ΠΟΣΕΕΠΕΑ προς Πιερρακάκη: Να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν στην Β φάση
«Η υποστήριξη όλων των μαθητών θα πρέπει να είναι προτεραιότητα του Υπουργείου, οι μαθητές μας είναι το μέλλον του τόπου μας και θα πρέπει το δημόσιο σχολείο να είναι δίπλα σε κάθε μαθητή και σε κάθε γονιό που το χρειάζεται»

Επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ με την οποία ζητά να συμπληρωθούν τα εναπομείναντα κενά μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), τα οποία είναι πάρα πολλά τόσο στα ΣΜΕΑΕ όσο και στη παράλληλη στήριξη απέστειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ε.Α (ΠΟΣΕΕΠΕΑ)

Οπως τονίζει η Ομοσπονδία, είναι επίσης  απαράδεκτες οι τοποθετήσεις – διαθέσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε συστεγαζόμενα, όμορα σχολεία ή ακόμα και σε σχολεία που απέχουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, φαινόμενο που πήρε αρκετά μεγάλες διαστάσεις με αποτέλεσμα να καθίσταται ατελέσφορη η ουσιαστική παρέμβαση- υποστήριξη των μαθητών αυτών των σχολείων μιας και θα τη λαμβάνουν μόνο για τις μισές μέρες της εβδομάδας.

Η επιστολή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Θέμα :«Κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών ΕΕΠ και ΕΒΠ στη Β φάση προσλήψεων - διαμαρτυρία για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ»

Σχετικά με τις προσλήψεις των αναπληρωτών που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 01.09.2023 οι οποίες ήταν 5.142 για την Α Φάση των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) θα πρέπει να ειπωθούν τα έξης : Μπορεί να φαίνονται πολλές οι προσλήψεις αλλά τα εναπομείναντα κενά είναι πάρα πολλά τόσο στα ΣΜΕΑΕ όσο και στη παράλληλη στήριξη. Ακόμα περιμένουμε να δοθούν και τα υπόλοιπα προγράμματα που είναι για να προσληφθούν Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στη γενική εκπαίδευση.

Επίσης θα θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε για τις απαράδεκτες τοποθετήσεις – διαθέσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε συστεγαζόμενα, όμορα σχολεία ή ακόμα και σε σχολεία που απέχουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, φαινόμενο που πήρε αρκετά μεγάλες διαστάσεις με αποτέλεσμα να καθίσταται ατελέσφορη η ουσιαστική παρέμβαση- υποστήριξη των μαθητών αυτών των σχολείων μιας και θα τη λαμβάνουν μόνο για τις μισές μέρες της εβδομάδας. Πρακτικές τέτοιου τύπου πέρα από το ότι είναι απαράδεκτες κρίνονται και επικίνδυνες σε ορισμένες περιπτώσεις μιας και δε νοείται π.χ. υποστήριξη ΣΜΕΑΕ με σχολικό νοσηλευτή ή ΕΒΠ όταν ο συνάδελφος θα πρέπει να βρίσκεται σε εβδομαδιαία βάση σε 2-3 σχολεία ή όντας παράλληλη στήριξή σε 7 ή 8 μαθητές. Ζητάμε άμεσα το Υπουργείο να παρέμβει σε όλες τις διευθύνσεις που έχουν εφαρμόσει τέτοιες πρακτικές που κάθε άλλο παρά βοηθούν τους υποστηριζόμενους μαθητές ευτελίζοντας παράλληλα με αυτόν τον τρόπο το ρόλο του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή.

Απαιτούμε :

  • Να δημοσιεύονται όλα τα κενά σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες , με απόλυτη διαφάνεια και χωρίς καμία περικοπή.

  • Να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά που υπάρχουν στην Β φάση έτσι ώστε να μπορέσουν όλα τα σχολεία και τα ΚΕΔΑΣΥ να λειτουργήσουν χωρίς καμία έλλειψη .

  • Να επιστρέψουν όλες οι αρμοδιότητες για την ιεράρχηση των αναγκών τοποθέτησης ΕΕΠ-ΕΒΠ και όλα τα θέματα που αφορούν εργαζόμενους ΕΕΠ- ΕΒΠ στο ΠΥΣΕΕ .

  • Να διορθωθούν άμεσα όλες οι άστοχες τοποθετήσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και να τοποθετηθούν σε μία σχολική μονάδα.

  • Λόγω της πρωτοφανούς θεομηνίας αιτούμαστε να δοθεί μια εβδομάδα επιπλέον χρόνος για την τοποθέτηση συναδέλφων οι οποίοι είτε προέρχονται από περιοχές που έχουν πληγεί είτε πρόκειται να αναλάβουν υπηρεσία σε κάποια πληγείσα περιοχή.

Η υποστήριξη όλων των μαθητών θα πρέπει να είναι προτεραιότητα του Υπουργείου, οι μαθητές μας είναι το μέλλον του τόπου μας και θα πρέπει το δημόσιο σχολείο να είναι δίπλα σε κάθε μαθητή και σε κάθε γονιό που το χρειάζεται .

Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για τα παραπάνω.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop_pc_tilekpaideusi_mathitew.jpg
e-εγγραφές: Επιστολή προς τους γονείς για τις εγγραφές μαθητών στα Λύκεια
Επιστολή προς τους γονείς για τις εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια
e-εγγραφές: Επιστολή προς τους γονείς για τις εγγραφές μαθητών στα Λύκεια
Πλημμύρα στις βροχές
Κακοκαιρία - Πάρος: Χείμαρροι παρέσυραν αυτοκίνητα
Έντονη βροχόπτωση σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στις Κυκλάδες με αποτέλεσμα οι δρόμοι στη Νάουσα της Πάρου να μετατραπούν σε χειμάρρους και να...
Κακοκαιρία - Πάρος: Χείμαρροι παρέσυραν αυτοκίνητα
Γιάννης Σαρακιώτης
Σαρακιώτης σε Μιχαηλίδου για τα Κ.Δ.ΑΠ.: «52.000 παιδιά έμειναν εκτός»
Επίκαιρη ερώτηση Σαρακιώτη σε Μιχαηλίδου για τα Κ.Δ.ΑΠ.: «52.000 παιδιά έμειναν εκτός της υποτιθέμενης “απόλυτης προτεραιότητας” της Κυβέρνησης»
Σαρακιώτης σε Μιχαηλίδου για τα Κ.Δ.ΑΠ.: «52.000 παιδιά έμειναν εκτός»
Ορθογραφία - εξετάσεις
e-εγγραφές: Νέα εγκύκλιος - Τι πρέπει να προσέξουν οι διευθυντές των σχολείων
e-εγγραφές: Εγκύκλιος για την προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας για το σχολικό έτος 2025-2026
e-εγγραφές: Νέα εγκύκλιος - Τι πρέπει να προσέξουν οι διευθυντές των σχολείων