕ, δηλαδή οι προηγούμενες ονομασίες του τωρινού Τμήματος Μηχανικών Βιοϊατρικής ΠΑΔΑ, πριν την πανεπιστημιοποίηση που πραγματοποιήθηκε το 2018, όσο ακόμα ήταν ΤΕΙ. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι το τωρινό αναβαθμισμένο πανεπιστημιακό πλέον αλλά και πενταετές με integrated master Δίπλωμα που αποτελεί μετεξέλιξη και αναβάθμιση των προηγούμενων πτυχίων ΤΕΙ θα γινόταν επίσης αποδεκτό για τον κλάδο ΠΕ84 Ηλεκτρονικών.

Όμως, δυστυχώς όχι. Δεν υπήρχε περιγραφή του νέου πανεπιστημιακού ονόματος στο ΦΕΚ και ως συνέπεια, δεν έγινα αποδεκτός στον κλάδο ΠΕ84. Τα προηγούμενα τετραετή Πτυχία ΤΕΙ υπερισχύουν στα επαγγελματικά δικαιώματα των τωρινών πανεπιστημιακών Διπλωμάτων Μηχανικών Βιοϊατρικής με integrated master.

Επισημαίνεται ότι δεν είναι μόνο το ΦΕΚ της 2ΓΕ/2023 που συμβαίνει αυτό, αλλά επιπλέον, το ίδιο πρόβλημα υπήρχε στην προκήρυξη για εκπαιδευτικούς σε Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ), αλλά και στην προκήρυξη Λοιπού Επικουρικού Προσωπικού του Υπουργείου Υγείας για τριετείς συμβάσεις, για την οποία οι αιτήσεις ολοκληρώθηκαν περίπου τρεις μήνες πριν. Παίρνουμε δηλαδή Διπλώματα πενταετών σπουδών χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα προς το παρόν, ενώ η πανεπιστημιοποίηση έγινε το 2018, πέντε χρόνια πριν.

Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω ότι το Δίπλωμα αυτό μου έδωσε ωστόσο παραπάνω μόρια ως δεύτερο βασικό Πτυχίο και ως δεύτερο μεταπτυχιακό, για τον κλάδο ΠΕ04.01. Δηλαδή, σαν Πτυχίο/Δίπλωμα «γενικής χρήσεως» λειτούργησε, αλλά όχι στον κλάδο του όπως θα έπρεπε.

Είναι αξιοσημείωτο όταν συμβαίνει να υπάρχουν σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο απόφοιτοι ΠΠΣ της Ανώτερης Εκπαίδευσης και απόφοιτοι ΠΠΣ της Ανώτατης Εκπαίδευσης, να έχουν λιγότερα (ή καθόλου) επαγγελματικά δικαιώματα οι απόφοιτοι των ΠΠΣ της Ανώτατης.

Επίσης, σημειώνω ότι είμαι ενδεχομένως ο πρώτος χρονικά κάτοχος του πανεπιστημιακού Διπλώματος Μηχανικών Βιοϊατρικής με integrated master (MSci), καθώς είχα γίνει δεκτός στο Τμήμα με Κατατακτήριες Εξετάσεις σε προχωρημένο εξάμηνο σπουδών το ίδιο ακαδημαϊκό έτος με εκείνο στο οποίο το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών άλλαξε σε πενταετές με integrated master (MSci). Επειδή έγινα δεκτός με Κατατακτήριες και είχα ήδη συναφή τίτλο ΠΠΣ (Φυσικής ΕΚΠΑ), τοποθετήθηκα στο πέμπτο (5ο) τυπικό εξάμηνο κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020. Στη συνέχεια, (με αρκετές δυσκολίες αφού είμαι εργαζόμενος και πατέρας ενός νηπίου) πέτυχα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου χρησιμοποιώντας το ελάχιστο δυνατό χρονικά διάστημα και να είμαι Διπλωματούχος από 01/03/2023 (δηλαδή έναν μήνα πριν τη λήξη αιτήσεων εκπαιδευτικών για τη 2ΓΕ/2023). Αντίθετα, όσοι γράφτηκαν μέσω Πανελληνίων στο Α' Εξάμηνο το ίδιο ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, αριθμητικά προκύπτει ότι θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους κατά ελάχιστο σε έναν χρόνο από τώρα, τον Ιούλιο 2024 (αφού το ΠΠΣ διαρκεί δέκα εξάμηνα).

Μάλιστα, σε προσωπικό επίπεδο μου συμβαίνει και κάτι ακόμα ειρωνικό: Στον ίδιο κλάδο εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών ΠΕ84 είχα δικαίωμα και ως Διπλωματούχος Ηλεκτρονικός-Ραδιοηλεκτρολόγος (ΔΠΜΣ του ΕΚΠΑ) που επίσης είμαι, αλλά αυτό το επαγγελματικό δικαίωμα καταργήθηκε το 2018, ενδεχομένως για συντεχνιακούς λόγους.

Θα ήταν σημαντικό για εμένα να μου αναγνωριστεί ο κλάδος ΠΕ84, καθώς διαθέτω και διδακτορικό, οπότε με το υπάρχον σύστημα τα μόρια που θα είχα για αυτόν θα ήταν πολύ υψηλά και θα ήμουν τέταρτος στους νέους πίνακες, συνεπώς, θα είχα σίγουρο μόνιμο διορισμό κατά τη διετία ισχύος των νέων πινάκων. Η σημασία του διορισμού μου ενισχύεται, από το γεγονός ότι είμαι και πατέρας ενός νηπίου. Η πιθανότητα διορισμού μου στον κλάδο ΠΕ04.01 Φυσικών κατά την ίδια διετία, είναι σαφώς μικρότερη, αφού οι υποψηφιότητες του κλάδου αυτού είναι πολύ περισσότερες και η σειρά μου είναι σημαντικά παρακάτω. Επίσης, όπως φαίνεται το σύστημα διορισμών μετά θα αλλάξει, οπότε δεν έχω ιδέα σε ποια θέση θα βρεθώ.

Από ότι όλα δείχνουν, αν και ευτυχώς μπορώ να συνεχίσω ως αναπληρωτής στον κλάδο ΠΕ04.01, δυστυχώς ο κλάδος ΠΕ84 δεν μου αποδόθηκε στους νέους πίνακες. Η πολιτεία σε συνεργασία με τα ιδρύματα, οφείλουν να διορθώσουν το συντομότερο το πρόβλημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των νέων Πανεπιστημίων.

Β.Σ. - Ι.

Ηλεκτρονικός Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος – Μηχανικός Βιοϊατρικής

---------------------------

Ενστάσεις κατά των προσωρινών πινάκων υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ από τις 31 Ιουλίου 2023 ημέρα Δευτέρα και ώρα 8:00 έως και τις 9 Αυγούστου 2023, ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos
Λαγκαδάς: 22χρονος κλείδωσε σε δωμάτιο ανήλικο και τον απείλησε με μαχαίρι για να τον βιάσει
Ο ανήλικος κατάφερε να διαφύγει και ενημέρωσε συγγενικό του πρόσωπο και το προσωπικό της δομής για τις ανωτέρω αξιόποινες πράξεις
Λαγκαδάς: 22χρονος κλείδωσε σε δωμάτιο ανήλικο και τον απείλησε με μαχαίρι για να τον βιάσει
stilo_molivia
Εκπαιδευτικοί Αμαρουσίου: Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στη Γ.Σ. και στις εκλογές
Κάλεσμα για συμμετοχή στις εκλογές και γενική συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αμαρουσίου
Εκπαιδευτικοί Αμαρουσίου: Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στη Γ.Σ. και στις εκλογές