Thumbnail
«Οι Διευθυντές/ντριες - Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων, στις οποίες προΐστανται, μέχρι και τις 13/03/2024 οφείλουν να αποστείλουν τον Αριθμό Μητρώου μαθητών/τριών, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω της σχολικής υπηρεσίας του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) myschool, στους γονείς και όσους/ες έχουν την επιμέλειά τους».

Για ακόμη μία φορά το σχολείο, οι εκπαιδευτικοί και οι δ/νσεις, καλούνται να αναλάβουν έναν ρόλο που δεν τους αναλογεί ή αν μπορούν οι ασπιρίνες του σχολείου να θεραπεύσουν ανίατη ασθένεια.

Μερικές απλές απορίες ενός σκεπτόμενου (θέλω να πιστεύω, εκπαιδευτικού).

Η καταγγελία εκ μέρους του γονέα θα είναι ανώνυμη? Θα ενημερώνεται η Δ/νση του σχολείου άμεσα ή έμμεσα κατόπιν «υποδείξεως» από το Υπουργείο Παιδείας? Και γιατί ψηφιακή καταγγελία και όχι δια ζώσης στον χώρο του σχολείου? Κρυπτόμενοι/ες οι καταγγέλλοντες/σες? Δεν θα πρέπει το ίδιο το σχολείο, να δημιουργεί εκείνες τις συνθήκες ασφάλειας και  παιδαγωγικού κλίματος  ώστε να καλλιεργείται εκείνη η «έρμη» ενσυναίσθηση ώστε και το θύμα να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα προστατευμένο περιβάλλον, αλλά και ο θύτης με κατάλληλη παιδαγωγική προσέγγιση να αναλογίζεται τις πράξεις του? Αλλά για να συμβαίνουν όλα τα παραπάνω μήπως τα σχολεία, χρειάζεται να έχουν ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς και το σπουδαιότερο μήπως χρειάζονται αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα και τους τρόπους διδασκαλίας? Υπάρχει ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στα σχολεία μας? Αν ναι που? Και πως συμβιβάζεται με τον άκρατο ανταγωνισμό του εγώ σε σχέση με το εμείς που επιφέρει η τράπεζα θεμάτων? Που άκουσον – άκουσον «φωστήρες» θέλουν  να την επεκτείνουν και για τους μαθητές και μαθήτριες  με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!!!

Και γίνεται η καταγγελία και λαμβάνονται στο σχολικό περιβάλλον οι απαραίτητες πρόνοιες για την επίλυση – επούλωση του τραύματος.  Και μετά τι? Υπάρχουν κοινωνικές υπηρεσίες στους Δήμους που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα έχουν πρόσβαση στις οικογένειες των παιδιών ή θα αιτείται η προσφυγή στον εισαγγελέα?  Η δε προσφυγή στις δικαστικές αίθουσες θα είναι μονόδρομος? Με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα επιλύσει τα αδιέξοδα που άλλοι δημιουργούν? Αλήθεια στα αμούστακα παιδιά του μαινόμενου όχλου της πλατείας Αριστοτέλους, ποια παρέμβαση θα κάνει το σχολείο, όταν επί τρίμηνο βομβαρδίζονται από μέρος του πολιτικού συστήματος, από μέρους ιεραρχών της «αγάπης» από μέρους ΜΜΕ ότι καταστρέφονται τα ιερά και όσια φυλής, πατρίδας , έθνους κλπ. Αυτά τα ιερά και όσια, που ατιμώρητοι οι φονιάδες του ΖΑΚ περιφέρονται στάζοντας μίσος και ρατσιστικό δηλητήριο, ακριβώς σε αυτά τα παιδιά, ώστε να συμπεριφέρονται ως  διατεταγμένες αγέλες  για την επόμενη νύχτα των κρυστάλλων.

Αλήθεια κε Υπουργέ της Παιδείας αλλά και Θρησκευμάτων γιατί δεν λαμβάνετε θέση για το πώς χρειάζεται να καθοδηγήσουμε (αν σας τρομάζει η λέξη) εκπαιδεύσουμε αυτά τα παιδιά ώστε να μην συμμετέχουν σε ρατσιστικές, ομοφοβικές, αντιμεταναστευτικές, οπαδικές πράξεις bullying? Γιατί δεν κατακεραυνώνεται τον κο (κ μικρό) αυτοδιοικητικό παράγοντα που μιλά απαξιωτικά για πολίτες αυτής της χώρας, ώστε να μην γίνεται πρότυπο και ίνδαλμα νεαρών που μεταφέρουν τη βία από τις αλάνες των γηπέδων στον αύλειο χώρο του σχολείου?

Αλήθεια κε Υπουργέ … και Θρησκευμάτων συμφωνείτε με το κάλεσμα σε πράξεις βίας, πογκρόμ και bulling του «αγίου» Θεσσαλονίκης κατά εκδήλωσης στο 26 φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης γιατί «τάχατες» έχει αναρτηθεί  «βλάσφημη» αφίσα? Αυτοί οι πιτσιρικάδες, στους οποίους ενσταλάζεται το δηλητήριο του μίσους, δεν θα προβούν σε πράξεις βίας στην αυλή του σχολείου, στον δρόμο, στη γειτονιά και αλλαχού? Εμείς οι εκπαιδευτικοί πως θα τα αντιμετωπίσουμε? Με τηλεφωνικές καταγγελίες?

Προφανώς δεν περιμένω να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου. Αλλά σας παραθέτω την τελευταία πρόταση στην απάντηση που έδωσε η δ/ντρια του φεστιβάλ στον «άγιο» θεσσαλονίκης : «Δός μοι τοῦτον τόν ξένον, ὃν ὁμόφυλοι μισοῦντες θανατοῦσιν ὡς ξένον. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὃν ξενίζομαι βλέπειν τοῦ θανάτου τὸν ξένον. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὅστις οἶδε ξενίζειν τοὺς πτωχοὺς καὶ τοὺς ξένους. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὃν Ἑβραῖοι τῷ φθόνῳ ἀπεξένωσαν κόσμῳ. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ἵνα κρύψω ἐν τάφῳ, ὃς ὡς ξένος οὐκ ἔχει τὴν κεφαλὴν ποῦ κλίνῃ».

*εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες