Κενά Φιλολόγων Ειδικής και Γενικής Αγωγής: «Με τον ήλιο τα μπάζουν, με τον ήλιο τα βγάζουν… Τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;»
Γονείς και μαθητές σε απόγνωση…
Το «Γιοφύρι της Άρτας» έχει καταντήσει το θέμα των ακάλυπτων κενών με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να βρίσκονται πραγματικά σε μια αέναη αβεβαιότητα και ανασφάλεια. Από τη μια οι ΔΙΔΕ και οι ΠΔΕ να καταχωρούν στο ΟΠΣΥΔ ξανά και ξανά τα κενά και από την άλλη αυτά να εξαφανίζονται. Κοινώς, ολημερίς τα δήλωναν το βράδυ «γκρεμίζονταν»… Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση δε θυσιάζεται η γυναίκα του Πρωτομάστορα, αλλά τα ίδια τα παιδιά. Παιδιά που αδυνατούν να προετοιμαστούν σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, αφού ακόμα δεν έχουν καθηγητές, παιδιά που εξακολουθούν να στερούνται εκπαιδευτικούς βασικών ειδικοτήτων σε κάθε τάξη, παιδιά που, ενώ έχουν εγκεκριμένες γνωματεύσεις από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για Παράλληλη Στήριξη (Π.Σ.) ή για συμμετοχή σε Τμήμα Ένταξης (Τ.Έ.), μένουν χωρίς καμία βοήθεια ή στην καλύτερη περίπτωση καλύπτονται υποτυπωδώς.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση που γονείς παιδιών με έγκριση για πλήρη Π.Σ. καταγγέλλουν πως έχει προσληφθεί 1 Φιλόλογος ΕΑΕ για 9 μαθητές!!! Ας μας απαντήσει, λοιπόν, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ αν πράγματι θεωρεί πως μπορεί να παρασχεθεί οποιαδήποτε ουσιαστική βοήθεια, όταν αντί για 10 ώρες εβδομαδιαίως (σύμφωνα με τις επίσημες γνωματεύσεις), εν τέλει παρέχονται μετά βίας 2 στο κάθε παιδί; Θεωρεί ότι πιάνουν τόπο τα λεφτά που διαθέτει γι’ αυτόν τον δύσμοιρο τον εκπαιδευτικό, ο οποίος όσο και να θέλει να βοηθήσει είναι πραγματικά ανήμπορος έχοντας υπό την ευθύνη του 9 παιδιά; Αυτό εννοεί η Υφυπουργός κα Δόμνα Μιχαηλίδου, όταν υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται κάθε παιδί με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να έχει τον δικό του παιδαγωγό Π.Σ.;
Την ίδια στιγμή, οι γονείς των παιδιών αυτών βρίσκονται πραγματικά σε απόγνωση βλέποντας να παραβιάζονται συστηματικά τα δικαιώματα των παιδιών τους και μάλιστα στο πλαίσιο μιας κατά τ’ άλλα ευνομούμενης κοινωνίας. Γονείς έτοιμοι να διεκδικήσουν με κάθε νόμιμο μέσο τα αυτονόητα δικαιώματα των παιδιών τους. Δικαιώματα τα οποία θα έπρεπε πρωτίστως η ίδια η πολιτεία να προστατεύει, ειδικά όταν γίνεται λόγος για ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική και συμπερίληψη. Έτσι θα εξαλειφθούν άραγε οι διακρίσεις και τα φαινόμενα bulling εις βάρος αυτών των παιδιών; Με την περαιτέρω περιθωριοποίηση τους από την ίδια την πολιτεία;
Εξίσου τραγική είναι δυστυχώς η εικόνα που αποτυπώνεται και στους Φιλολόγους Γενικής Αγωγής, αφού καταγράφονται τεράστια κενά σε Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας και μάλιστα σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γεγονός που ενισχύει, αντί να αμβλύνει τη λογική της παραπαιδείας, στην οποία αναγκάζονται να καταφύγουν γονείς και μαθητές. Προς την ίδια κατεύθυνση και κατόπιν υποδείξεων του Υπουργείου Παιδείας μειώνονται συστηματικά τα τμήματα των σχολικών μονάδων και δημιουργούνται πολυπληθείς τάξεις που υπερβαίνουν τους 28 μαθητές.
Η εξέλιξη αυτή δε δυσχεραίνει μόνο το έργο των εκπαιδευτικών, αλλά και των ίδιων των μαθητών, οι οποίοι εκτός του ότι στοιβάζονται ο ένας πάνω στον άλλον, αδυνατούν να εκφράσουν τις όποιες απορίες τους με αποτέλεσμα να καταφεύγουν και πάλι στη λύση της παραπαιδείας.
Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες διακινείται από κύκλους του Υπουργείου Παιδείας σε έγκριτους δημοσιογράφους η πληροφορία πως εξασφαλίστηκε νέο οικονομικό πακέτο, το οποίο θα διατεθεί για την κάλυψη της Παράλληλης Στήριξης, η οποία κατά την Α΄ Φάση προσλήψεων δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση τόσο των γονέων όσο και των εκπαιδευτικών.
Στο πλαίσιο αυτό και επειδή Scripta manent (τα γραπτά μένουν) οι Φιλόλογοι Ειδικής & Γενικής Αγωγής συγκέντρωσαν και αποκαλύπτουν τα κενά που καταχωρήθηκαν από τις ΔΙΔΕ όλης της επικράτειας στο ΟΠΣΥΔ εν όψει της Β Φάσης προσλήψεων Αναπληρωτών. Να τονισθεί ότι τα κενά είναι απόλυτα αληθή και δεν επιδέχονται καμία απολύτως αμφισβήτηση. Μάλιστα στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης και της Καστοριάς δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός των κενών, επειδή οι ΔΙΔΕ δε συνεργάστηκαν και δεν μας τα έδωσαν. Επομένως, ο αριθμός είναι ακόμα μεγαλύτερος και στους δύο πίνακες.
Ιδού η Ρόδος, Ιδού και το πήδημα…
Με εκτίμηση,
Φιλόλογοι Ειδικής & Γενικής Αγωγής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη