Thumbnail
Για την χωρίς διαβούλευση σχεδιαζόμενη ίδρυση ενός νέου δημοσίου Πανεπιστημίου Παραστατικών Τεχνών, ζητά να προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος με εκπροσώπους των υφιστάμενων Τμημάτων Τεχνών του Πανεπιστημίου, που έχουν τη σχετική και απαραίτητη εμπειρία, ερευνητικό υπόβαθρο και τεχνογνωσία

Την έμπρακτη υποστήριξη της πολιτείας στα Τμήματα Τεχνών των δημοσίων ΑΕΙ, με ενίσχυση της πενιχρής χρηματοδότησης του δημοσίου πανεπιστημίου σε επίπεδο ανάλογο με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ζητά με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία των πανεπιστημικών (ΠΟΣΔΕΠ).

Η ΠΟΣΔΕΠ στηρίζει τα αιτήματα που πρόβαλαν με δικό τους ψήφισμα τα Τμήματα Τεχνών στο δημόσιο πανεπιστήμιο και διεκδικεί την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των Τμημάτων Τεχνών σε όλους τους δημόσιους φορείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την τέχνη και τον πολιτισμό,

Η Ομόφωνη απόφαση ΠΟΣΔΕΠ για τα αιτήματα των Τμημάτων Τεχνών 

Η ΕΓ της ΠΟΣΔΕΠ στη συνεδρίαση της 22-2-2024 ομόφωνα υιοθέτησε τα αιτήματα που προβάλλουν με το ψήφισμα τους τα Τμήματα Τεχνών στο δημόσιο πανεπιστήμιο [1] και συγκεκριμένα:

  1. Διεκδικεί την έμπρακτη υποστήριξη της πολιτείας στα Τμήματα Τεχνών με ενίσχυση της πενιχρής χρηματοδότησης του δημοσίου πανεπιστημίου σε επίπεδο ανάλογο με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ζητούμε χρηματοδότηση για την υποστήριξη της έρευνας, την πρόσληψη διδακτικού και διοικητικού προσωπικού, την συντήρηση και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και τη βελτίωση της φοιτητικής μέριμνας.

  2. Διεκδικεί την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των Τμημάτων Τεχνών σε όλους τους δημόσιους φορείς που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την τέχνη και τον πολιτισμό, επισημαίνοντας την ανάγκη της ιδιαίτερης μέριμνας για τα νέα καλλιτεχνικά αντικείμενα που αξιοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία.

  3. Για την χωρίς διαβούλευση σχεδιαζόμενη ίδρυση ενός νέου δημοσίου Πανεπιστημίου Παραστατικών Τεχνών, ζητά να προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος με εκπροσώπους των υφιστάμενων Τμημάτων Τεχνών του Πανεπιστημίου, που έχουν τη σχετική και απαραίτητη εμπειρία, ερευνητικό υπόβαθρο και τεχνογνωσία.

[1] Ψήφισμα των Τμημάτων Τεχνών στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο

https://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&Itemid=207&task=doc_download&gid=3201

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες