Προσλήψεις αναπληρωτών γενικής αγωγής πότε; - «Νούμερα βλέπετε! Όχι ανθρώπους!»
«Ριγμένες» φαίνεται πως είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών στην γενική αγωγή

Αρκετά διευρυμένα και άλυτα παραμένουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία λόγω των κενών θέσεων εκπαιδευτικών που έχουν ακόμα, ενώ η σχολική χρονιά έχει αρχίσει εδώ και αρκετές μέρες.

Μάλιστα μεγάλες είναι και οι ελλείψεις στη γενική παιδεία, όπου δεν είναι γνωστό πότε θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών για να τοποθετηθούν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές να ξεκινήσουν τα μαθήματα ολοκληρωμένα, όσο είναι δυνατόν αυτό.

Μηνύματα έστειλαν εκπαιδευτικοί στην ιστοσελίδα του alfavita.gr δηλώνοντας τις εύλογες απορίες τους για το πότε θα λυθεί το πρόβλημα και τονίζοντας την αδικία που συνεχίζουν να υφίστανται διδάσκοντες και μαθητές.

«Οι μαθητές μας δεν πρέπει να πληρώνουν το τίμημα»

«Η κατάσταση στην εκπαίδευση της χώρας μας είναι ανησυχητική. Στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, 47.000 θέσεις παρέμεναν κενές, απαιτώντας την κάλυψή τους από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Μετά την πρώτη φάση προσλήψεων, προσλήφθηκαν 27.500 άτομα, εκ των οποίων 15.000 ήταν για ειδική αγωγή. Το υπουργείο προανήγγειλε την πρόσληψη 10.000 ακόμη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σε δύο φάσεις. Πού είναι όμως οι προσλήψεις για τη γενική αγωγή;

Στο επίκεντρο των προσλήψεων του υπουργείου παιδείας φαίνεται να βρίσκεται κυρίως η ειδική αγωγή, αφήνοντας τη γενική αγωγή, η οποία αφορά την πλειοψηφία των μαθητών, σε δεύτερη μοίρα. Ενώ αναγνωρίζουμε τη σημασία της ειδικής αγωγής, είναι απαράδεκτο και άδικο να παραμελείται τόσο έντονα η γενική αγωγή, που αφορά τη μεγαλύτερη μερίδα των μαθητών. Σε πολλά γυμνάσια, οι μαθητές πηγαίνουν στα σπίτια τους μετά από τρεις ώρες μάθημα, ενώ σε δημοτικά, βασικές ειδικότητες όπως πληροφορική, καλλιτεχνικά, μουσική και θέατρο είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Οι μαθητές μας δεν πρέπει να πληρώνουν το τίμημα της ανεπαρκούς σχεδίασης της εκπαιδευτικής πολιτικής.»

«Δε νοείται τα παιδιά μας να μην έχουν καθηγητές»

«Καλημέρα! Είμαι εκπαιδευτικός και συγκεκριμένα φιλόλογος. Σας στέλνω για να σας γνωστοποιήσω τη μεγάλη αδικία που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας στον τομέα της παιδείας. Δε νοείται τα παιδιά μας να μην έχουν καθηγητές -ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα- και από την άλλη να διατυμπανίζεται στα ΜΜΕ ότι τα κενά στα σχολεία είναι ελάχιστα. Ο κόσμος αυτό το γνωρίζει ,καθώς _εκτός από τους εκπαιδευτικούς _και οι γονείς ενημερώνονται από τα παιδιά τους και από τους εκπαιδευτικούς για τις ελλείψεις. Από την άλλη, θεωρώ απαράδεκτη την αντιμετώπιση που υφίσταμαι ως εκπαιδευτικός και εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου. Πέρσι μου παρείχατε εργασία και φέτος ,αποφασίσατε να προβείτε σε "πετσόκομα" αναπληρωτών, καθώς φέτος δεν είναι προεκλογική περίοδος. Πέρσι μας δώσατε το "τυράκι" ,μας χρησιμοποιήσατε για να δείξετε πως η παιδεία προχωράει μπροστά και φέτος παίζετε με τις ζωές μας! Δεν είναι δυνατόν η παιδεία ,να υποβαθμίζεται με αυτόν τον τρόπο! Έχετε διαπιστώσει πόσο αρνητικό είναι για τους μαθητές το γεγονός της καθυστερημένης πρόσληψης των εκπαιδευτικών ,που καταφθάνουν στα σχολεία 2,3,4 μήνες μετά την έναρξη των σχολικών μαθημάτων, με αποτέλεσμα να τρέχουν οι εκπαιδευτικοί για να καλύψουν την ύλη τόσων μηνών; Πόσο εποικοδομητικό μπορεί να είναι ένα τέτοιο μάθημα; Και μετά ευθύνεται η παραπαιδεία; Εφόσον, η υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου υποβαθμίζεται κατά τέτοιον τρόπο, πώς θέλετε να υπάρξει πρόοδος σε όλους τους άλλους τομείς; Εφόσον, δεν υπάρχουν χρήματα για την παιδεία, την υγεία, τις δημόσιες υποδομές και πάει λέγοντας ,που πάνε όλα αυτά τα χρήματα που πληρώνουμε στο κράτος; Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που μετά βίας τα έβγαζε πέρα ανέκαθεν και ξέρω πως είναι να παλεύεις για να επιβιώσεις! Και μετά από χρόνια εργασίας μου σε άσχετους τομείς από τον τομέα των σπουδών μου ,όπου προσπαθούσα να μαζεύω χρήματα για τα πολυπόθητα χαρτιά (μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, υπολογιστές, σεμινάρια), φέτος βρίσκομαι στον αέρα και δεν ξέρω αν θα δουλέψω . Αλλά τι σας νοιάζει εσάς; Νούμερα βλέπετε! Όχι ανθρώπους! Αυτά τα βλέπει όλος ο κόσμος. Να το γνωρίζετε. Οι κινητοποιήσεις μας είναι μαζικές και όλα αυτά είναι καταγγελτέα! Μιλάμε για την παιδεία !Θυμηθείτε το και πράξτε αναλόγως! Απαιτούμε την κάλυψη όλων των κενών της Α φάσης άμεσα. Η γενική ειδικά έχει άπειρα κενά. Ας καλυφθούν αυτά πρώτα και φυσικά της ειδικής! Δε θα σταματήσουμε να το διαδίδουμε όσο συμβαίνει αυτή η αδικία μπροστά στα μάτια μας!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!