ΙΕΠ: Ημερίδα για εκπαιδευτικούς - Αξιολόγηση γνώσεων νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών
Ημερίδα ΙΕΠ για εκπαιδευτικούς ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ70.50, ΠΕ03, ΠΕ04 - Αξιολόγηση γνώσεων νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών/τριων με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας

Ημερίδα για εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιήσει το ΙΕΠ στις 14/12 και θα αφορά εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ70.50 και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαθηματικών ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 καθώς και εκπαιδευτικούς των ως άνω ειδικοτήτων που εργάζονται σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material – Augmented Assessment».

Σημειώνεται πως το έργο Augmented Assessment αποσκοπεί στην κάλυψη του κενού που υπάρχει κατά την αξιολόγηση των υφιστάμενων γνώσεων των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.

Αναλυτικά

Σε ενημερωτική ημερίδα, η οποία θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Τσόχα 36, 4ος όροφος) την Πέμπτη 14/12/23 και ώρα 16:00-19:00, προσκαλούμε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ70.50 και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαθηματικών ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών ΠΕ04 καθώς και εκπαιδευτικούς των ως άνω ειδικοτήτων που εργάζονται σε σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ. στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material – Augmented Assessment» (Αξιολόγηση γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας). 

Το έργο Augmented Assessment αποσκοπεί στην κάλυψη του κενού που υπάρχει κατά την αξιολόγηση των υφιστάμενων γνώσεων των νεοαφιχθέντων προσφύγων μαθητών και νεοαφιχθεισών μαθητριών στους τομείς των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών, με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.

Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής: 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Παρασκευή 08-12-2023 και ώρα 17.00 έως Τρίτη 12-12-2023 και ώρα 17.00. 

Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων/-ουσών είναι πενήντα (50) άτομα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση τη σειρά υποβολής της αίτησης συμμετοχής, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα της κατά το δυνατόν ισοδύναμης εκπροσώπησης των επί μέρους ειδικοτήτων. Θα δοθούν Βεβαιώσεις συμμετοχής. 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Πρότυπα-Πειραματικά-Εκκλησιαστικά Σχολεία: Συγκρότηση επιτροπών για τις εξετάσεις και την κλήρωση
Συγκρότηση επιτροπών για την διεξαγωγή της δοκιμασίας για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία και στα Εκκλησιαστικά Σχολεία και της κλήρωσης για την...
Πρότυπα-Πειραματικά-Εκκλησιαστικά Σχολεία: Συγκρότηση επιτροπών για τις εξετάσεις και την κλήρωση
EKPA
ΕΚΠΑ: Τελετή εγκαινίων του Ρομποτικού Χειρουργικού Συστήματος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αρεταίειο
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Μαΐου και ώρα 10:00
ΕΚΠΑ: Τελετή εγκαινίων του Ρομποτικού Χειρουργικού Συστήματος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αρεταίειο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ PISA.jpg
Ελληνική PISA: Στάση εργασίας από τη ΔΟΕ για την ακύρωση των εξετάσεων κατηγοριοποίησης και αποκλεισμού
ΔΟΕ: Επιχειρούν να αλλάξουν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου και να το μετατρέψουν σε ένα εξεταστικό κέντρο όπου θα κυριαρχεί η εμπορευματοποίηση...
Ελληνική PISA: Στάση εργασίας από τη ΔΟΕ για την ακύρωση των εξετάσεων κατηγοριοποίησης και αποκλεισμού