ΣΧΟΛΕΙΟ
Η κατάσταση έχει ξεφύγει σε τέτοιο βαθμό, που σε κάποιες περιπτώσεις οι «εκκλήσεις» για να καταγραφούν μαθητές ψευδώς ως ασθενείς στην covid19, γίνονται και μέσα από τους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας!

Μορφή… επιδημίας λαμβάνουν τα αιτήματα προς φαρμακοποιούς στην περιοχή της Λάρισας ώστε να καταχωρήσουν θετικό τεστ κορωνοϊού για μαθητές τρίτης λυκείου ώστε αυτοί με τη σειρά τους να διασφαλίσουν… δικαιολογημένη απουσία από τα μαθήματα στο σχολείο τους!

Η κατάσταση έχει ξεφύγει σε τέτοιο βαθμό, που σύμφωνα με μαρτυρία στο onlarissa.gr, σε κάποιες περιπτώσεις οι «εκκλήσεις» για να καταγραφούν μαθητές ψευδώς ως ασθενείς στην covid19, γίνονται και μέσα από τους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας!

Προφανώς τα κίνητρα πίσω από αυτή την τακτική είναι να εξοικονομηθεί περισσότερος χρόνος για τους μαθητές, οι οποίοι στην τελική ευθεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα φροντιστήρια, παρά στα σχολικά θρανία.

Όλα στο βαθμό ενός γραπτού αποτελέσματος; Και ποιός ο ρόλος του δημόσιου σχολείου εν τέλει σήμερα;

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

larisa

Με αφορμή το δημοσίευμα, ο προϊστάμενος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κ. Νίκος Ζέρβας δήλωσε τα εξής στο onlarissa.gr: «Οι απουσίες είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα το οποίο η πολιτεία καλείται να το λύσει. Η αλλαγή που έγινε από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου να μην υπάρχει διαχωρισμός δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων απουσιών, αποδεικνύεται ότι πιθανόν ήταν λανθασμένη.

Ο υπουργός Παιδείας σε κάθε περίπτωση ασχολείται με το θέμα αυτό επισταμένως και υπάρχει αυτή τη στιγμή δήλωσή του ότι σύντομα θα επέλθουν αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση όμως – κάτι που αποδεικνύει και το δημοσίευμά σας – το θέμα δεν αφορά κυρίως εκπαιδευτικούς, αλλά άλλους εμπλεκόμενους.

Όλοι μαζί όμως ως κοινωνία που ενδιαφέρεται για το μέλλον της εκπαίδευσης, θα πρέπει να ασκούμε ο καθένας από την πλευρά του το καθήκον του με ευσυνειδησία, ώστε να υπάρχουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη για τους νέους μας και τους μαθητές μας. Οι απουσίες δίνονται από τον νομοθέτη για συγκεκριμένους λόγους, για να βοηθηθούν ή να ωφεληθούν μαθητές όταν έχουν πραγματικό πρόβλημα και όχι να τις χρησιμοποιούν κατά το δοκούν. Στην πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί αγωνιούν για το θέμα αυτό και στις περισσότερες περιτώσεις είναι αυτοί που δίνουν αγώνα για να έχουν τους μαθητές τους στα σχολεία και να τους προσφέρουν αυτό που τους επιτάσσει το καθήκον τους».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panteio
Εκδήλωση «Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο» τη Δευτέρα
Πάντειο Πανεπιστήμιο: "Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο" τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 12.00-15.00
Εκδήλωση «Εκφάνσεις της έμφυλης βίας: διδακτορική έρευνα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο» τη Δευτέρα
ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας