viasmos
Γονείς: Το οξύμωρο είναι, ότι ταυτόχρονα με την επαναλαμβανόμενη προβολή του περιστατικού δημοσιογράφοι κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις, πως τα παιδιά δεν πρέπει να βλέπουν βία και κουνάνε το δάχτυλο στους γονείς να είναι προσεκτικοί

Να στελεχώσει άμεσα με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς όλα τα σχολεία για να αντιμετωπιστεί η έξαρση της νεανικής βίας που παρατηρείται τελευταία, αλλά και να ληφθούν μέτρα ώστε να μην έχουμε συνεχή παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων και καμερών εξω από σχολεία όπου σημειώνονται περιστατικά, καθώς έχουν ως αποτέλεσμα τη στοχοποίηση όλων των παιδιών και φυσικά του παιδιού που δέχτηκε την βία, ζητούν οι γονείς.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό σχολικής βίας στο Περιστέρι, η Ενωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία τονίζουν ότι τα περιστατικά βίας μέσα στα σχολεία αποτελούν σοβαρά φαινόμενα και μας ανησυχούν όλους, μόνο που ο χειρισμός για να λυθούν δεν είναι η επαναλαμβανόμενη προβολή τους, ούτε η υπερέκθεσή τους, γιατί αυτό – πέρα από όλα τα άλλα – λειτουργεί αποτρεπτικά για τα παιδιά, προκειμένου να καταγγέλλουν περιστατικά και να ζητούν βοήθεια

Ολη η ανακοίνωση των γονέων

Τις τελευταίες μέρες γίνεται ιδιαίτερη αναφορά από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε ένα σοβαρό περιστατικό βίας που συνέβη σε σχολείο της πόλης μας. Είναι ένα γεγονός καταδικαστέο από όλους τους γονείς.

Καταδικαστέο, όμως, είναι και το γεγονός ότι σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης από το πρωί μέχρι το βράδυ να αναπαράγεται το βίντεο του περιστατικού ξανά και ξανά. Το οξύμωρο είναι, ότι ταυτόχρονα με την επαναλαμβανόμενη προβολή του περιστατικού δημοσιογράφοι κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις, πως τα παιδιά δεν πρέπει να βλέπουν βία και κουνάνε το δάχτυλο στους γονείς να είναι προσεκτικοί.

Τα περιστατικά βίας μέσα στα σχολεία αποτελούν σοβαρά φαινόμενα και μας ανησυχούν όλους, μόνο που ο χειρισμός για να λυθούν δεν είναι η επαναλαμβανόμενη προβολή τους, ούτε η υπερέκθεσή τους, γιατί αυτό – πέρα από όλα τα άλλα – λειτουργεί αποτρεπτικά για τα παιδιά, προκειμένου να καταγγέλλουν περιστατικά και να ζητούν βοήθεια. Το ίδιο απαράδεκτη θεωρούμε την παρουσία έξω από το συγκεκριμένο σχολείο τηλεοπτικών συνεργείων και καμερών, που έχουν ως αποτέλεσμα τη στοχοποίηση όλων των παιδιών και φυσικά του παιδιού που δέχτηκε την βία.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και τη Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Γ’ Αθήνας να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να αντιμετωπίσουν με φροντίδα το συγκεκριμένο περιστατικό. Αυτό σημαίνει, ότι είναι επιτακτικό να ικανοποιήσουν άμεσα το πάγιο αίτημα της Ένωσης Γονέων Περιστερίου για διορισμό μόνιμων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών που θα βρίσκονται στα σχολεία σε καθημερινή βάση και να μη συνεχιστεί το αστείο με την παρουσία ψυχολόγου μια φορά την εβδομάδα.

Ιδιαίτερα για τα σχολεία όπου σημειώνονται περιστατικά βίας να υπάρξει ιδιαίτερη φροντίδα για τους μαθητές με προσλήψεις περισσότερων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.

Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και συνολικά τους γονείς της πόλης να εντείνουν τη διεκδίκησή τους για τα παραπάνω αιτήματα.

Γιατί αν γλιτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα……

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο