sxoleio
Ώρες διδασκαλίας είναι αυτές που παρέχονται εντός της τάξης και αν υπερβαίνουν το διδακτικό ωράριο κάθε εκπαιδευτικού, αμείβονται επιπλέον ως υπερωρία. Διοικητικό έργο δεν είναι η απασχόληση των μαθητών -τριών.

Η Γενική Συνέλευση της Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταγγέλλει για μια ακόμη φορά τον διευθυντή του 43ου Γυμνασίου Αθήνας για αυθαιρεσία, παραλογισμό και υπονόμευση εργασιακών δικαιωμάτων και συνδικαλιστικών ελευθεριών των εκπαιδευτικών.

Η ανακοίνωση της Γενικής Συνέλευσης της Ε' ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ 

Καταγγέλλουμε για άλλη μια φορά την αυθαιρεσία, τον παραλογισμό και την υπονόμευση εργασιακών δικαιωμάτων και συνδικαλιστικών ελευθεριών των εκπαιδευτικών από τον διευθυντή του 43ου Γυμνασίου Αθήνας.

Πληροφορηθήκαμε ότι ο διευθυντής του 43ου Γυμνασίου για άλλη μια φορά ζήτησε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου να πάνε από τις 8 το πρωί σε ημέρα που έχει στάση εργασίας. Ενώ δηλαδή έχει κηρυχθεί στάση εργασίας μετά τις 10.00, ζητάει από όλους-ες τους/τις εκπαιδευτικούς να πάνε από τις 8 το πρωί, ανεξαρτήτως αν έχουν μάθημα ή όχι. Η τακτική αυτή, παράλογη και αυθαίρετη, είναι άλλο ένα καψόνι προς τους συναδέλφους προς επίδειξη δήθεν ισχύος, με προφανή σκοπό να υπονομεύσει τη συνδικαλιστική διαμαρτυρία, αποθαρρύνοντας τους/τις συναδέλφους-ισσες από τη συμμετοχή τους σε αυτή.

Επιπλέον, ο εν λόγω διευθυντής επιβάλλει  στους/στις εκπαιδευτικούς του σχολείου να αναπληρώνουν όσους-ες λείπουν , επιβάλλοντας μ’ αυτόν τον τρόπο  απλήρωτη υπερωριακή απασχόληση . Μάλιστα κατάρτισε ένα πρόγραμμα στο οποίο ζητάει κάθε εκπαιδευτικός να παραμένει στο σχολείο 8:00-14.00 μια φορά την εβδομάδα γι’ αυτό το σκοπό και επέβαλε με πιέσεις στους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν μία ημέρα. Το εργασιακό και διδακτικό ωράριο μας, όπως και τα λοιπά καθήκοντά είναι καθορισμένα. Έχουν κριθεί από την νομολογία των δικαστηρίων και δεν τίθενται υπό συζήτηση! Ώρες διδασκαλίας είναι αυτές που παρέχονται εντός της τάξης και αν υπερβαίνουν το διδακτικό ωράριο κάθε εκπαιδευτικού, αμείβονται επιπλέον ως υπερωρία. Διοικητικό έργο δεν είναι η απασχόληση των μαθητών -τριών. Τα προβλήματα από την ολοένα εντεινόμενη επίθεση στο δημόσιο σχολείο, που υποφέρει από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση, από τα κενά εκπαιδευτικών που δεν καλύπτονται μέχρι το τέλος της χρονιάς δεν θα τα χρεωθούμε για άλλη μια φορά εμείς οι εκπαιδευτικοί. Δεν θα επιφορτιστούμε με πρόσθετα καθήκοντα και ευθύνες.

Απαιτούμε να κοπούν άμεσα οι τόσο βολικές για την διοίκηση -κάθε βαθμίδας-παρερμηνείες! Διεκδικούμε την επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 δεδομένα! Όχι πλαγίως και ατύπως να υποστούμε μία ακόμα αύξηση! Κανένας διευθυντής-ντρια να μην δεχτεί να κάνει τον “λαγό” της διοίκησης προφανώς για να φανεί αρεστός- ή ως βασιλικότερος του βασιλέως!

Απαιτούμε από τον εν λόγω διευθυντή να σέβεται τα δικαιώματα που έχουμε κατακτήσει με αγώνες, όπως το ωράριο και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Να συμπεριφέρεται επιτέλους με τρόπο που να αρμόζει σε εργασιακό περιβάλλον και μάλιστα σε σχολείο! Οι συνάδελφοι και συναδέλφισσες που συμμετέχουν σε στάση εργασίας, αγωνιζόμενοι για συλλογικά και δίκαια αιτήματα όλων των εργαζόμενων υφίστανται ήδη το οικονομικό κόστος της συνδικαλιστικής τους δράσης. Δεν χωράει σε καμία ηθική και σε κανένα νόμο να αντιμετωπίζονται τιμωρητικά ή να χλευάζονται από “το αφεντικό”!
Ακόμα απαιτούμε να φέρεται με τον ανθρώπινο και θεσμικό σεβασμό σε όλους τους εργαζόμενους – συναδέλφους και προφανώς και σε όσους έχουν την τιμή να τους εκπροσωπούν, εκλεγμένοι από αυτούς στα συνδικαλιστικά όργανα και που υπηρετούν και προσφέρουν ανιδιοτελώς για το συλλογικό καλό. Το να απευθύνεται με απαξίωση, χυδαιότητα και ύβρεις, χαρακτηρίζει τον ίδιο και σίγουρα γεννά σοβαρές απορίες για τις διαδικασίες και τα κριτήρια με τα οποία έχει επιλεγεί ως διευθυντής σχολικής μονάδας.

Καλούμε τους /τις συναδέλφους-ισσες να μην υλοποιούν αυθαίρετες και παράλογες εντολές που καταπατούν κεκτημένα δικαιώματα. Τίποτα δεν έχουν να φοβηθούν και για τίποτα δεν οφείλουν να απολογούνται, όταν αγνοούν παράνομες, παράλογες και προσβλητικές απαιτήσεις!

Το σωματείο βρίσκεται και θα βρίσκεται δίπλα τους.


Η Γενική Συνέλευση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες